Haluisin muuttaa huonokuntoisesta vuokra-asunnosta mutta tuntuu olevan vaikeaa.
Olen työtön ja rahaa ei paljon ole. En ole saanut nyt mitenkään töitä. Kun olen katsellut vuokra-asuntoja, moni vuokra-antaja haluaa että asuntoon muutetaan heti, hakemuksissa lukee "heti vapaana". Tarkoittaako tämä siis että joutuisin maksaa tupla vuokraa nykyisestä ja uudesta asunnosta? Minulla ei ole varaa sellaisin koska takuuvuokra pitää säästää omasta pussista. Kela ei myönnä takuuvuokra jos muuttaa mukavuus syistä. Muutin tähän asuntoon n. 5 vuotta sitten kun olin asunnoton, mutta tämä on niin huonossa kunnossa etten kehtaa kutsua tänne vieraita. Vuokra - antaja ei myöskään suostu tekemään remonttia. Harmittaa.
Kommentit (12)
Vuokranantaja.
, että
Tuplavuokraa
Sellaisiin
, koska
, jos
Mukavuus-syistä
n.5v sitten
, kun
Vuokranantaja
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantaja.
, että
Tuplavuokraa
Sellaisiin
, koska
, jos
Mukavuus-syistä
n.5v sitten
, kun
Vuokranantaja
Mukavuussyistä, ei mukavuus-syistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantaja.
, että
Tuplavuokraa
Sellaisiin
, koska
, jos
Mukavuus-syistä
n.5v sitten
, kun
VuokranantajaMukavuussyistä, ei mukavuus-syistä
Kumma kun tämä luurini sen oikoluki tuohon muotoon..mutta juu.
Pysy luuseri vain siellä missä olet.
Voit sopia milloin sopimus astuu voimaan, maksat vain niistä päivistä jolloin asunto on käytössäsi, esimerkiksi jos tarvitset kuun vaihteessa pari kuun viimeistä päivää muuttoa varten niin sovit vuokranantajan kanssa näin, älä maksa koko kuukautta. Nopeat tietty syö hitaat vuokramarkkinoilla, mutta sijainti vaikuttaa kysyntään, jollain paikkakunnilla ei mene vuokralle millään.
Jännä trolli. <3 Naurettavaa tämä teille täysin tuntemattoman (rikos!) ihmisen vahtiminen ja maalitus.
Narskuko käski perään, kun joku läksi pois?
Olet siis yksityisellä vuokranantajalla. Kyllä hänelläkin on velvollisuus pitää asunnosta huolta. Mitä siellä on korjattavaa? Voit ottaa yhteyttä vuokralaisyhdistykseen ja kysyä neuvoa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis yksityisellä vuokranantajalla. Kyllä hänelläkin on velvollisuus pitää asunnosta huolta. Mitä siellä on korjattavaa? Voit ottaa yhteyttä vuokralaisyhdistykseen ja kysyä neuvoa sieltä.
Ei ole mutta kaikki on kulunutta ja repsottaa.
kiittämätön pummi. työssäkäyvät elättävät sinut ja sinä vaan valitat.
Vuokra-antaja??