Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana asunto Anitra Ahtola-Janatuisella!!

Vierailija
26.08.2008 |

aika miss täydellinen oli. Koti yllätti, niin kuin se aina tekee.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhjää ja kylmää, mutta vau mikä sijainti, vau mitkä puitteet! Jos mä pääsisin tonne sisustamaan, niin toi olis mun unelmien koti!

http://www.etuovi.com/kohde/352719

Vierailija
2/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassin sisustus on makee. Olkkarissa isot sohvat ja pikkuriikkiset somistusesinepiperrykset on koominen yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarin sohvat olivat makeat, ja ruokaryhmäkin omalla tavallaan. Inhosin sitä, että simppelissä ja neutraalin tyylikkäässä olkkarissa oli pitkin poikin pientä sisustuspiperrystä ja etenkin niitä palkintopokaaleita! samoin ruokaryhmän yllekin oli pitänyt asetella jotain täysin tyyliin sopimattomia naamareita. Enkä voi siteää sitä tummaa graniittia (?) keittiön pintoina.

Terassin sisustus oli tosiaan aika hauska. Ja talon peruspuitteet ja pinnat. Itse en tosin pidä kaksikerros-asumisesta. Enkä sijainnista.

Vierailija
4/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvallahan on tämä tanssikoulu ym. mutta kyllä tuollainen koti vaatii aivan mielettömät palkat. Ottaen huomioon, että on vielä se Lapin-talokin, sekään ei ole mitenkään vaatimaton.

Vierailija
5/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omaisuutta pitää olla jo. Tai sitten valtavat velat.

Eikös Anitra ole Westendistä tms. kotoisin ja isänsä yritysjuristi?

Vierailija
6/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla muualla on vaan valkoista ja kylmää, kovia pintoja. Mutta onko toi terassikaan kätevä? Mihin ne sohvatyynyt roudataan aina sateella ja matot? Ja kuka niitä jaksaa edestakaisin väännellä?

Vierailija
8/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan avioerossa hieman rikastunut?

Rouvallahan on tämä tanssikoulu ym. mutta kyllä tuollainen koti vaatii aivan mielettömät palkat. Ottaen huomioon, että on vielä se Lapin-talokin, sekään ei ole mitenkään vaatimaton.

Vierailija
9/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua häiritsee aina, kun verhot puuttuu... Minä olen tekstiilifriikki.

Vierailija
10/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla muualla on vaan valkoista ja kylmää, kovia pintoja. Mutta onko toi terassikaan kätevä? Mihin ne sohvatyynyt roudataan aina sateella ja matot? Ja kuka niitä jaksaa edestakaisin väännellä?

muistan kun noita taloja rakennettiin, mekin niitä katseltiin. Ei kuitenkaan sitten tuonnepäin espoota muutettu.

Vierailija
11/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiteksteissa voi aina hehkutella mita tahansa. Paikka on lahella merta (about muutama minutti kavelya), mutta noi talot on kylla rakennettu rinteeseen mega-ahtaasti.

Terassi oli kiva ;-)

Komulaiset asuivat eri asunnossa silloin kun olivat naimisissa, se oli myos Nuottaniemessa, mutta paljon vaatimattomampi...

Vierailija
12/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kymmenenteen: olikos se Jari nyt naimisissa kenen kanssa?

Vierailija
13/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko lehtijutussa mitään siitä?

Vierailija
14/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yhden kauden jälkeen. Ostaako ne sit aina uudet?

Vierailija
15/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yhden kauden jälkeen. Ostaako ne sit aina uudet?

eikö teillä muka ole pehmusteita jossain puutarhakalusteissa??

Vierailija
16/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmusteet mun mielestä pitäis ottaa sisätiloihin aina sateen aikana ja melkeinpä tähän vuodenaikaan jo yönkin yli. Muuten ne varmasti homehtuvat helposti. Sen takia meillä ei edes ole pehmusteita ostettu, koska ajattelen etten kuitenkaan ehdi aina niitä sisälle ottamaan, vaikkapa sateen yllättäessä.

Vierailija
17/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 900 000, melkein miljoona EUROA, ahtaalla tontilla olevasta erillistalosta ilman omaa rantaviivaa!!! Sillä summalla saisi jostain Beverly Hillsistä jotain oikeasti tyylikästä ja tilavaa. Pikkuisen on mopo karannut käsistä asuntojen myyjiltä ja välittäjiltä.

Vierailija
18/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun ulkopaikkakuntalaisena ajattelin että tuollaiset hintapyynnöt ovat arkipäivää... Alkaa tuntua oma 200 000 € talo jo halvalta...

Vierailija
19/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovat siis katoksen alla. Mutta hinnasta: mun mielestä ei ole edes kovin paha hinta, näin espoolaisittain ajateltuna. Nuottaniemi ON kallista aluetta, vaikka ei merenrannalla talo olisikaan. Ja moni haluaa maksaa siitä, että pääsee sinne asumaan, ja monilla on mahdollisuus siitä maksaa. Meidän talo on vielä kalliimpi, eikä sekään sijaitse merenrannalla.

Vierailija
20/38 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, tuolla hinnalla pitäisi olla vähän väljyyttä talon ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan