Hävettää! Mies tuli aikaisemmin kotiin salilta ja löysi mut istumassa tv:n edessä lasagne vuoka sylissä.
Valehtelin miehelle aikaisemmin että pakastin sen lasagnen.
Nyt söin kaiken ja join punkkua.
Kommentit (66)
Mitä hevetin häpeämistä siinä on.
Onneton ahmatti , söitkö oikeesti kaiken yksin ?Mitä miehellesi jäi syötävää ?Itsekkyys taas loistaa. HÄPEÄ HYI !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.
Siis miksi? Tai siis mikä järki tai idea tuossa on? Eikö olisi huomattavasti helpompaa olla ihan vaan oma itsensä?
Ihmiset on todella kummallisissa suhteissa ja vielä näemmä tekevät vapaaehtoisesti sen eteen vaikka mitä, vaikka suhteessa pitää esittää aivan toisenlaista ihmistä millainen todellisuudessa on.
Kokemus on opettanut, ettei ympäristö hyväksy mun syömisiäni. Äiti esim syyttää jiilareita siitä, etten saa mitään aikaseksi, kun kuulemma caan syön ja nukun ja syön ja nukun. Ja hän ei edes arvaa miten paljon OIKEESTI syön!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen häpeää, että on olemassa sunlaisia naisia, jotka eivät muka voi päättää itse omasta syömisestään, vaan tarvitsevat tähän miehen luvan. Onnetonta avuttomuutta.
Häpeäm syömistäni myös äitini, siskoni ja kavereitten nähden.
Kauheeta ajatella, että äiti näkis mun syövän eilistä riisiä juustoraasteen ja ketsupin kanssa suoraan kattilasta kun katson salkkareita! Tai kun istun sushi buffassa 2,5 tuntia ja vaan syön syön syön! Ihanaa, mut ei muut ymmärrä miten pystyn ahtaamaan mahaani tollaset määrät ruokaa!
ApRiisiä, juustolla ja ketsupilla?? Mitä mä juuri luin???
Niin, eiliset riisit kattilassa niin lisäsin vähän kasvislientä ja raastoin koko palan parmesaania joukkoon. Söin ketsupin kanssa välipalaksi. Ei nyt ihan risottoa, mutta melkeen.
Ap
Oli kiva jutella. Se on nyt moi! Aika lähteä kävelylle Heselle
Ap
Itse juon puolisolta salaa sekä käytän huumeita