Hävettää! Mies tuli aikaisemmin kotiin salilta ja löysi mut istumassa tv:n edessä lasagne vuoka sylissä.
Valehtelin miehelle aikaisemmin että pakastin sen lasagnen.
Nyt söin kaiken ja join punkkua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää kysyä, kuinka tuore suhde teillä oikein on?
Nimim. 35 vuotta naimisissa eikä tuollaisia ongelmia. Eikä ole kyllä ollut missään vaiheessa.
Ollaan oltu kimpassa 8 vuotta, mistä 4 vuotta naimisissa. Ollaan molemmat 33 vuotiaita.
Mies on urheilullinen ja aktiivinen. Minä olen laiska ja homssuinen ikuinen opiskelija : O
Ap
Mitä se haittaa, kotona saa olla kuin tykkää.
No jo on jengillä kummia parisuhteita! Syöminenkin pitää hoitaa salaa!? Kyllä mä syön just mitä haluan, milloin haluan, ja miten paljon haluan kysymättä mieheltä lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInä istuin paskalla ovi auki kun mies tulikin aiemmin töistä kotiin.
Jätän siis vessan oven aina auki kun olen yksin, uskon tavan tulleen lapsuuskodista jossa vessa oli semmoinen koppi että pytyllä olin polvet suussa(olen 178cm) ja lopulta yksin ollessa aloin pitää oven auki.
Olitpa pitkä jo lapsena.
Joo, 14vuotiaana olin luokan pisin ja sain lempinimen lipputanko. Isä on vain 169cm ja äiti 152cm joten olen porukan pisin ja ainut jota se vessan ahtaus piinasi :D
Tunnen häpeää, että on olemassa sunlaisia naisia, jotka eivät muka voi päättää itse omasta syömisestään, vaan tarvitsevat tähän miehen luvan. Onnetonta avuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
No jo on jengillä kummia parisuhteita! Syöminenkin pitää hoitaa salaa!? Kyllä mä syön just mitä haluan, milloin haluan, ja miten paljon haluan kysymättä mieheltä lupaa.
Ja sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen häpeää, että on olemassa sunlaisia naisia, jotka eivät muka voi päättää itse omasta syömisestään, vaan tarvitsevat tähän miehen luvan. Onnetonta avuttomuutta.
Häpeäm syömistäni myös äitini, siskoni ja kavereitten nähden.
Kauheeta ajatella, että äiti näkis mun syövän eilistä riisiä juustoraasteen ja ketsupin kanssa suoraan kattilasta kun katson salkkareita! Tai kun istun sushi buffassa 2,5 tuntia ja vaan syön syön syön! Ihanaa, mut ei muut ymmärrä miten pystyn ahtaamaan mahaani tollaset määrät ruokaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun meen kauppaan ostan aina karkkipussin, jonka syön autossa kaupan parkkipaikalla.
Ap
Missä kunnossa hampaasi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun meen kauppaan ostan aina karkkipussin, jonka syön autossa kaupan parkkipaikalla.
ApMissä kunnossa hampaasi ovat?
No kaikki on edelleen suussa : )
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuulostaa mukavalta koti-illalta!
Mies ehkä oli kateellinen, mutta se onkin eri juttu.
Ihan parasta <3
Mies menee salille ja mä söin endin neljä ruisleipää voilla sinapilla ja juustolla. Sitten lämmitin pitsanjämät pakasteesta. Lopuksi vedin puoli vuokaa lasagnea kylmänä. Piti vielä syödä jädeä, mistä mies ei edes tiedä.
Salasyöminen on ihanaa!
Ap[/quoteItsellesi siinä kuoppaa kaivat😅
Meillä pitää säilyttää kaikki kotona olevat herkut asekaapissa, ettei avovaimo syö kaikkea.
Ja sitten syyllistetään muita mm päihteiden käyttäjiä. Syöminen, syömishäiriö on suuri terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta ajatella, että äiti näkis mun syövän eilistä riisiä juustoraasteen ja ketsupin kanssa suoraan kattilasta kun katson salkkareita! Tai kun istun sushi buffassa 2,5 tuntia ja vaan syön syön syön! Ihanaa, mut ei muut ymmärrä miten pystyn ahtaamaan mahaani tollaset määrät ruokaa!
Ap
Ap. Sulla on tainnut olla lapsesta saakka kieroutunut suhde syömiseen, koska koet tarvetta salailulle. Koska syömisellä on jo vaikutus itseesi suhteessa muihin ihmisiin, kuulostaa suhtautumisesi ruokaan jopa syömishäiriöltä. Salaa autossa syöminen, ruuan piilottelu ja syömisestä valehteleminen ei ole normaalia. Jokainen meistä herkuttelee ja välillä ylisyö, mutta päinvastoin siitä saatetaan usein jopa mainita ääneen kotona, että "Voi vitsi söin niin liikaa, aaargh!"
Voisitko mennä jonnekin juttelemaan asiasta? Esim. opiskelijaterveydenhuoltoon
Syömishäiriö vaikuttaa ennen kaikkea itseesi, mutta eikö olisi mukavaa, ettei tarvitsisi salailla kotona asioita puolisolta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän syömishäiriöinen koe häpeää salailustaan ja pelkoa kumppanin menetyksestä ilman sinuakin.
Mielestäni sinun pitäisi kokea häpeää siitä, että tuomitset ihmistä, jolla on selvästi sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.
Mies näkee kyllä syönnin tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAp. Sulla on tainnut olla lapsesta saakka kieroutunut suhde syömiseen, koska koet tarvetta salailulle. Koska syömisellä on jo vaikutus itseesi suhteessa muihin ihmisiin, kuulostaa suhtautumisesi ruokaan jopa syömishäiriöltä. Salaa autossa syöminen, ruuan piilottelu ja syömisestä valehteleminen ei ole normaalia. Jokainen meistä herkuttelee ja välillä ylisyö, mutta päinvastoin siitä saatetaan usein jopa mainita ääneen kotona, että "Voi vitsi söin niin liikaa, aaargh!"
Voisitko mennä jonnekin juttelemaan asiasta? Esim. opiskelijaterveydenhuoltoon
Syömishäiriö vaikuttaa ennen kaikkea itseesi, mutta eikö olisi mukavaa, ettei tarvitsisi salailla kotona asioita puolisolta.
En käy enää yths:llä, kun ne vaan käskee laihduttaa : (
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.
Siis miksi? Tai siis mikä järki tai idea tuossa on? Eikö olisi huomattavasti helpompaa olla ihan vaan oma itsensä?
Ihmiset on todella kummallisissa suhteissa ja vielä näemmä tekevät vapaaehtoisesti sen eteen vaikka mitä, vaikka suhteessa pitää esittää aivan toisenlaista ihmistä millainen todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riisiä, juustolla ja ketsupilla?? Mitä mä juuri luin???
En minäkään juuri miehen nähden enää halua syödä.
Se ei syö, ja valittaa kun minä syön, parikin kertaa päivässä.