Hävettää! Mies tuli aikaisemmin kotiin salilta ja löysi mut istumassa tv:n edessä lasagne vuoka sylissä.
Valehtelin miehelle aikaisemmin että pakastin sen lasagnen.
Nyt söin kaiken ja join punkkua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Paljonks sä painat?
Olen ylipainoinen. En käy vaaalla mut viimeksi lääkärissä 87 kg vuonna 2016. Olen 160 cm pitkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suklaapiilo vessassa. Aina kun istun paskalla, vedän samalla suklaalevyn napaani.
Mä en vois syödä vessassa. Milla on suklaa ja karkkipiilo mm autossa. Meen autoon kuunteleen musaa ja herkuttelemaan eikä mies löydä mua : )
Ap
Hippa! (suklaapiilo kuittaa)
Kun meen kauppaan ostan aina karkkipussin, jonka syön autossa kaupan parkkipaikalla.
Ap
Nyt pitää kysyä, kuinka tuore suhde teillä oikein on?
Nimim. 35 vuotta naimisissa eikä tuollaisia ongelmia. Eikä ole kyllä ollut missään vaiheessa.
Mutta se ei hävettänyt, että kirjoittelit keksimiäsi juttuja mammapalstalle?
Ihan normi suomilehmä. Mies hoikka tai duunarikroppainen, nainen valas. T. Kaupan kassa n
P. S. Kilåpparit yms billshit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.
Onko sullakin ruokakätköt, joista mies ei tiedä? Niinkuin mulla.
ApOn. Ja juoma. 🤭 Tai aikataulujen mukaan esim.jos pääsen aikaisemmin niin menen kaupan tai joskus Hesburgerin tms kautta kotiin ja ostan jotain hyvää ruokaa ja syön sen ennen kuin mies tulee kotiin ja hävitän todisteet, pakkaukset.
Mutta en siis syö montaa ateriaa kerralla kun en jaksa mutta sellainen salaherkuttelu on välillä kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista on, jos pitää syödä salaa.
Kehtaisitko sinnä syödä puolisosi nähden 600 g lasagnea jääkaappikylmänä suoraan uunivuoasta?
Ap
Mahtoi olla herkkua. Mikä sinua ja parisuhdettasi vaivaa?
Naisen kuuluu olla pyöreämpi kuin mies.
N 98 kg
"lihon vaikken syö mitään", normaaliahan tuo.
Ei siis syö jos joku on näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Mä pelkään et se jättää mut.
Ap
Olisiko edes ihme? Salasyöppö valehtelija muijana.
Kyllä tietenkin kehtaan syödä mieheni edessä mitä vaan suoraan uunivuuasta.
Puheesi kuulostavat todella huolestuttavilta. sinulla voi olla vakava syömishäiriö tai sitten parisuhteenne ei ole terve ja miehesi kontrolloi syömisiäsi.
Mies teki eilen makaronilaatikkoa.
Syötiin hyvin, mutta kaivoin vuuan illalla ja rupesin kauhomaan kitaan. Mies tokaisi vaan jossain vaiheessa, et nyt perkule laitat sen pois, hänkin haluaa sitä vielä.
Me ollaan molemmat ahneita sikoja, ja niin me myös nimitellään toisiamme. Millon varastetaan toistemme suklaat, sipsit, ruuat tai leivän päälliset.
Miksi salailla?
Kuulostaa kamalalta jos on totta. Voisit hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki eilen makaronilaatikkoa.
Syötiin hyvin, mutta kaivoin vuuan illalla ja rupesin kauhomaan kitaan. Mies tokaisi vaan jossain vaiheessa, et nyt perkule laitat sen pois, hänkin haluaa sitä vielä.Me ollaan molemmat ahneita sikoja, ja niin me myös nimitellään toisiamme. Millon varastetaan toistemme suklaat, sipsit, ruuat tai leivän päälliset.
Miksi salailla?
Lisään vielä, että tilaan välillä ruokaa kun tulen töistä kotiin. Jos mies huomaa roskat, niin lähinnä "syyllistää" siitä, etten tilannut hänellekin. On sitten loukkaantuvinaan, ja kyselee, että oli hyvä burgeri varmaan. Pizzasta pahastuu eniten, sillä se on hänelle suuri pahe.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu olla pyöreämpi kuin mies.
N 98 kg
Kurvikkaampi. Ei pyöreämpi.
MInä istuin paskalla ovi auki kun mies tulikin aiemmin töistä kotiin.
Jätän siis vessan oven aina auki kun olen yksin, uskon tavan tulleen lapsuuskodista jossa vessa oli semmoinen koppi että pytyllä olin polvet suussa(olen 178cm) ja lopulta yksin ollessa aloin pitää oven auki.
Vierailija kirjoitti:
MInä istuin paskalla ovi auki kun mies tulikin aiemmin töistä kotiin.
Jätän siis vessan oven aina auki kun olen yksin, uskon tavan tulleen lapsuuskodista jossa vessa oli semmoinen koppi että pytyllä olin polvet suussa(olen 178cm) ja lopulta yksin ollessa aloin pitää oven auki.
Olitpa pitkä jo lapsena.
On. Ja juoma. 🤭 Tai aikataulujen mukaan esim.jos pääsen aikaisemmin niin menen kaupan tai joskus Hesburgerin tms kautta kotiin ja ostan jotain hyvää ruokaa ja syön sen ennen kuin mies tulee kotiin ja hävitän todisteet, pakkaukset.