Onko joidenkin vähän vaikea tajuta vai??
Tuosta päivähoitoasiasta... Onko joidenkin vaikea tajuta sitä, etteivät kaikki asu jossain kaupungissa tai edes taajamassa jossa on tsiljoona eri " kerhoa" lapsille? Tai puistoja joissa muita lapsia? Tai edes naapureita?
Me asumme oikeastaan keskellä " ei mitään" tällä hetkellä. Tässä pihassa kun ollaan niin emme KOSKAAN NÄE KETÄÄN MUITA IHMISIÄ! Puistoja tässä ei ole, lähin on 20 km päässä. Seurakunnan kerho on samaisessa paikassa eli 20 km sinnekin. Mutta mutta, pph löytyy 3 km päästä ja siellä pidän lapsiani 3 päivää viikossa vaikka itse olen kotona vauvan kanssa!! Tämä siksi että edes joskus tapaisivat muitakin lapsia!!!!
Kerhoon mulla ei tosiaankaan oo mahdollisuus ruveta kuskailemaan pari kertaa viikossa, jo matkoihin menee yli 1 h, eli ensin sinne, sitten kotia takas, sitten lapsia hakemaan taas ja sitten taas kotiin eli yhteensä 80 km päivän aikana ja matkoihin yhteensä yli tunti!!!
Järkevämpää on sitten mielestäni hyödyntää kunnan pph:a joka on lähellä ja jossa lapset ovat olleet jo pari vuotta. Sieltä löytyy tutut lapset.
EIVÄT KAIKKI ASU KAUPUNGISSA!
Kommentit (22)
Olisit ottanut vähän hoitovapaata jos se imetys on sulle niin tärkeää... Sitäpaitsi 9 kk ikäinen vauveli tuskin montaa minuuttia päivässä imee...
t. toinen 9 kk ikäisen vauvan äiti
Tässä yritän virikettä järjestää noille hoitolapsille mutta ei aika tahdo riittää mihinkään. Ja tänne tuovat äidit lapsia virikehoitoon. Uskallan sanoa sitä laiskuudeksi ja pahoittelen jos se jotakuta loukkaa. Pph