Miten kehtaatte mennä uimarannalle kesällä?
Kommentit (46)
Riittävän lähellä vesirajaa uikarit vaihdetuna jaa pulahtaaveteen. Piste!
Miten kehtaan yleensäkin mennä mihinkään? Ihan vain menemällä. Olen kuitenkin suurimmalle osalle vastaantulijoista aivan yhdentekevää.
En kehtaakaan, koska en näe mitään järkeä loikoa joutilaana hiekalla.
T itäsuomalainen
Mitä kehtaamista siinä on? Kroppia siellä näkee ihan joka lähtöön, ei ketään kiinnosta.
En kehtaa, onneksi ei ole mikään pakkokaan.
Kai kehtaisin mutta en halua. Vesi kylmää ja hiekkaa joka paikassa.
Helposti olen treenannut ihan hulluna viimeiset vuodet. Mut joo älkää nyt jättåkö menemättä kroppanne takia. Ei siellä kukaan tuijota tai arvostele teitä
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaan yleensäkin mennä mihinkään? Ihan vain menemällä. Olen kuitenkin suurimmalle osalle vastaantulijoista aivan yhdentekevää.
Menetkö muuallekin puolialasti?
Ap
Miksi en kehtaisi? Uimahalliin en enää koskaan mene, jos miehet pääsevät naisten puolelle, mutta rannalla käyn tietysti niin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sillä ole väliä mitä päällä on, kun ei niitä muita kiinnosta, tai jos kiinnostaa, minua ei kiinnosta heidän ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole uimarannalla puolialasti vaan pukeudun säädylliseen burkiniin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en kehtaisi? Uimahalliin en enää koskaan mene, jos miehet pääsevät naisten puolelle, mutta rannalla käyn tietysti niin kuin ennenkin.
Koska kroppa näyttää karmealta.
Ap
En ole rantaihmisiä tai auringonpalvoja. En käy rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei uimista varten tarvii olla rantaihminen tai auringonpalvoja.
Ap
Hyvin kehtaan.
N58
ps. olen normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uimista varten tarvii olla rantaihminen tai auringonpalvoja.
Ap
En kyllä ui myöskään.
Tuosta vaan talon toisesta päädystä hipsin kohti rantaa. Uikkarit mekon alla, sipaisen sen pois ja veteen! Se, minkälainen kroppa, mikä roikkuu, mikä römpsöttää on ihan sivuseikka.
Helposti