Miten kehtaatte mennä uimarannalle kesällä?
Kommentit (46)
Kyllä, ja kehtaan tehdä paljon muutakin sellaista, jota sinä ja moni muu palstalainen ei kehtaa.
Kehtaan ostaa kaupasta suuren säkillisen vessapaperia, tamponeja ja ihan mitä tahansa on kaupassa myynnissä.
Kehtaan mennä töihin ilman meikkiä
Kehtaan käyttää sellaisia vaatteita, joissa itse viihdyn.
Kehtaan mennä yksi ravintolaan syömään, museoon ja ihan mihin tahansa.
Kehtaan käydä työpaikan vessassa kaikilla tarpeellisilla asioilla.
Nämä nyt tulivat mieleen palstalaisten kehtaamisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en kehtaisi? Uimahalliin en enää koskaan mene, jos miehet pääsevät naisten puolelle, mutta rannalla käyn tietysti niin kuin ennenkin.
Koska kroppa näyttää karmealta.
Ap
Ai sinun?
Minun Ja sinun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn vain sateella
Sadepäivinä vesi saattaa olla jopa lämpimämpää kuin ilma.
Helposti. Pidän vartalostani huolta, joten tykkään käydä uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus käydä uimassa, huolimatta ulkonäöstä/ painosta. Jos joku kuvaisi minua, tekisin välittömästi rikosilmoituksen, kuvaisin nämä kuvaajat todisteeksi ja laittaisin someen kuvat.
Ja sinä olisit ainoa joka syyllistyy rikokseen.. Kuvaaminen on sallittua, toisten syyttäminen kuvan kanssa somessa ei ole sallittua.
Lupaa kysymättä et kuvaa ketää.Rikoksen sylistyt jos luvatta laitat jonkun ihmisen kuvan some tai lähetät luvatta muille ihmisille.
Yleisellä paikalla ei tarvitse kysellä mitään, kuvankin saa julkaista mikäli sillä ei loukata ketään.
Lupaa kysymättä et kuvaa ketää.Rikoksen sylistyt jos luvatta laitat jonkun ihmisen kuvan some tai lähetät luvatta muille ihmisille.