Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte mennä uimarannalle kesällä?

Vierailija
18.02.2023 |

Mä en oo käyny moneen vuoteen. Ei vaan pysty..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kehtaamisesta ole kiinni. En vain tykkää jos on paljon ihmisiä. Ehkä illemmalla voisi käydä uimassa kun on hiljaisempaa.

Vierailija
22/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja narubikinit on ensikesänä muodissa 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kesällä enkä talvella.

Vierailija
24/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelisin, jos monikaan täältä kehtaisi mennä rannalle kesällä muussa kuin säkissä. Kerrankin samaa mieltä.

Vierailija
25/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, koska en ota ikinä aurinkoa ja Suomen luonnonvedet ovat aina liian kylmiä minulle.

Etelänreissuilla saatan mennä sukeltamaan.

Vierailija
26/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kehtaamisesta ole kiinni. En vain tykkää jos on paljon ihmisiä. Ehkä illemmalla voisi käydä uimassa kun on hiljaisempaa.

Joo, kiljuvia ympäriinsä juoksevia kakaroita ja perseileviä teinejä, tosi rentouttavaa ja virkistävää 😒

Vierailija
27/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en kehtaisi? Uimahalliin en enää koskaan mene, jos miehet pääsevät naisten puolelle, mutta rannalla käyn tietysti niin kuin ennenkin.

Koska kroppa näyttää karmealta.

Ap

No laihduta sitten, hevonvitun megaläski!

Ei onnistu ja tuskin ratkaisisi ongelmaa.

Ap

Vierailija
28/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaan, tykkään naisellisesta vartalostani. Mutta niille, joilla oma keho hävettää: kannattaa muistaa, ettei muita kiinnosta ja se on vain teidän korvien välissä.

Rannalla saatetaan kyllä katsella hyviä kroppia, mutta ne vähemmän hyvät jää vaan rekisteröimättä, eikä kukaan tuijottele siellä toisten kehoja sillä mielellä, että hyyyi onpas ruma tms. Tai jos joku niin tekisikin, niin mitä väliä niin törpön ihmisen typerillä ajatuksilla edes olisi? 

Jos haluat uimaan niin mene uimaan, älä rajoita elämääsi sen vuoksi ettei kehosi näytä siltä kuin ehkä haluaisit sen näyttävän. 

Vierailija
29/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan uimista, mutta en kehtaa mennä uimaan yleiselle uimarannalle. Pelkään, että teinit kuvaavat ja laittavat kuvani jonnekin sivustoille naurettavaksi. Olen ylipainoinen nainen. Viime kesänä yritin käydä uimassa eräällä rannalla, lapset pilkkasivat ja ottivat kuvia.

Vierailija
30/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en kehtaisi? Uimahalliin en enää koskaan mene, jos miehet pääsevät naisten puolelle, mutta rannalla käyn tietysti niin kuin ennenkin.

Ap

Ei tuo estä miehiä käymästä rannalla.

Vierailija
31/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan uimista, mutta en kehtaa mennä uimaan yleiselle uimarannalle. Pelkään, että teinit kuvaavat ja laittavat kuvani jonnekin sivustoille naurettavaksi. Olen ylipainoinen nainen. Viime kesänä yritin käydä uimassa eräällä rannalla, lapset pilkkasivat ja ottivat kuvia.

No ei helvetti, ei ollut noita kakruja kasvatettu sitten ollenkaan. Mun lapset jos tekis jotain tollasta niin olisin äärimmäisen pettynyt

Vierailija
32/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No laihduta sitten, hevonvitun megaläski!

Aaaahaha jollain on vähän paha olla

Vierailija
33/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 95% kroppa ei ole kovin katseenkestävä kirkkaassa päivänvalossa. Eli ihan sama, kaikki muutkin siellä vetää selluliitteineen, makkaroineen, arpineen...

Menet kerran niin tajuat kyllä.

Minulla on sinänsä vielä huonompi tilanne, koska vartalo on aika hyvännäköinen ja saan paljon katseita ja tuijotusta. Mutta sitten kropassa on myös paljon kauneusvirheitä ja se nolottaa kun olen muutenkin katseiden kohteena.

Vierailija
34/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole niinkään kehtaaminen vaan jaksaminen.

Kesäpäivisin ulos lähtö on ylipäätään sellainen operaatio, että harvoin jaksan vaivautua. Olisi varmaan helppoa jos voisi vaan lähteä, mutta ihon suojaaminen vaatteilla ja voiteilla auringolta on sellainen operaatio, että mielummin ulkoilen öisin ja aikaisin aamulla kesäisin.

Vierailija
35/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus käydä uimassa, huolimatta ulkonäöstä/ painosta. Jos joku kuvaisi minua, tekisin välittömästi rikosilmoituksen, kuvaisin nämä kuvaajat todisteeksi ja laittaisin someen kuvat.

Vierailija
36/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, vaikka on selluliittia. Olen ajatellut sen niin, että miksi haluan rannalle. No, nautin lämmöstä ja minusta on kiva katsella liplattavaa vettä ja köllötellä siinä. Kun pääsen rannalle ja saan ylitettyä sen kiusallisen hetken kun heitän vaatteet pois ja jää vain uikkarit, niin kummasti se helpottaa. En ymmärrä, mutta niin se on. Muutkin on uikkareissa, niin sitä jotenkin solahtaa sinne joukkoon.

Elämää ei kannata tuhlata mihinkään kehtaamattomuuksiin. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
37/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus käydä uimassa, huolimatta ulkonäöstä/ painosta. Jos joku kuvaisi minua, tekisin välittömästi rikosilmoituksen, kuvaisin nämä kuvaajat todisteeksi ja laittaisin someen kuvat.

Ja sinä olisit ainoa joka syyllistyy rikokseen.. Kuvaaminen on sallittua, toisten syyttäminen kuvan kanssa somessa ei ole sallittua.

Vierailija
38/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos

Vierailija
39/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai sinun?

Vierailija
40/46 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, usko pois, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta vähääkään. Eri asia olisi, jos olisit upeakroppainen nuori nainen niin silloin saisit katseita. Kerroit, että kroppasi on karsea, joten voit olla rauhassa. Kukaan ei vilkaisekaan sinua. Mikä saa sinut uskomaan, että maailma pyörii ympärilläsi?