Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viattomaksi tarkoittamasi flirtti johtanut seksiin?

Vierailija
18.02.2023 |

Minulle kävi näin, työkaverini kanssa erehdyin harrastamaan nopeasti seksiä. En tiedä halusiko kumpikaan sitä lopulta oikeasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinannut useasti, mutta en päästä siihen pisteeseen. Harva nainen kiinnostaa sillä tavalla.

Vierailija
2/8 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt myös. Ja noin että töissä työkaverin kanssa. Viikkoja kestänyt flirtti meni lopulta rajan yli. Nopea kiihkeä pano. Keskellä päivää. Ovi ei lukossa. Onneks kukaan ai tullut. Pantiin kyllä monesti sen jälkeen. Si se lopetettiin ku mentiin eri työpaikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, heitin vitsillä työkaverilleni että mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi ja hän suostui. Oli kyllä kiva ilta eikä se jäänyt siihen kertaan. On naitu ympäri maailmaa työmatkoilla tuon jälkeen.

Vierailija
4/8 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska flirttaan aina kaato mielessä. Ja yleensä onnistunkin. Sitten menetän mielenkiinnon ja pyrin pääsemään eroon. Työkaverit vähän haastavampia siinä suhteessa.

Vierailija
5/8 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eri naisten kanssa olen päätynyt seksiin ihan vahingossa, kirjaimellisesti. Ei ollut kummallakaan kerralla mitään tarkoitusta flirttailla eikä yrittää yhtään mitään. Toinen kerta oli illan vietossa jossa pelattiin jotain korttipeliä, kun pöydältä uutta korttia kurottaessani hipaisin vahingossa vieressä istuneen naisen jalkaa. Myöhemmin illalla tämä nainen alkoi yhtäkkiä suudella mua heti kun jäimme hetkeksi kaksin. Oli kuulemma mennyt "vinkki perille", tarkoittaen siis jalan hipaisua, joka oli täysi vahinko. Hah. No, tulipahan muutaman kerran sen kanssa köyräistyä.

Toinen kerta oli lähes vastaavanlainen, mutta eri naisen kanssa. Illanvietossa ja tupakkapaikan penkillä istuttiin ja kosketin jalallani hänen jalkoteräänsä, kehuen hänen hienoja sukkiaan, joissa oli ruusuja ja pääkalloja. Se riitti. Sanoin, että eiköhän lähdetä takaisin sisälle, ja siinä samassa nainen yhtäkkiä hyppäsi syliini ja alkoi suudella. Ja taas mentiin. Ja tämä olikin kunnon herkkutyttö. Ai että, tässähän alkaa ihan jöpöttää kun muistelee!

Vierailija
6/8 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran käynyt niin. Varattu työkaveri oli niin flirttailevalla tavalla huomaavainen, että tilanne eteni kiihkeään suuteluun ja siitä neuvotteluhuoneen pöydälle. Jälkeenpäin ajatellen ei olisi pitänyt eikä se myötätuntoisuuskaan välttämättä ollut varsinaisesti flirttiä, mutta seksi oli niin hyvää, että jäin haluamaan lisää.

Vierailija
7/8 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on käynyt useamman kerran. Livenä ei ole mennyt niin pitkälle. Olen N35 ja harrastanut netti/puhelinseksiä mm meksikolaisen pelikaverin kanssa. Se on ihan hauskaa ja virkistävää :D

Vierailija
8/8 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan moikkasin baarissa mimmiä jota luulin toiseksi.

Päädyttiin sen kämpille nussimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi