Te joilla koululaisia lomalla kotona. Miksi viette päiväkoti ikäisen
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olisi vain kiva päiväkodeissakin "päästä vähän helpommalla" edes hiihtoloma viikon JOS olisi vähemmän lapsia paikalla.
Totta. Kun itse olin päiväkodissa töissä, ihan harjoittelijana. Nämä keräsivät tietenkin listoja ketkä lapsista tarvitsee heinäkuussa ja sitten juorusivat yhdestä lapsesta jonka vanhemmat eivät olleet ilmoittaneet lomasta. Näin sitten kun yks eukko meni kyselemään, no lapsen äidille oli kertynyt viikko lomaa jonka piti heti juhannuksen jälkeen ja isällä kesäloma vasta elokuussa. Olipa näiden kunnan leipääntyneiden eukkojen tajuta, ettei kaikki ole heinäkuussa lomalla ja heti sitä kuutta viikkoa putkeen. Niin oli sääliä puheessa, kun lapsikin tarvitsisi lomaa päiväkodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoloma on tiedossa vuosi etukäteen. Helppo järjestää se halutessaan vapaaksi.
No mepä järjestämme. Bussit ja ratikat eivät sitten kulje hiihtolomalla ollenkaan. Ei varmaan haittaa, kun kaikki ovat saaneet järjestettyä hiihtoloman vapaaksi.
Ei kai ne kaikki perheellisiä ole?
Eri
Nyt puhuttiin siitä, saako hiihtoloman vapaaksi. Ei siitä, kenellä on perhe ja kenellä ei.
Ei muita kuin perheellisiä kiinnosta joku helmikuinen lomaviikko. Hotellit ja lomakohteetkin sikahintaisia silloin.
Ei meistä perheellisistäkään suurinta osaa kiinnosta. Siksi lapsemme menevät päiväkotiin, vaikka koululainen on lomalla.
Sano tämä mun työnantajalle. 😅