Mikä on syy sille, ettei perheesi lähde hiihtolomalla Lappiin?
Kun katselee autoletkoja, missä suksiboksit katolla..niitä matkaajia on paljon!
Kommentit (205)
Ei meillä perheen aikuisilla ole lomaa, lapsilla vain. Ei myöskään välitetä talviurheilusta. Miten niin?
En ole koskaan käynyt Lapissa, en osaa hiihtää, ihnoan ulkoilua.
No kun lähdetään lämpimämpiin keleihin
Me ollaan töissä enkä päästä lapsia yksin sinne
Ollaan töissä kun lähdetään maaliskuussa thaimaaseen. En skimpbaa, mutta makaan auringossa.
Meitä ei kotimaassa matkailu kiinnosta. Huomenna lähdetään etelän lämpöön.
Meillä on kaikilla loma eri aikaan. Miehellä ensi viikolla, lapsilla sitä seuraavalla ja minulla viikko lasten jälkeen. Viikonloppuja varten ei viitsi matkustaa niin kauas.
En menisi sinne vaikka maksettaisiin. Lähden suomesta lämpöseen aina kun on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan töissä kun lähdetään maaliskuussa thaimaaseen. En skimpbaa, mutta makaan auringossa.
Mihin maaseen menette kesällä?
Ei lomaa. Asun ulkomailla, joten tulisi turhan kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei kotimaassa matkailu kiinnosta. Huomenna lähdetään etelän lämpöön.
Nokitit hienosti. Ylpeä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä perheen aikuisilla ole lomaa, lapsilla vain. Ei myöskään välitetä talviurheilusta. Miten niin?
Sohvalla löhöily sipsien kera best.
Minä pysyn poissa, kun lapsiperheet lomailee. Puistattaa pelkkä ajatuskin.
On kallista ja pitkä matka. Hiihto ja laskettelu onnistuu kodin lähelläkin ja on edes vähän ekologisempaa myös.
Liian kallista, pitkä ajomatka, ruuhkaa nyt kun on hiihtoloma. Muuten lasketteluloma olisi ihana. Lapset rakastavat laskettelua ja hiihtoa. Ei olla koskaan käyty Lapissa.
Siellä on liian pimeää tähän aikaan vuodesta. Etelä-Suomessa on jo päivä pidentynyt ja oloni on muuttunut taas tavallisen virkeäksi. Lumen vähäisyys ei minua haittaa, harrastan sitä, mitä säät sallivat.
Kerran matkasin hiihtolomalla Inariin, enkä viihtynyt ollenkaan. Kauhean ankeaa oli palata pimeään. Vaikka päivällä oli kirkasta ja hyvät ulkoilusäät - tykkään hiihtämisestä ja laskettelusta - niin pimeä tuli liian aikaisin ja loppui liian myöhään. Sen loma ei voimaannuttanut minua.
Lähdetään kesäksi vielä Lappia kauemmas. Tytär joutunee jäämään töihin.
Mikä hiihtoloma? Töissä me ollaan.