Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain hyvän vinkin työnhakuun ja haluan jakaa sen täällä!

Vierailija
18.02.2023 |

Itselleni tämä oli ainakin uusi tieto.

Työpaikkoja ei kannata etsiä ja hakea työmarkkinatorin (siis se te palveluiden avoimet työpaikat), vaan koettaa muita alustoja, kuten duunitori ja indeed jne jne.

Miksi? Niin monet käyttävät työmarkkinatoria ainoana alustana, että jotkut työnantajat on kokonaan lakanneet ilmoittamasta työpaikkoja siellä, koska sitä kautta hakemuksia tulee ihan hemmetisti, myös ne kaikki "haen vain, kun on pakko hakea" -hakemukset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vuokrafirman kautta töihin mene!!!!!

Vierailija
2/4 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vuokrafirman kautta töihin mene!!!!!

Miksi et? Itse olen ollut. Tein täysiä tuntia yhdelle yritykselle n 4 kk. Toisessa tein kahdelle yritykselle säännöllisin työajoin töitä reilun 5 kk. 

Sain jopa palkankorotuksen, kun sitä pyysin. 

Ei ne mitään huijareita ole. Sitäpaitsi monet yritykset ovat ulkoistaneet rekrytoinnin vuokrafirmoille. Ne on ne yritykset, jotka maksaa paljon vuokrafirmalle. Vuokratyöntekijät on kalliita, mutta käteviä.

Indeed ja duunitori eivät ole vuokrafirmoja, vaan työilmoitus/työnhakualustoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae töitä ollenkaan. Ei kiinnosta, kesä alkaa minä lomailen ja matkustelen ja mökkeilen.

Vierailija
4/4 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

En hae töitä ollenkaan. Ei kiinnosta, kesä alkaa minä lomailen ja matkustelen ja mökkeilen.

Ja tähän on meillä kaikilla vapaus, jos rahoitus järjestyy muuten kuin kelan kassasta!

Olen iloinen puolestasi, jos tuo sinulta onnistuu.