Haave tauotta takaa
Kuinka moni muu Nainen haaveilee, että sinua paukutetaan takaa, usein miehen voimin. Toinen kun lopettaa, niin toinen jatkaa välittömästi. Eli vartta takaa tauotta.
Kommentit (20)
Meillä tuo hoituu yhden miehen voimin, eli kun laukeaa niin jatkaa dildolla ja vibralla. Parhaillaan ehtii uuteen "nousuun" ennenkuin itse olen loppu. Eli välillä on jopa yli puolen tunnin yhtäjaksoinen "nai mua takaapäin" sessio.
Onni on tässä asiassa varsin kestävä mies,ja hänellä taito viivyttää orgasmin tuloa,jotta voi varmistaa että olen saanut riittävästi munaa ja hyvin usein ajoituksemme onnistuu täydelliseen huippuun kun tulemme yhtäaikaa. En ehkä haluaisi monen miehen jonoa taakseni,mutta rakastan kyllä ylikaiken takaapäin naintia ja niin että varmasti tuntuu.
Kyllä minä tykkäisin. Liian vähän aikaa aina kestää yksi mies :(
Voi olisi ihanaa. Joskus harvoin mies pystyy jatkamaan melkein heti tulemisen jälkeen, se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo hoituu yhden miehen voimin, eli kun laukeaa niin jatkaa dildolla ja vibralla. Parhaillaan ehtii uuteen "nousuun" ennenkuin itse olen loppu. Eli välillä on jopa yli puolen tunnin yhtäjaksoinen "nai mua takaapäin" sessio.
Kuulostaa kihottavalta, mutta minun mieheni tuskin suostuisi moiseen.
Kerran ollut kokeilu vieraasta.
3 nuorta miestä tyydytti halunansa.
Olihan melkoista kyytiä,osasivat tehdä juuri noin.
Oli pakko sanoa että ottaisivat nautinnon huipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmh, miksi ihmeessä? Jokin dildokompleksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin että suostuu... Rohkeasti ehdottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkäisin. Liian vähän aikaa aina kestää yksi mies :(
Mikä olisi mielestäsi "sopiva" aika?
Vierailija kirjoitti:
Onni on tässä asiassa varsin kestävä mies,ja hänellä taito viivyttää orgasmin tuloa,jotta voi varmistaa että olen saanut riittävästi munaa ja hyvin usein ajoituksemme onnistuu täydelliseen huippuun kun tulemme yhtäaikaa. En ehkä haluaisi monen miehen jonoa taakseni,mutta rakastan kyllä ylikaiken takaapäin naintia ja niin että varmasti tuntuu.
Noniin Pate päiväunet.
Meillä on kummallekin omat lovesensen panokoneet ja lisäksi käytämme paljon kaksipäistä dildoa. Mikä sen mukavampaa kuin mennä illalla olohuoneen lattialle kontalleen rakkaan kanssa vierekkäin, käynnistää lovesenset ja telkkarista katsella sohvaperunoita, samalla kun jättikyrpä sorvaa peräaukkoa 180 iskua minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari asento ja mitä useampi mies, sen parempi.
N47
Kiva kuulla että on avoimesta monimuotoisesta seksistä kiinnostuneen innostuneita naisia edes jokunen olemassa.
Mitä olet tehnyt esim.ensi-kesää vaikka silmällä pitäen että onnistuu sun seksuaalinen toive ja saat lemppari asennossa useampaa sitten ja kunnolla?
(Puheet on monella naisella suuret vaan teot vain useimmiten kovin pienet ?) - Kumma juttu. Aina on.
Vierailija kirjoitti:
Voi olisi ihanaa. Joskus harvoin mies pystyy jatkamaan melkein heti tulemisen jälkeen, se on kivaa.
Oikeasti? Voi kun hauskaa kuulla että on avoimesta monimuotoisesta seksistä kiinnostuneen innostuneita naisia edes jokunen olemassa.
Mitä olet tehnyt esim.ensi-kesää vaikka silmällä pitäen että onnistuu sun seksuaalinen toive ja saat 'voi niin ihanaa' kyytiä useammalta ja kunnolla?
(Puheet on monella naisella suuret vaan teot vain useimmiten kovin pienet ?) - Kumma juttu, aina on.
Jarno ja Jari kirjoitti:
Meillä on kummallekin omat lovesensen panokoneet ja lisäksi käytämme paljon kaksipäistä dildoa. Mikä sen mukavampaa kuin mennä illalla olohuoneen lattialle kontalleen rakkaan kanssa vierekkäin, käynnistää lovesenset ja telkkarista katsella sohvaperunoita, samalla kun jättikyrpä sorvaa peräaukkoa 180 iskua minuutissa.
Aika kallis toi Lovesense. Tässä paljon halvemmalla vastaava laite https://www.hotlips.fi/seksilelut/panokone-fuck-machine-pro-1/p/8713221…
Pitääkin tilata ko. laite Padel hallille niin voidaan mailapelien jälkeen vähän venyttää anusta.
Vierailija kirjoitti:
Jarno ja Jari kirjoitti:
Aika kallis toi Lovesense. Tässä paljon halvemmalla vastaava laite https://www.hotlips.fi/seksilelut/panokone-fuck-machine-pro-1/p/8713221…
Pitääkin tilata ko. laite Padel hallille niin voidaan mailapelien jälkeen vähän venyttää anusta.
Miksi kaikki Padelin pelaajat on järjestään homoja?
Vau mikä kone. Toi se ei väsy koskaan.
Olen käynyt Wildclubilla gang bang illoissa ja seuraava tavoitteeni on sata panoa ensi kevään gb illassa. Se on oma ennätykseni, jos se menee rikki. Saa tulla mukaan ;)
Minua kiinnostaisi naida naisia jotka ovat rivissä perseet pystyssä.
Mun lemppari asento ja mitä useampi mies, sen parempi.
N47