Tsempatkaa minua!!
Että jaksan nousta ylös ja mennä keittämään kahvia. Väsyttää ja käteen sattuu kaikki liike.
Kommentit (9)
Ei kannata ajatella mitään. Ei yhtään mitään. Ei mitään tunneta kehiin. Kunhan nousee ja tekee kaiken kuin robotti. Näin sen saa sujumaan, kun on tuollainen fiilis.
Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille! <3
Tässä etä - yhteistsempit KAIKILLE🌻🌻🌻
Ylpistelen nyt: mittasin laskiaisriehaa varten pöytäliinan valmiiksi sunnuntaille. Kannoin pihasaunaan puut.
Tää vaati niii in pal ponnisteluja, et tsempit ois voinu helpottaa. Oon siis ollu tosi saamaton koko talven. Kudon kyl. Ja luen. Ja teen ristikoita. Mut esim siivous! Auta armias mikä ponnistus. Ja sit kun innostuu, parissa tunnissa valmista. Ja hyvä mieli. Ja ansaittu jääkylmä siideri.
Julistetaan tämä TSEMPPI-ketjuksi. Kerro, mihin tahdot kannustusta, toiset tsemppaa! Jooko?
Ihana ketju!
Itse toivoisin tsemppiä jaksaa uskoa itseeni ja tekemääni työhön yh-äitinä, vaikka lapseni eivät ole täydellisen nuhteettomia ja aina hyvinvoiviakaan. Heillä on vähän huonot kortit isälotossa mikä on vaikuttanut asiaan. Olin nuori ja tyhmä kun perhettä perustin enkä sitä asiaa voi enää muuttaa. Mutta rakastan heitä yli kaiken ja yritän joka viikko parhaani riittää yksin tässä tämän päivän vanhemmuussekamelskassa, ohjata, puhua heille järkeä siitä miten toimia oikein ja kysyä kuulumisia, kerron että rakastan. Tsemppejä ei juuri koskaan kuule koska olen tässä yksin ja välillä heikolla hetkellä satuttaa vaikka se kun lukee jostain artikkelista kuinka olisi pitänyt osata olla vielä parempi ja varsinkin se, kun ihmiset aina lyttää joka keskustelussa vanhemmat jos suinkaan mikään lapsen elämässä menee vähänkään sivuun. Sellainen lannistaa niin paljon! Kun pitäisi vain kannustaa jaksamaan. Katsoa myötätunnolla. Tsemppiä omasta puolestani kaikille muillekin yh:ille jotka välillä menettävät uskonsa mutta silti nousevat ja jaksavat uudelleen yrittää!
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju!
Itse toivoisin tsemppiä jaksaa uskoa itseeni ja tekemääni työhön yh-äitinä, vaikka lapseni eivät ole täydellisen nuhteettomia ja aina hyvinvoiviakaan. Heillä on vähän huonot kortit isälotossa mikä on vaikuttanut asiaan. Olin nuori ja tyhmä kun perhettä perustin enkä sitä asiaa voi enää muuttaa. Mutta rakastan heitä yli kaiken ja yritän joka viikko parhaani riittää yksin tässä tämän päivän vanhemmuussekamelskassa, ohjata, puhua heille järkeä siitä miten toimia oikein ja kysyä kuulumisia, kerron että rakastan. Tsemppejä ei juuri koskaan kuule koska olen tässä yksin ja välillä heikolla hetkellä satuttaa vaikka se kun lukee jostain artikkelista kuinka olisi pitänyt osata olla vielä parempi ja varsinkin se, kun ihmiset aina lyttää joka keskustelussa vanhemmat jos suinkaan mikään lapsen elämässä menee vähänkään sivuun. Sellainen lannistaa niin paljon! Kun pitäisi vain kannustaa jaksamaan. Katsoa myötätunnolla. Tsemppiä omasta puolestani kaikille muillekin yh:ille jotka välillä menettävät uskonsa mutta silti nousevat ja jaksavat uudelleen yrittää!
No sulle vasta Isot Tsempit lähteekin täältä. Tuutin täydeltä!
Mun siivouslaiskuus yms on vielä pientä. Ketään muuta väheksymättä.
Siiisss📢📢📢t s e m p p i ä 🌻🌻👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju!
Itse toivoisin tsemppiä jaksaa uskoa itseeni ja tekemääni työhön yh-äitinä, vaikka lapseni eivät ole täydellisen nuhteettomia ja aina hyvinvoiviakaan. Heillä on vähän huonot kortit isälotossa mikä on vaikuttanut asiaan. Olin nuori ja tyhmä kun perhettä perustin enkä sitä asiaa voi enää muuttaa. Mutta rakastan heitä yli kaiken ja yritän joka viikko parhaani riittää yksin tässä tämän päivän vanhemmuussekamelskassa, ohjata, puhua heille järkeä siitä miten toimia oikein ja kysyä kuulumisia, kerron että rakastan. Tsemppejä ei juuri koskaan kuule koska olen tässä yksin ja välillä heikolla hetkellä satuttaa vaikka se kun lukee jostain artikkelista kuinka olisi pitänyt osata olla vielä parempi ja varsinkin se, kun ihmiset aina lyttää joka keskustelussa vanhemmat jos suinkaan mikään lapsen elämässä menee vähänkään sivuun. Sellainen lannistaa niin paljon! Kun pitäisi vain kannustaa jaksamaan. Katsoa myötätunnolla. Tsemppiä omasta puolestani kaikille muillekin yh:ille jotka välillä menettävät uskonsa mutta silti nousevat ja jaksavat uudelleen yrittää!No sulle vasta Isot Tsempit lähteekin täältä. Tuutin täydeltä!
Mun siivouslaiskuus yms on vielä pientä. Ketään muuta väheksymättä.Siiisss📢📢📢t s e m p p i ä 🌻🌻👍
Kiitos ! Ei ole tarvetta arvottaa tsemppiaiheita, jokainen ansaitsee ne :)
Heip
Tarvitsen tsemppiapua. 13.00 alkaa laskiaisrieha. 11.00 olen luvannut olla apuna täyttämässä laskiaispullia. Minä. Tumpelo leivonta-asioissa.
Sit riehassa oon myymässä niitä, kahvia, makkaraa yms. Sen hanskaan kyllä. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Heip
Tarvitsen tsemppiapua. 13.00 alkaa laskiaisrieha. 11.00 olen luvannut olla apuna täyttämässä laskiaispullia. Minä. Tumpelo leivonta-asioissa.
Sit riehassa oon myymässä niitä, kahvia, makkaraa yms. Sen hanskaan kyllä. Kokemusta on.
Help. Lähen nyt hommiin. Luotan siihen, et etätsemppiä saan🌻
Muakin saa tsempata, että jaksaisin alkaa siivoushommiin.