Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 milliä Kauhavalle Eurojackpotista

Vierailija
18.02.2023 |

Onnea, sinne lakeuksille.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee tuhlailemaan peliriippuvaisten kulutusluotoilla, vuokrarahoilla ja kelan tuilla. Hienoa rahaa :D

Vierailija
22/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jos voittaa noin paljon rahaa ja ihmiset saa tietää niin kohta on joku läski tekemässä tuttavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä voittaisin niin en mä sitä salailisi. Asun pienemmällä paikkakunnalla kuin Kauhava. En mä ymmärrä mitä haittaa siitä olisi että muut tietää? Ihmiset ei oo ennenkään piitanneet kaveerata mun kanssa joten kaikki olisi helppo sittenkin torjua tasapuolisesti.

Eikä sitä salaisia kukaan muukaan. Ja miten voisikaan, kun yhtäkkiä tunnetun tyhjätaskun pihaan alkaa ilmestyä sadan tonnin mersuja ja veneitä.

Mutta ilmeisesti kaikki tuhannet maamme lottomiljonäärit ovat malttaneet olla käyttämättä rahaa yhtään enempää kuin ennenkään.

Vierailija
24/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea voittajalle! 

Jos ei aiemmin ole harrastanut syvällistä pohdintaa, niin nyt on mainio aika aloittaa.

Moninainen viisaus on tarpeen tässä uudessa tilanteessa.

Vierailija
25/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jos voittaa noin paljon rahaa ja ihmiset saa tietää niin kohta on joku läski tekemässä tuttavuutta.

No menetkö sä kerjäämään iltapaskojen kateusliitteessä julkaistujen ihmisten oville?? Niiiinpä, täyttä höpönpöpöä tuokin teoria että heti on jono oven takana jos muut kuulee että rahaa on.

Vierailija
26/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea voittajalle! 

Jos ei aiemmin ole harrastanut syvällistä pohdintaa, niin nyt on mainio aika aloittaa.

Moninainen viisaus on tarpeen tässä uudessa tilanteessa.

Taitaa ainoat voittajat löytyä Veikkauksesta, nyt kun sadat tuhannet kansalaiset kantaa säästönsä lottotiskille kun luulevat että siinä voi voittaa oikeasti.

Vierailija
27/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuommoinen potti saapuisi itselleni, niin autoa en hankkisi. Ei mulla edes ajokorttiakaan ole.

Vierailija
28/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi teettää keittiöremontin ja lähtee ruotsin laivalle.

Kiinni jää, jos noin lesoilee. Ite pitää koota ja varmempi käydä Ruottissa Vaasan kautta.

Vierailija
29/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä voittaisin niin en mä sitä salailisi. Asun pienemmällä paikkakunnalla kuin Kauhava. En mä ymmärrä mitä haittaa siitä olisi että muut tietää? Ihmiset ei oo ennenkään piitanneet kaveerata mun kanssa joten kaikki olisi helppo sittenkin torjua tasapuolisesti.

Varo vaan, ettei joku kavaltaisi sulta omaisuuttasi, jos omaisit noinkin paljon.

Vierailija
30/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voisin hyvin rakennuttaa ison omakotitalon valtavalla autotallilla, ehkä jopa merenrantaan. Sama se mistä muut ajattelee minun saaneen rahat, kerron että vaikka osakemarkkinoilla.

Vierailija
31/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi teettää keittiöremontin ja lähtee ruotsin laivalle.

Kiinni jää, jos noin lesoilee. Ite pitää koota ja varmempi käydä Ruottissa Vaasan kautta.

Kyllä Vaasankin kautta joutuu ruotsinlaivalle, ei sieltä Ruotsiin tietä mene.

Vierailija
32/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo salassa tulee pysymään, ehkä lahjoittaa osan varoista kaupungille.

Vierailija
33/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella eurolla ostan perjantaisin osuuden eurojackpotin kimppapeliin. Mulle riittäis pienempikin voitto. Esim. 100 tuhatta ois sopiva summa. Ei tartte miljoonia...

Vierailija
34/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks asia on varma ,sukulaiset alkaa pitään yhteyttä.

Vierailija
35/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhavalla jo ennestäänkin moni-miljonäärejä, esim teollisuusneuvos Jorma Lillbacka. Eli on siellä aiemminkin nähty kun Jorma kulkee työmatkat helikopterilla.

Vierailija
36/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voisin hyvin rakennuttaa ison omakotitalon valtavalla autotallilla, ehkä jopa merenrantaan. Sama se mistä muut ajattelee minun saaneen rahat, kerron että vaikka osakemarkkinoilla.

Isosta talosta ei oo ku vaivaa. Mulle parin hehtaarin järvenrantatontilla ja isolla autotallilla, 120 neliöinen talo.

Vierailija
37/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei rauta ruostu! Onnea pelaajalle ja perhepiirille.

Vierailija
38/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niitä kavereita ja rahanruinaajia piisaa, jos sana voitosta leviää. Eniten itseä häiritsisi se, miten handlata oman lähipiirin lokkeilijat, koska niitä löytyy ihan omasta lapsuudenperheestä. Toki heille antaisi jotain, mutta tuskin riittäisi mikään ja koko ajan yritettäisiin maksattaa asioita. Parempi olisi varmaan muuttaa ulkomaille, jos nyt voitto sattuisi tulemaan.

Vierailija
39/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, ettei joku kavaltaisi sulta omaisuuttasi, jos omaisit noinkin paljon.

No miksi suomen yrittäjiä, jne. oikeita miljonäärejä ei kavalleta 247 vaikka rahaa on ihan todistetusti ja nimet lehdissä?

Vierailija
40/59 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkiin menee käymään kesällä kavereiden kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän