40 milliä Kauhavalle Eurojackpotista
Kommentit (59)
Tyyppi teettää keittiöremontin ja lähtee ruotsin laivalle.
Huh, tuo naapurikunta. Kateellisten paskanpuhujien ihmemaa. Voittajan kannattaa ehkä muuttaa muualle.
Noni, nyt tuli jo lähelle! Kyllä se vielä löytää tännekin! 😎
Ei Kauhavalla tuolla voitolla voi tehdä mitään, kun kaikki heti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tuo naapurikunta. Kateellisten paskanpuhujien ihmemaa. Voittajan kannattaa ehkä muuttaa muualle.
Ihan sama pätee muihinkin vieruskuntiin, ettei niihin ainakaan kannata muuttaa.
Hienoa että ainakin meni nettipelaajalle, ehkä netissä pelaamalla kuitenkin voi voittaa vaikka suhteettoman moni voitto pelattu kioskeissa huomioiden miten monella netti nykyään.
Hyvä, siellä on niin köyhää väkeä että tulee tarpeeseen.
Miks mä en ikinä voita edes kymmentä euroa :(
Mulle riittäis 1/10 tuosta potista loppuelämäksi. Saisivat jakaa useampia pieniä potteja, suomalainen kun ei uskalla kuitenkaan elämäänsä muuttaa vaan jatkaa samassa paskaduunissa hautaan saakka. Turha makuuttaa rahoja tilillä.
Arvatenkin taas pelattu fyysisellä kupongilla ja kukaan ei tule ikinä saamaan selville voittajaa, ei edes perheenjäsenet. Normaalisti pikkupaikkakunnilla tieto jopa uudesta fillaristakin on levinnyt yleiseen tietoon saman päivän aikana. Silti miljonäärejä ei saada koskaan selville....
Eli uskoo ken tahtoo.
Täytyypä seurata kelle ilmestyy Ferrari kohta.
Kauhavalla on niin rikasta porukkaa että kukaan ei huomaa ,bentley on yleisin automerkki
Onnellinen landelainen siellä taitaa olla tällä hetkellä :)
Onnea hänelle tai heille jos on useamman ihmisen kuponki.
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin taas pelattu fyysisellä kupongilla ja kukaan ei tule ikinä saamaan selville voittajaa, ei edes perheenjäsenet. Normaalisti pikkupaikkakunnilla tieto jopa uudesta fillaristakin on levinnyt yleiseen tietoon saman päivän aikana. Silti miljonäärejä ei saada koskaan selville....
Eli uskoo ken tahtoo.
Netissä oli pelattu.
Olen aivan sairaan kateellinen, mutta eihän se ole multa pois. Onnea voittajille!
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan sairaan kateellinen, mutta eihän se ole multa pois. Onnea voittajille!
Turhaan kadehdit kun kukaan ei oikeasti voittanut mitään, tälläkään kertaa.
Nämä ovat sellaisia mainostempauksia, jotta ihmiset saataisiin maksamaan rahaa Veikkaukselle voittojen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli uskoo ken tahtoo.
Netissä oli pelattu.
IhHOH! Mainostoimistollakin siis jo hoksattu että enää parin kymmenen vuoden jälkeen enää erkkikään ei usko sitä perinteistä "kupongilla pelattu tuppukylän kioskilla" tarinaa.
Jos mä voittaisin niin en mä sitä salailisi. Asun pienemmällä paikkakunnalla kuin Kauhava. En mä ymmärrä mitä haittaa siitä olisi että muut tietää? Ihmiset ei oo ennenkään piitanneet kaveerata mun kanssa joten kaikki olisi helppo sittenkin torjua tasapuolisesti.
Ei ehkä kande uutta Ferraria ihan heti ostella