Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi vetää joka riitaan eksän mukaan

Vierailija
18.02.2023 |

Mulla menee totisesti hermo tähän. Pienikin riita niin poika soittaa isälleen ja kohta se soittaa mulle että mitä täällä tapahtuu. Niinkin naurettavia riitoja pitää isälle soittaa ku että äiti pakottaa laittaa pipon ulos tai äiti ei anna mun mennä ulos (kun läksyt on tekemättä). Muuten tullaan lapsen kanssa hyvin toimeen ja meillä on paljon hyviä hetkiä, mutta voi perjantai että tämä ottaa päähän.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan normaali älyinen 70-luvun nuori, jonka pipo jäi aikoinaan postilaatikkoon, farkut oli niin kireät, että sängyssä maaten ne sai kiskottua kiinni, painoa oli 45kg, napapaita ja lyhyt takki ei peittänyt selkää eikä peppua, napakin vilkkui kun kädet kohotti. Hitosti kyllä palelsi, mutta hengissä selvittiin jäätymättä/paleltumitta.

Onneksi omat lapset 90-luvulla pukeutuivat viisaammin tai muoti oli väljempää vaikka sydän särki kun katsoi niitä lökäpöksyjä.

Joo 70-luvulla farkut olivat tosi napakat, nykyään on vain tätä lökäpöksymuotia, farkkujen haarat  polven alapuolella, miten sellaisilla voi edes kävellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan