Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani iho alkoi oireilemaan atooppisesti.

Vierailija
26.08.2008 |

Iho oli kuivaa, punaläikikästä, vaikka kuinka rasvasin sitä jopa pari kertaa päivässä. Pelkäsin, että kohta iho menee rikki, haavoille. Aloin itse syömään Omega-3, -6,-7 ja -9 rasvahappoja, karotenoideja ja tokoferoleja. Pakkauksessa lukee, että valmiste uudistaa limakalvoja ja ihoa. Ostin apteekista. Ovat siis tyrniöljykapseleita.

Kuinkas kävi? Olen syönyt valmistetta kuukauden maksimiannoksina ja vauvan iho on kunnossa. Täysimetän. Ihon rasvailua olen jo voinut vähentää. Ihan itse ajattelin, että vauvan iho ei ilmeisestri saa tarvitsemiansa ravinteita, kun noin kuivuu harvoista pesuista ja rasvailuista huolimatta. Päätin alkaa hoitamaan ihoa sisäisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla lapsillani ei ole ollut näin pahana. Lääkäri sanoi, että täytyy pian turvautua kortisonivoiteisiin. Onneksi ei tarvinnut... Iho on kuiva, mutta ei enää punaisilla läikillä. Nykyisin riittää rasvailu joka toinen päivä.

Ap

Vierailija
4/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haava ehti tulla, mutta sekin on jo hyvällä ruvella.

Lapsillani iho on pysynyt kuivana useita vuosia, että ei ole ohimenevä kuoriutumisilmiö. Toki ikä voi vielä pahentaa ihon kuntoa. Eivät ole olleet mitään finninaamoja vauvanakaan, kun iho on niin kuiva.

Ap

Vierailija
5/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on valmis kokeilemaan kaikenlaista, kun lapsen iho alkaa menemään haavoille silkasta kuivumisesta. En ihmettele yhtään, että aloit syömään tuota ravintolisää. Kait se imeytyy maidon mukana vauvaankin? Onneksi tilanteenne on nyt parempi. Kortisonivoiteet ovatkin tosi syvältä.

Vierailija
6/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin eletään vastaavanlaisessa tilanteessa. yöunetkin kärsivät kun vauva itkee kuivan ihon kutisemisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän