Millainen alue on Munkkisaari Helsingissä?
Mies saisi työsuhdeasunnon sieltä, jos muutamme Hkiin. Perheessä 2 lasta, esikoulu- ja alakoululainen. Asunto 4h, k, 2 parveketta.
Katsoin kartalta, mutta se ei sano mulle mitään. Eira ja Punavuori lähellä, koulu ilmeisesti ihan lähellä jossain väistötiloissa.
Mielipiteitä?
Kommentit (23)
Kohtahan siellä alkaa hirveä rekkahärdelli ja meteli kun Hernesaarta aletaan rakentaa. Alkaa olla aina vaan enemmän asuntoja myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan en hahmota mikä alue on Munkkisaarta. Onko se se sama kortteli missä Sieppi asui? Birgitan lähellä olevat asunnot on Eiranrantaa. Itse asun Punavuoressa ja välillä koiran kanssa siellä liikkunut. Ei se nyt itselle ensisijainen valinta olisi, koska Shipyard siinä vieressä, mutta ei se mitään ghettoakaan ole.
Tehtaankadun koulu on lähellä. Sellainen parakki rannan tuntumassa.
Tehtaankadun koulu ei ole kyllä koskaan ollut mikään parakki, vaan kunnon jugend-rakennus Eiran sairaalaa vastapäätä.
Alueella ei ole kaupungin vuokra-asuntoja, eikä ollut vuosiin nistejäkään, kun tilat on siirretty muualle. Viihtyisää aluetta, merta, kahviloita ja fine dining-ravintoloita ja kalliita asuntoja.
Telakan tilalla on nykyään Telakkarannan asuntoja.
Ihan en hahmota mikä alue on Munkkisaarta. Onko se se sama kortteli missä Sieppi asui? Birgitan lähellä olevat asunnot on Eiranrantaa. Itse asun Punavuoressa ja välillä koiran kanssa siellä liikkunut. Ei se nyt itselle ensisijainen valinta olisi, koska Shipyard siinä vieressä, mutta ei se mitään ghettoakaan ole.
Tehtaankadun koulu on lähellä. Sellainen parakki rannan tuntumassa.