Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka päivä tulee huijausviestejä sähköpostiin

Vierailija
17.02.2023 |

Nyt on tullut Postin nimissä, muka paketti on saapumassa jne. Tulee paljon muitakin, joita en nyt jaksa tässä luetella. Sitten tulee puhelinsoittoja. Auta armias jos olet vastannut johonkin kyselyyn missä voit voittaa muka 1000 euron lahjakortin johonkin kauppaan ja antanut puhelinnumerosi, johan alkaa puhelin soimaan, niitä tulee aivan helvetisti. Olkaahan ihmiset tarkkoja ja varoittakaa varsinkin vanhempia läheisiänne näistä huijauksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, mulle ei oletullut ikinä ja olen käyttänyt sähköpostia niin kauan kuin se on ollut olemassa.

Vierailija
2/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mulle ei oletullut ikinä ja olen käyttänyt sähköpostia niin kauan kuin se on ollut olemassa.

taidat olla vähän rajoittunut käyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole varmaankaan osallistunut nettikilpailuihin, rekisteröitynyt vedonlyöntisivustoille tai vieraillut aikuisviihdesivustoilla.

Vierailija
4/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan noita, vaikka ei olisi osallistunut minkään valtakunnan kyselyyn. Tyyliin ""lähetyksesi odottaa". Siinähän odottaa roskapostin seassa.

Vierailija
5/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, ei tule. Tulee , Ei tule. Tulee . Ei tule.. Tulee . Ei tule.... Riittikö... 😄

Vierailija
6/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitin kerran miljoona euroa puhelinnumero arvonnassa. En muistanut tiettyyn päivämäärään mennessä klikkailla tiettyjä linkkejä, niin jäi voitot lunastamatta. Ja minun huono onni jatkui pari vuotta myöhemmin, kun olin taas voittanut arvonnassa, ja en muistanut lunastaa voittojani.