Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HeinäHelistimet tiistaita!

21.11.2006 |

Heippa vaan kaikki!

Mulla on aivan mahoton turvotus mahassa, ei meinaa vanhat housut mahtua jalkaan ja väsyttää kamalasti... Joku kyseli äitiyspakkauksesta, me aateltiin ettei oteta nyt, kun pojalta on oikein hyvä makuupussi parin vuoden takaa ja muuta ei oikein tarvi. Lisäksi miehen siskolla on tässä keväällä la ja aikovat pakkauksen ottaa, niin kai siitä liikenee serkulle pieneksi käyneet vaatteet, ikäeroa kun näillä näkymin olisi tulossa 4kk. Jos tulee poika, niin kaikki mahdollinen vaatetus löytyy, jos taas tyttö, niin vaatteita saa mun siskolta ja pääsee tietenkin itse vähän osteleen. Mitään hankintoja ei varmastikaan tehä ennen ku vasta kesäkuussa, vaikka kyllähän niitä pieniä vaatteita hiplailee kaupassa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSN:lle käy käsittääkseni nykyään mikä tahansa sähköposti käyttäjätunnuksesksi, ettei sen siis tarvitse välttämättä olla hotmailissa. Itsellä kun on hotmail niin en oikeen osaa sen kanssa auttaa.

Linkistä pitäisi tosiaan päästä jättämään jäsenhakemus ja heti kun valvojista joku sen hyväksyy, pääsee sivuille mukaan. Kovin vilkasta ei sielläkään vielä ole.

Kisu

Vierailija
22/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vointi ollut hyvä, pientä huippausta ja hirveetä väsymystä lukuunottamatta:) Ja nälkä tuntuu olevan useammin. Mä luin tuolta terveyskeskuksen sivuilta, että eka neuvolakäynti olis viikoilla 8-12, mutta voinko sen jo varata?

T. Janan+ " Tiitus" rv 5+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan jo. Kun saanut plussa testin niin periaattees samantien voi soittaa ajan neuvolaan.

Vierailija
24/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuiPui:

minä poistun teidän joukosta ja toivotan teille kaikille mukavaa odotus aikaa <3

Ikävää, että näin kävi, paljon voimia ja jaksamista!

Vierailija
25/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Meillä meni kesken 17.9.06 (vko 10+6) ja nyt on vkoja 5+, joten valoa pilkottaa, vaikka se ei vähään aikaan siltä tunnukaan. Voimia teille.