Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehenne pukeutua?

Vierailija
17.02.2023 |

Täällä ei osaa. Likaiset polvista venyneet kollarit päällä vaan kuljetaan ja se ei kuulemma haittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies on paljon ulkonäkökeskeisempi mitä minä. Kaappi täynnä ties mitä merkkivaatetta, hoitaa vaatteitaan jatkuvasti ja yhdistelee niitä tosi mielenkiintoisin tavoin. Käyttää myös koruja paljon.

Vierailija
2/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse saa vaatteet ylleen ja osaa kengännauhatkin solmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:llä, mies on käytännöllinen ja ulkoilmaihminen. Ei todellakaan välitä miltä näyttää vaan että pukeutuminen ja sää korreloi. Joten ollaan hullunkurinen pariskunta aika usein. Kaikkeen tottuu mutta välillä pitää älähtää että ei ole ok lähteä lounaalle villasukat lenkkareista pursuten ja virttyneet collagehousut jalassa jos naisella on mekko.

Vierailija
4/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa. Ongelma on suuri esim. uimahalleissa, joissa en saa mennä miesten pukuhuoneeseen auttamaan häntä pukeutumisessa.

Vierailija
5/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa pukeutua. Verkkarit ja t-paita on päällä.

Vierailija
6/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa, oppi joskus 3 vanhana kuulemma.

Vierailija
7/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi tilanteiden ja menojen mukaan.Mutta on kuollut 2022.

Vierailija
8/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on makuasia.

M40

Vierailija
9/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se pukea muttei pukeutua, 

Vierailija
10/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa pukeutua, tilanteen mukaan. Esim. kotitoimistolla hän on yleensä t-paidassa ja kalsareissa. Asiakaspalaveriin suorat housut ja kauluspaita, tarvittaessa pikkutakkikin. Asennushommiin taas työhaalarit ja turvakengät. Ulkoilemaan sään mukainen vaatetus. Juhliin juhlavaatteet. Ei tarvitse minun ohjeistaa häntä, aikuista ihmistä. Hän osaa myös opastaa poikia pukeutumisessa.