Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistesti

21.11.2006 |

huomenta!

Sain tänään ovistestiin tummemman viivan kun kontrolliviiva,onko ovis sitten nyt,tai siis jos tänään hommailee niin onko ajoitus oikea?Olen kuullut että ovis ois vasta viivan jälkeen?Mitenkähän on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut joskus samana päivänä ovis kuin on tullut se plussa, mutta yleisemmin vasta seuraavana päivänä. Paras olisi kun voisit touhata kumpanakin päivänä, mutta jos se ei ole mahdollista, niin touhua tänään ettei vain mene ovis ohi.

Muistaakseni sanotaan että ovis on 12-36 t kuluessa siitä lh-huipun bongaamisesta. Mutta sitähän taas ei tiedä missä vaiheessa bongasit sen lh-huipun, oliko se ollut kauankin päällä. Jos bongaat huipun aamulla ja ovis onkin 12t kuluessa, niin silloin voi tämä iltakin jo olla myöhäistä...sen takia parasta olisi touhata jo päivää ennen lh-huippua. Mutta sehän taas on vähän vaikea ennustaa...

Plussasäteitä sulle!

Vierailija
2/2 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps,mulla on sitten varmaan pullat ihan hyvin uunissa kun on tullut pupuiltua jo neljä päivää putkeen ennen tota ovis plussaa!Meillä on vaan semmonen tilanne, että miehen äiti on sairaalassa nyt ja lääkäri ei paljon toivoa antanut vaan sanoi että varautukaa pahimpaan.Jotenkin tuntuu ettei kauheesti voi miestä painostaa,hyvin on kyllä sillä halut toimineet vaikka se äippä on sairaalassa ollut jo viikon ja kiikun kaakun mennään joka päivä.Ajattelin vaan et jos siellä nyt jotain tapahtuu niin meidän petihommat voi olla siinä(siis vaiks tänään)et toivottavasti siinä tapauksessa toi eilinen riittäis.Kuulostaa varmaan muuten kauheen itsekkäältä ajatella vauvajuttui kun toinen on sairaalassa kuolemassa,mutta niin se vaan elämä menee että ihmisiä syntyy ja kuolee(vanhoja).Mietin myös sitäkin kun eilen oli kauheet kivut niin maalaisjärjellä ajatellen ei munis ollut irronnut vaan irtoomassa ja nyt kun kivut on loppu niin ois irronnu??Tiedä sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla