*+*+*HEINÄHIPPUSET tiistai*+*+*
Kommentit (16)
pääsin vasta nyt koneen ääreen...ensinnäkin pahoittelut piipaalle :( kuin myös catzal:lle (meniköhän nikki oikein?). Todella harmittavaa!! Sieltä täytyy nyt taas vain nousta ja uutta matoa koukkuun...Muuta en osaa sanoa. Piipaan kohdalla asiaa tietty hankaloittaa tuo miehen reissaaminen, ei kiva juttu... Olis parempi, että laivat laitettaisiin seilaamaan sun kiertopäivien mukaisesti! :)
(.) kp 30/30 = PIINAAVAA. Oireita ei edelleenkään oikein mihinkään suuntaan. Alaselkää vähän jomottaa (menkkamaisesti), mutta toivon sydämestäni, että se olis aiheutunut huonosta sängyn patjasta tai vaikka mielikuvituksesta. En kyllä osaa sanoa tarkkaa kierron pituutta, onhan se joinain kuukausina yli ton 30kin. Katotaan nyt...testailen perjantaina, mikäli on enää tarvetta.
Ketä täällä enää piinailee mun kanssa?? Wintergirl?? Muita?
Hyvää tiistain jatkoa..
huomenia kaikille tasapuolisesti. Halaus ja rutistus tädin yllättämille täältäkin! Onko tälle päivälle ketään testaajaa? Toivon edelleen niin kovasti, että plussatuuleet puhaltais vähintääkin nyt meidät kaikki loput odotuspuolelle! No, itsellä kyllä niin ristiriitaiset fiilikset kun vaan voi olla... En enää tiedä itsekään. Alavatsaa juilii silloin tällöin ja olen ihan varma, että täti yllättää hetkenä minä hyvänsä, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole kurvannut paikalle :-)) Vielä pieni toivo elää. Täällä siis edelleen ainakin minä piinailen. Testipäivää tässä olen hiukan mietiskellyt, uskallanko testata huomenna, jos vielä tarvetta?? Vai pitäsikö pitkittää loppu viikkoon?
Mutta, mutta nyt on painuttava takaisin töiden pariin. Toki se on ajoittain tosi vaikeaa, kun muut asiat pyörii ihan mielessaä ;-)) Olisin niin valmis jäämään lomalle, olenhan paiskinut taas kuutisen vuotta töitä ilman mammalomaa...
-K-
...mulla siis kp:t tänään 30/28-30....Täälläkin siis todella piinaavaa...ARGHH
eipä ollut kiva uutinen tuo piipaan uutinen, toivoin niin sydämestäni, että olisit vihdoinkin plussannut, se olisi antanut toivoa meille muillekin pitkään yrittäneille!
Täälläkin katse jo kohti elokuisia, ei mitään oireita mihinkään suuntaan, menkkakipuja vaan.
Plussauutisia odotelen, Duracel
Joten siirryn elokuisiin!
Tzemmpiä teille jotka jäätte tänne:)
Täällä yksi piinailja lisää. Taustalla lähinnä olen ollut,mutta koka päivä käynyt lukememassa.
Eilen odottelin tätiä jo tulevaksi,mutta vielä on pysynyt poissa. Toisin ovis oli vasta kp 20 eli taitaa tulla pitkä kierto. Oireita ei suuntaan eikä toiseen. Perjantaina ajattelin testata ellei täti kurvaa paikalle aikasemmin.
Pahoittelut tädin yllättämille ja plussa tuulia kaikille!
Marlene78 30/28 -30
Marlene78:
Täällä yksi piinailja lisää. Taustalla lähinnä olen ollut,mutta koka päivä käynyt lukememassa.Eilen odottelin tätiä jo tulevaksi,mutta vielä on pysynyt poissa. Toisin ovis oli vasta kp 20 eli taitaa tulla pitkä kierto. Oireita ei suuntaan eikä toiseen. Perjantaina ajattelin testata ellei täti kurvaa paikalle aikasemmin.
Pahoittelut tädin yllättämille ja plussa tuulia kaikille!
Marlene78 30/28 -30
Nyt vaan omaa napaa, sorry...niin sitä tultiin jälleen alas korkealta ja kovaa!! Tätsy yllätti, joten hippusesta ei meillä enää toivoa. Ei auta ruikuttaa, siirrytään taka-alalle. Luulen, että nyt jään kyllä palstapimentoon (ainakin yritys on kova, katsotaan kuinka mun käy...)
Nyt kuitenkin nurkkaan murjottamaan, harmittaa niin vietävästi!! Tsemppiä kaikille muille ja kiitos tsemppauksesta kaikille mukana olleille!
Toivottavasti joskus törmätään tuolla o-puolella...
-K-
Yöllä se täti sitten oli kunnolla saaapunut joten merkkasin tuon eilisen ekaks vuotopäiväks. Lämmöt vaan ei oo vieläkään tarpeeks alhaalla, mut nyt kun lopetin luget niin eiköhän sekin palaa ennalleen.
hitto kun potuttaa niin paljon. Kunpa tietäs mikä mussa on vialla..
Suuret pahoitteluni muille tippuneille ja hirveesti peukutuksia kaikille jäljellä oleville piinailijoille! Eipä tttiä varmaan montaa enää olekkaan!
piipaa kp 2/28
Piipaalle vielä pahoittelut tätistä. Miten se muuten on jos menkat alkaa yöllä? Nimittäin jos pitää alkaa clomeja syömään kp3, niin eikös se lasketa vasta siitä seuraavasta päivästä se kp1? Jostain luin, että klo18 jälkeen alkavat menkat ->seuraavana päivänä kp1 (lapsettomuushoidoissa) mutta toisaalta eihän se haittaa jos ne aloittaakin jo kp2...
Tälläistä tässä taasen pähkäilin..
S
Mä oletan, että tää on nyt pikkasen huijaamista, mutta toisaalta mun menkat on aina ennen alkanu samantien, kun eka vaaleenpunanen sävy on ilmestyny paperiin. Joten nyt ois sit vasta kp 1,5 mut pyöristän sen sulavasti kakkoseks! =)
Mä oon kuullu joidenkin sanoneen, että eka tuhrupäivä on eka vuotopäivä, mutta useamman niin, että vasta kunnon vuoto on eka vuotopäivä.
Eipä sillä kai oo niin suurta väliä, oletan vaan, että ilman lugeja eilen ois ollu jo ihan selkee eka vuotopäivä joten..! =D
Kyllä minäkin tekisin noin :) Tai siis teen jos täti ilmestyy vasta illansuussa. Eli aloitatko nyt sitten clomien popsimisen? Oletko nähnyt minkälaisia pillereitä ne on? Nimittäin puoliksilaitto voi olla aika hankalaa, kun ovat niin pieniä ja kovapintaisia (ja vaaleanpunaisia :)
S
Mut pitää kattoo onnistuuko terävällä veitsellä vai ei ja jos ei niin syön sit ehkä vaan kokonaisena, mut vaan neljä päivää..
Mä en kyllä todellakaan tiedä onko mun suunnitelmissa mitään tolkkua, mut eipä tässä kai enää mitään hävittävääkään oo..
Meinasin alottaa ne siis huomenna, en vielä tänään.
kotitestit lähetti mulle " lahjaks" kasettitestin ja kyllä mä kai sen vielä huomenaamulla teen ihan varmistaakseni niin voin sit hyvällä omalla tunnnolla alottaa ne clomit. Ihan siks, kun mun lämmöt on edelleen ihmeen korkeet, vaikka ei sinänsä päivälämpöön oo luottaminen, mut kyllä niiden pitäs olla jo alempana. Tai jos huomenna ollaan reippaasti alhaalla niin ehken sit sitä testiä tuhlaa suotta.
Ensiksikin Piipaa: Voi piru. Olen tosi pahoillani puolestasi. Suuret voimahalaukset. Ensi kauhean pitkä piina monien haamujen kera ja sitten tätsy. Toivotaan kovasti, että ensi kierrosta tärppää.
Pahoittelut myös muille SheDevilin yllättämille. Voimia kovasti.
Wintergirl: Joko olet testaillut uudemman kerran?
Oma napa on hieman ihmeissään ja pettynyt. Menin sitten tekemään tänään aamulla taas testin (tällä kertaa apteekin testi)ja aluksi näytti negaa, mutta 10minuutin jälkeen oli todella hailuhaamu, piti käännellä ja väännellä ja käyttää mielikuvitusta. Töistä tulon jälkeen tikku oli vielä pesukoneen päällä ja näkyi vaaleanpunainen viiva. En ole kauhean luottavaisin mielin. Mielestäni, jos kaikki olisi ok, viivan olisi pitänyt jo vahvistua, vaikka eri testiä käytinkin.
Lisäksi kummastuttaa hieman rusehtava valkkari. Ei siis mitään veristä vaan ennemminkin beigenväristä. Onko kenelläkään kokemusta moisesta? Onko joku tulehdus? Ajoittaista vatsakipuilua on. Muuten oireita ei juuri ole.
Taidan kohta seurata muita shedevilin yllättämiä hippuja elokuisiin. Lääkärin kautta, tämä olisi meinaan kolmas kemiallinen raskaus puolen vuoden sisään. Pasha.
iksu kp31/28-35 dpo 16
...Tuhru alkoi...joten tätiä huomiselle odottelen. Mieli TODELLA maassa. En oo koskaan päässy vielä kp30 asti, joten nyt oli jo toiveet tosi korkealla. Joten korkealta ja kovaa tipahdin :(
Aloitinpa pinon, vaikka en enää tänne kuulukaan. Tätiä odotellessa. Hikoilin taas yöllä ja nyt lämmöt laskikin jo reilusti. Tätsä voikin tulla jo huomenna, mikä olisi ihan toivottavaa tässä tilanteessa.
Toivottavasti te muut siirrytte odotuspuolelle!
Omat ajatukset jo elokuisessa nyytissä:)
S kp28/28-29 dpo14