Pieniä kysymyksiä testeistä, haamuista ja erityisesti acon10!!
Nyt tultiin taas alas ja kovaa!!
Eli päivällä testasin juuri tulleella acon10 vaalean viivan! En tiedä mitä sanalla haamu tarkoitetaan, mutta minulla ei siis tullut siihen ensin mitään, minuutin kuluttua se hieman tummeni ja oli selvästi nähtävissä ja ennen kymmentä minuutti siinä siis näkyi ihan selvästi haalea viiva!Onko tämä haamu?
Nyt kun olen käynyt sitä tiirailemassa, näkyvissä on todella kaponen tumma viiva! Ihan kuin joku olis terävällä punaisella kynällä käynyt siihen piirustamassa!
Luin juuri erään kirjoituksen muutaman päivän takaa, jossa ihmiset olivat saaneet juuri acon10 haamun, mutta sitten muilla negan ja tätikin tullut jo vierailulle! Erityisesti haavekuvalta haluaisin saada " selostuksen" millainen haamu sinulla oli!!
Minulla on vielä yksi testi jäljellä ja testaan sen huomenna aamulla, koska en todellakaan jaksa odottaa kauempaa!
Aikaisemminkin olen aconilla testannut ihan vitivalkoisen negan, en koskaan edes mitään viivanpaikkoja!
Voisiko tuo " haamu" johtua esim. siitä että tein testin päivällä enkä aamulla, niinkuin ohjeissa sanotaan? Onko minulla enää mitään toiveita??
Olen koko päivän jo miettinyt uutta tulokasta, mutta nyt en enää tiedä mitä ajatella.... =(
Kommentit (14)
Testaan sitten aamulla ja ollaan viisaampia =) Tulen aamulla heti ilmoittelemaan, olen varmaan niin täpinöissäni etten malta olla tulematta.... tai sitten niin masiksessa, että menen takas sänkyyn...
Ei pidä vielä maalailla piruja seinille!
Kiitos haavekuva vastauksesta ja toivottavasti sinäkin saat sen plussan pian =)
Jos on kyseessä se liuskatesti, niin haalea viiva tarkoittaa plussaa. Ja siis sitä, että oikeaa hormonia on virtsassa. Testaa siis aamulla uudestaan ja huolella. Mutta ei kai se päivällä ole mitään muutakaan tulosta voinut tuottaa... eiköhän se haaleus tarkoittanut juuri sitä mitä arvelitkin - ei riittävää pitoisuutta raskaushormonia.
Mulla se viiva ilmestyi hyvin pian paikalleen ja näkyi selvänä, yhtä leveä ja jopa vahvempi kuin kontrolliviiva sen yläpuolella. Se jäi siihen näkyviin myös sen 10 minuutin ajan jälkeen... ja seuraaviksi päiviksikin (ei ole tarvinnut tarkistaa uusimalla testiä :D). Mutta haalentunut se toki on pitkän ajan kuluttua.
-BabyBlues-:
Eli päivällä testasin juuri tulleella acon10 vaalean viivan! En tiedä mitä sanalla haamu tarkoitetaan, mutta minulla ei siis tullut siihen ensin mitään, minuutin kuluttua se hieman tummeni ja oli selvästi nähtävissä ja ennen kymmentä minuutti siinä siis näkyi ihan selvästi haalea viiva!Onko tämä haamu?
Nyt kun olen käynyt sitä tiirailemassa, näkyvissä on todella kaponen tumma viiva! Ihan kuin joku olis terävällä punaisella kynällä käynyt siihen piirustamassa!
Mullakin tuli Acon 10-testillä tosi tosi haalea viiva ensin ja se tosiaan ilmestyi siihen muutaman minuutin kuluttua, ei heti suinkaan, kuitenkin 10 min sisällä. Viiva muuttui sitten kuivuessaan ohueksi tummaksi viiruksi, juurikin näytti siltä kuin kynällä olisi piirretty viiva siihen, kuten kerroit sinullakin olevan! Ja plussa se oli :) joten kyllä se on sinullakin! Tule pian kertomaan iloiset varmennetut uutiset!!!!!!! uskallan jo onnitella :)
Heräsin joskus klo 2.12 kun poika huuteli omasta huoneestaan! Menin sitten takaisin sänkyyn, mutta uni ei tullutkaan ja yhtäkkiä tuli kamala pissa hätä! Ajattelin ensin että pidettälen koitan nukkua, mutta huomasin etten kyllä saa unta ellen käy pissalla! Pienen laskutoimituksen mukaan yöpissa oli ollut kauemmin rakossa, kuin aamupissa tulisi olemaan, joten päätinpä tehdä samalla reissulla sitten testin!
Ensin ei tullut taas näkyviin yhtään mitään, mutta taas minuutin päästä tihrustamalla siinä näkyi vähän väriä! Muutaman minuutin päästä alkoi tummenemaan ja ennen kymmentä minuuttia oli kyllä niin selkeä plussa, että lepakkokin olisi sen huomannut!
Hieman vielä " pökerryttä" olo, eikä millään tahtoisi alkaa juhlia!! Mutta kyllä se nyt siltä näyttää että neljäs käärö on tähän perheeseen syntymässä!! Minua on näyttävästi kirottu marraskuun hedelmöittymisellä, sillä nyt kolmen viimeisen lapsen ikäerot ovat melkein päivälleen kaksi vuotta!! Tytöt syntyneet 5.8.02 ja 6.8.04 ja neljännen LA 12.8.06 =)
Toivottavasti pieni vaan pysyy nyt matkassa... =D
Toivottelee kateudesta vihreänä " Haavekuva" .
tuollaiset haamut viivassa, jotka sitten muuttuvat möhemmin puna-armeijapäiviksi, ovat ns. kemiallisia raskauksia eli hedelmöityminen kyllä tapahtui, mutta siihen se sitten jäikin. Ei ole kiinnittynyt, oli susi jo syntyissään tmv. Kuulemma joka 4s raskaus alkaa ja päättyy näin eli aika usein.
Siksi en enää testaakaan vasta kun kk ovat reilusti myöhässä (2 kliinistä raskautta ollut). Ja mielestäni testit ovat nykyään liian herkkiä ja aiheuttaa monenlaista päänvaivaa!
joka tuli testiajan sisällä! Ohjeissakin sanotaan että tulos on positiivinen vaikka tulosviiva olisikin vaaleampi kuin testiviiva! Eikä tämä ollut sellainen viiva jota joutuu vessan lampun alla tiirailla ja käännellä vaan ihan selvä punainen testiviivaa vähän vaaleampi viiva, jonka näkee hämärässäkin valossa!!!! Se tuli siihen jo ennen sitä 3min. vähän vain tummeni lisää ennen 10min. joka vielä on testiajan sisällä!! Ja näkyy siinä vieläkin hieman eilistä tummenpana " kynänjälkenä" !!
...Kaipa tässä täytyy sitten rauhoittua ja unohtaa ne huomisen tallinnanreissun mammavaate kauppojen haeskelut =(
Itsellä kävi ihan samalla tavalla kuin sinulla ekan acon10 testisi kanssa. Haalea mutta selkeästi nähtävissä oleva viiva. En uskaltanut heti iloita, noin 5 päivän päästä jo näytti muutkin testit selvää plussaa (clearblue ja apteekin oma testi).
Toivottavasti sinulle käy samalla tavalla. :)
Red_Cat & Möykky 15+6
Tuo testi on niin herkkä että siksi sitä ei ehkä kannattaisi tehdä ollenkaan :( Juu, paraskin puhumaan....
Vaan pitäisi malttaa odottaa että tekee testin sitten vasta kun ne toiset ns. tavalliset testit näyttävät mahdollisen raskauden. Koska silloin ei niitä kemiallisia yms. raskauksia tule turhaan nähtyä testeissä! Valitettavasti minulla on kokemus sellaisesta viivasta (viime kesältä) joka muuttui kovaan vuotoon...
Mutta älä nyt masennu!!!! On täysin mahdollista että raskaus jatkuu ja kaikki menee hyvin. Vielä kerran onnittelut plussasta!
Täälä kans yks kateudesta vihreä onnittelia :)
Eiköhän tämä tästä! Vieläkään en oikein itse jaksa hihkua... Jotenkin tosi epäilevä olo, kun ollaan jo monta kuukautta yrittäneet ja täti tullut milloin sattuu! Ennen kirto ollut 30-32, nuvaringin aikana tasan 28, sitte liiallisista raskautumistoiveista ensin 48, sitten 40 ja viime kierto taas 28! Nyt mennään kp 36 joten joko olen " viikon myöhässä" tai sitten ilman raskautumista täti ei tulisi vielä viikkoon! En nyt oikein tiedä mitä ajatella, oireitakin jo on, mutta niin oli 48 kierrossa psykosomaattisia, eli kuvittelin kaikki! Eilen yöllä vähän öklötti ja närästi, mahalla ei voi nukkua ja toissa päivänä käännyin sängyssä niin että vihlaisi masusta! Nämä kaikki on minulle normaaleja alkuraskauden oireita, mutta voi olla että kuvittelen kaiken tai oireet voi myös johtua flunssasta!!! No katsotaan miten menee...
Kyllä tuo kuullostaa ihan oikealta plussalta! Vaaleus saattoi johtua siitä ettei ollut aamulla tehty testi! Uskaltaisin jo onnitella sinua!
Mulla se haamu oli sellainen vaalea, kuitenkin yhtä vahva siis leveydeltään kuin testi viiva, mutta siis erittäin vaalea ja se ei tullut noin nopeasti näkyviin, kesti huomattavasti pidempään.
Ilmoittele heti kun olet testin uusinut, jään tänne malttamattomasti odottelemaan!
Toivon että se vahvistuu plussaksi, kuten varmaan tiedtät niin mulla ei vahvistunut. Mutta uudella innolla tähän kiertoon...
Onnea!