Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huomaatko jos nainen on neitsyt?

Vierailija
17.02.2023 |

Olen vähän vanhempi neitsyt ja haluisin tietää huomaavatko miehet tämän sängyssä ellei siitä kerro? Mitään verenvuotoa ei ole tulossa, tamponit ja kuukuppi ovat jo pitäneet siitä huolen. Ongelma on pikemminkin se, että neitsyys iäkkäämpänä tuntuu olevan miehille kauhistus. Tulee kommmetteja tyyliin -En halua ottaa niin suurta vastuuta. En halua käydä näitä keskusteluja enää.

Ja ei, en ole kokematon tumpelo. Muusta toiminnasta on lähes parin kymmenen vuoden kokemus mutta en ole suostunut aikaisemmin yhdyntään. Toivottavasti kukaan ei ala trokaamaan. Päätökseeni on ollut hyvä syy, joka johtuu traumaattisesta lapsuudesta ja rajojeni ylittämisestä.

Asiallisia vastuksia kiitos.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaincel täällä taas huutelee. 

Älkää naiset kertoko sille mitään.

Vierailija
2/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sitten pois huutelemasta ketjustani Palstaincel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sen huomaisi. Jos lantiopohjan lihakset ovat kunnossa ja nainen jännittää sisään työnnettäessä niin eihän kalu tahdo upota survomallakaan.

Mikä ihme estää sauvan käyttöä niin koko onglema poistuu eikä ensimmäistä yhdyntää tarvitse jännittää tuon takia.

Ethän sinä mikään neitsyt ole muutenkaan jos "kaikkea muuta" on tullut harrastettua.

Vierailija
4/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee incelin joka paikassa. Vähän kun r.ssät n.tseja joka paikassa.

Vierailija
5/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa jos joku on kokematon ja makaa selällään ja ihmettelee että "ohhoh, tältäkö se nyt tuntuu".

Mutta ei se ole vaarallista.

Vierailija
6/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei tykkää käyttää sauvaa. Se on kylmä ja joustamaton toisin kuin kalu, ja hankala käyttää itse. Eikä varsinkaan neitsyen eka valinta seksikokemukseksi. Miksi tuo on aina miesten eka ehdotus siihen ettei eka kerta jännittäisi?

Vierailija
7/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sen huomaisi. Jos lantiopohjan lihakset ovat kunnossa ja nainen jännittää sisään työnnettäessä niin eihän kalu tahdo upota survomallakaan.

Mikä ihme estää sauvan käyttöä niin koko onglema poistuu eikä ensimmäistä yhdyntää tarvitse jännittää tuon takia.

Ethän sinä mikään neitsyt ole muutenkaan jos "kaikkea muuta" on tullut harrastettua.

Helpottavaa kuulla. Olen neitsyt tän yhdyntäkeskeisen yhteiskunnan silmissä.

Vierailija
8/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole asiaa josta ei oikein ylianalysoimalla saisi loihdittua itselleen ongelmaa.

Ainoastaan jossain kivikautta elävien vuohipaimenten heimoyhteisössä nainen on "neitsyt" niin kauan kuin immenkalvo on tallella vaikka isä, veljet, sedät ja 1000 asiakasta on tyydyttänyt itsensä anaaliin tai suuhun.

Kukaan suomalainen ole pitänyt sinua neitsyenä enää sen jälkeen kun olet harrastanut jonkun kanssa seksiä tavalla tai toisella joten mikä ihmeen hinku on hilloa turhaa kalvoa josta pääset eroon vaikka pari sormea sisään työntämällä.

Vierailija
9/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole asiaa josta ei oikein ylianalysoimalla saisi loihdittua itselleen ongelmaa.

Ainoastaan jossain kivikautta elävien vuohipaimenten heimoyhteisössä nainen on "neitsyt" niin kauan kuin immenkalvo on tallella vaikka isä, veljet, sedät ja 1000 asiakasta on tyydyttänyt itsensä anaaliin tai suuhun.

Kukaan suomalainen ole pitänyt sinua neitsyenä enää sen jälkeen kun olet harrastanut jonkun kanssa seksiä tavalla tai toisella joten mikä ihmeen hinku on hilloa turhaa kalvoa josta pääset eroon vaikka pari sormea sisään työntämällä.

Jos luit aloituksen niin huomasit varmaan, että tää on ongelma ollut nimenomaan miehille. Miksihän siitä tulee torjutuksia ja mies ei halua ottaa Niin suurta vastuuta kuin naisen eka kerta kannettavakseen?

Vierailija
10/18 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä huomaa, jos nainen on tosi tiukka? Ja vaikeaa päästä sisälle?

Vierailija
11/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kerran kun harrastin seksiä 28 v naisen kanssa. Ei se mitään sanonut alkuun mutta jälkeenpäin kertoi mutta huomasin sen kyllä.

Vierailija
12/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit aloituksen niin huomasit varmaan, että tää on ongelma ollut nimenomaan miehille. Miksihän siitä tulee torjutuksia ja mies ei halua ottaa Niin suurta vastuuta kuin naisen eka kerta kannettavakseen?

Sitoutumisen pelko kenties? Miksi neitsyydestä pitää päästä vain eroon ikään kuin rituaalina jos on sen pitänyt pidempään .. Vaimon ,silloisen tyttöystävän kanssa me jäätiin koukkuun toisiimme molempien eka kerran jälkeen ja oltu 38 v yhdessä .

Vierailija
13/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän sinulle on sattunut noin avuttomia miehiä... Itse olisin todella imarreltu jos nainen kertoisi haluavansa minut ensimmäiselle kerralle ja varmasti suostuisin jos en olisi jo varattu.

Vierailija
14/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomasit asian?

Vierailija
15/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain voisi olla murehtimatta. Jos mies on mieleinen niin anna virran viedä ja nauti. Jos itse tapaisin varttuneemman neitsytnaisen niin pitäisin kyllä erittäin hyvää huolta että menee niin kuin nainen haluaa. Käsittämätöntä että mies perääntyisi kuultuaan neitsyydestä, en ymmärrä.

Kerran olen ollut neitsyen kanssa. Nainen oli nuori ja halusi kovasti mutta jonkin jännittämisreaktion takia yhdyntä ei ollut koskaan aiemmin onnistunut. Asia ahdisti häntä paljon ja se vain pahensi tilannetta. Eikä tietenkään onnistunut eka yrittämällä minunkaan kanssa - oli niin tiukasti säpissä että ei mitään mahdollisuuksia. Toisella yrittämällä onnistui mutta sitä edelsi hyvin pitkä halittelu, suukottelu ja itkukin siinä tietysti tuli yhdessä välissä. En usko että kyse oli mistään fysiologisesta jutusta, hän vain puristi niin pirskatin tiukasti ovea kiinni. Nainen oli kyllä hyvin tiukka (en ole tiukempaan koskaan törmännyt) mutta tuon eka onnistumisen jälkeen yhdyntöjen kanssa ei ollut yhtikäs mitään ongelmia.

Neitsytsasiasta höpötetään minusta liikaa. En voinut nuorena sietää kaverien rehvastelua korkkauksilla. Tuota yllämainittua tapausta en ole koskaan kertonut kenellekään. Toivottavasti jollekin apua

Vierailija
16/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vain voisi olla murehtimatta. Jos mies on mieleinen niin anna virran viedä ja nauti. Jos itse tapaisin varttuneemman neitsytnaisen niin pitäisin kyllä erittäin hyvää huolta että menee niin kuin nainen haluaa. Käsittämätöntä että mies perääntyisi kuultuaan neitsyydestä, en ymmärrä.

Kerran olen ollut neitsyen kanssa. Nainen oli nuori ja halusi kovasti mutta jonkin jännittämisreaktion takia yhdyntä ei ollut koskaan aiemmin onnistunut. Asia ahdisti häntä paljon ja se vain pahensi tilannetta. Eikä tietenkään onnistunut eka yrittämällä minunkaan kanssa - oli niin tiukasti säpissä että ei mitään mahdollisuuksia. Toisella yrittämällä onnistui mutta sitä edelsi hyvin pitkä halittelu, suukottelu ja itkukin siinä tietysti tuli yhdessä välissä. En usko että kyse oli mistään fysiologisesta jutusta, hän vain puristi niin pirskatin tiukasti ovea kiinni. Nainen oli kyllä hyvin tiukka (en ole tiukempaan koskaan törmännyt) mutta tuon eka onnistumisen jälkeen yhdyntöjen kanssa ei ollut yhtikäs mitään ongelmia.

Neitsytsasiasta höpötetään minusta liikaa. En voinut nuorena sietää kaverien rehvastelua korkkauksilla. Tuota yllämainittua tapausta en ole koskaan kertonut kenellekään. Toivottavasti jollekin apua

Nainen ei ole yhtään tiukempi neitsyenä kuin ensimmäisen yhdynnän jälkeen. Jos sisään ei meinaa päästä niin nainen ei ole vielä valmis. Ei kenenkään naiseen ns mahdu kuiviltaan. Neitsyenkin emätin on poimuinen lihasputki joka avautuu ja kostuu kun nainen kiihottuu.

Suurelle osalle naisista ensimmäinen yhdyntä ei tunnu yhtään miltään.

Vierailija
17/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit sun henkilökohtaisen kokemuksen, siitä on kyllä apua. Luulen, että minulla ei vaan ole ollut elämässäni ketään, johon olisin voinut luottaa. Ap

Vierailija
18/18 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut olla huomaamatta, koska lähes mahdoton oli saada kalua sisään. Ja lopuksi kortsu vähän veressä, eikä ollu kuukautisten takia. En kehdannut kysyä, että oliko eka kerta. Varmaan siksi kun itsellekin eka yhdyntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän