Mies vihaa sukulaisiani ja miehen suku vihaa minua
Niin, onko suhteella tulevaisuutta, jos on välit poikki sukulaisiin? Käymme sukuloimassa ilman toista, lapset mukana. Miehen mielestä on mukavampi viettää vapaa-aikaa kuin tavata minun "ikävystyttävää" sukuani. Tämä loukkaa minua, sillä koen olevani osa myös sukuani eli heidänlaisensa. Minä en puolestani välttelen anoppia, sillä hänellä on tapana komennella minua ja "antaa tehtäviä."
Ootteko saaneet suhteen toimimaan, vaikka yhteiset sukujutut olisi pois kuviosta?
Kommentit (49)
En ole koskaan nauranut miniälle pojastani mitään negatiivista, hauskoja asioita olen muistellut.
Mun vanha leskianoppi ei puhu mitään kilttiä ja mukavaa koskaan aina jotain negaa tai arvostelua muihin ym. En kertakaikkiaan uskalla vierailla enää siellä, tulee paha mieli aina kun itse olen asiallinen ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanha leskianoppi ei puhu mitään kilttiä ja mukavaa koskaan aina jotain negaa tai arvostelua muihin ym. En kertakaikkiaan uskalla vierailla enää siellä, tulee paha mieli aina kun itse olen asiallinen ja kohtelias.
Lisäksi Anopin tytär on eläkkeellä ja loikoilee kotona miehensä kanssa, ihmettelen miksi kukaan ei edellytä että tytär huolehtisi äitinsä asiat. Hoidin aikoinaan omat vanhempani enkä todella jalua enää tuon hirviön hampaisiin kun olen kerran irti päässyt.
Meillä sama juttu.
Seurusteluaikoina miehen suku oli minulle niin tyly ettei avioliitossakaan kiinnostaa enää yhtään hankkiutua ihmisten luo joista tulee aina paha mieli. Yritin vuosia, mutta luovutin.
Nähdään sukulaisia erikseen mikä tietysti on hieman pysyvä virtahepo tämän parisuhteen olohuoneessa.
On toivoa.
Mies ei ole sukulaistensa kanssa tekemisissä, eikä hänen tarvitse nähdä minun sukulaisiani.
Suhteenne tulee olemaan ikuista piinaa ja tuskaa jos se on jo nyt tuollaista että ei siedetä toisten sukua. Ette ilmeisesti vain sovi toisillenne.
Veri on valitettavasti vettä sakeampaa.
Nähty ja koettu
Minullakin on vaikea suhde joihinkin miehen sukulaisiin... huoh... miten pärjäätte joilla sama tilanne? En haluaisi alkaa rajoittaa tapaamisia. Onko muita keinoja?
Se on heidän tapa elää, et voi istä mennä muuttamaan jos et halua suvun vihaa päälles.