Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vihaa sukulaisiani ja miehen suku vihaa minua

ja minä anoppia
17.02.2023 |

Niin, onko suhteella tulevaisuutta, jos on välit poikki sukulaisiin? Käymme sukuloimassa ilman toista, lapset mukana. Miehen mielestä on mukavampi viettää vapaa-aikaa kuin tavata minun "ikävystyttävää" sukuani. Tämä loukkaa minua, sillä koen olevani osa myös sukuani eli heidänlaisensa. Minä en puolestani välttelen anoppia, sillä hänellä on tapana komennella minua ja "antaa tehtäviä."

Ootteko saaneet suhteen toimimaan, vaikka yhteiset sukujutut olisi pois kuviosta?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites suvut suhtautuu toisiinsa?

Virallisissa tilaisuuksissa small talkkia ja hymistelyä. Käytännössä anoppi on aina halunnut lastenlasten synttärit yms järjestää myös omassa kodissaan, niin ei tarvitse osallistua samoihin juhliin minun sukuni kanssa. Käytännössä eivät ole tekemisissä.

Miehen suku on yrittäjäsuku, omani duunari. Vaikuttaako, en tiedä, mies ainakin kiistää.

Se on heidän tapa elää, et voi istä mennä muuttamaan jos et halua suvun vihaa päälles.

Vierailija
42/49 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nauranut miniälle pojastani mitään negatiivista, hauskoja asioita olen muistellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha leskianoppi ei puhu mitään kilttiä ja mukavaa koskaan aina jotain negaa tai arvostelua muihin ym. En kertakaikkiaan uskalla vierailla enää siellä, tulee paha mieli aina kun itse olen asiallinen ja kohtelias.

Vierailija
44/49 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanha leskianoppi ei puhu mitään kilttiä ja mukavaa koskaan aina jotain negaa tai arvostelua muihin ym. En kertakaikkiaan uskalla vierailla enää siellä, tulee paha mieli aina kun itse olen asiallinen ja kohtelias.

Lisäksi Anopin tytär on eläkkeellä ja loikoilee kotona miehensä kanssa, ihmettelen miksi kukaan ei edellytä että tytär huolehtisi äitinsä asiat. Hoidin aikoinaan omat vanhempani enkä todella jalua enää tuon hirviön hampaisiin kun olen kerran irti päässyt.

Vierailija
45/49 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu.

Seurusteluaikoina miehen suku oli minulle niin tyly ettei avioliitossakaan kiinnostaa enää yhtään hankkiutua ihmisten luo joista tulee aina paha mieli. Yritin vuosia, mutta luovutin.

Nähdään sukulaisia erikseen mikä tietysti on hieman pysyvä virtahepo tämän parisuhteen olohuoneessa.

Vierailija
46/49 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan aikuistuisit.

Vierailija
47/49 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa.

Mies ei ole sukulaistensa kanssa tekemisissä, eikä hänen tarvitse nähdä minun sukulaisiani.

Vierailija
48/49 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne tulee olemaan ikuista piinaa ja tuskaa jos se on jo nyt tuollaista että ei siedetä toisten sukua. Ette ilmeisesti vain sovi toisillenne. 

Veri on valitettavasti vettä sakeampaa. 

Nähty ja koettu 

Vierailija
49/49 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vaikea suhde joihinkin miehen sukulaisiin... huoh... miten pärjäätte joilla sama tilanne? En haluaisi alkaa rajoittaa tapaamisia. Onko muita keinoja?