Mitä puolisosi vastasi, kun kerroit että olet raskaana?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen miehissä herätä mitään tunteita. Monet kyllä esittävät naisen iloksi.
Tämä. Se Chris Watts myös, joka oli jo löytänyt nuoremman ja päätyi lopulta tappamaan astuttamansa ja molemmat jo syntyneet lapsensa. Muija kuvasi someen hänen reaktionsa.
Todella mautonta. Perhesurmia löytyy Suomestakin, myös äitien tekeminä. Ja usein syynä on juuri taloudellinen ahdinko, niin kuin viittaamassakin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen miehissä herätä mitään tunteita. Monet kyllä esittävät naisen iloksi.
Tämä. Se Chris Watts myös, joka oli jo löytänyt nuoremman ja päätyi lopulta tappamaan astuttamansa ja molemmat jo syntyneet lapsensa. Muija kuvasi someen hänen reaktionsa.
Todella mautonta. Pehresumria löytyy Suomestakin, myös äitien tekeminä. Ja usein syynä on juuri taloudellinen ahdinko, niin kuin viittaamassakin tapauksessa.
Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin ihminen saa päättää seuransa! Sillä mielellähän lisäännytään, että saadaan siten varmasti seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin ihminen saa päättää seuransa! Sillä mielellähän lisäännytään, että saadaan siten varmasti seuraa.
Toisaalta ei toimisi aikaisemmin. Teini-ikä on koodattu alkamaan vasta noin 10-vuotiaana ihan syystä, koska sitä ennen on riippuvainen siitä seurasta jota ei pääse valitsemaan. Kohtelu myös on erilaista. Vauvat ovat halutuimpia, koska heillä ei ole omaa tahtoa eikä itsenäisyyttä. Heitä halutaan miellyttää ja miellyttäminen on linjassa sen kanssa millaiseen käyttöön vanhempi on hänet halunnut ja hankkinut. Teinien miellyttäminen puolestaan vaatii asioita jotka ovat ristiriidassa emän tahdon ja tarpeiden kanssa. Syntyy konflikti. Teineillä ei voi leikkiä kotia melkein ollenkaan. Heistä ei ole samanlaista hyötyä vanhemmalle, koska heitä ei saa pukea mielensä mukaan, käyttää seuraksi tai lesoilla heidän tekemisillään. Lisäksi teinit tekevät aikuisten juttuja mikä provosoi emää joka haluaa pysyä ainoana aikuisena. Kotiin haluttiin hankkia rekvisiitaksi lastenohjelmia katsova lapsi, eikä mitään parittelevaa teiniä.
Lapsen etu menee vanhemman edun edelle vain silloin kun lapsi jätetään epäitsekkäästi tekemättä.
ei sanonu mitään mutta spoijas daijuun vastaspoijiin
Voi vit tu. Päädyttiin aborttiin molemmat. Emme ole katuneet hetkeäkään päätöstä.
Sanoin että olen raskaana ja teen abortin. Puoliso kysyi "voitaisko me pitää se", mutta ymmärsi kyllä itsekin nopeasti että emme voi.
Nyt ollaan lapsettomina oltu yhdessä 20v eikä kaduta aborttia ollenkaan.
Välillä kauhistellaan toisillemme tyyliin "ajattele jos se lapsi olisi nytkin tuossa kiukuttelemassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei saanut sanaa suustaan, kun oli niin liikuttunut ja halasi minua. Lopulta hän kävi muodollisesti esittäytymässä mahalleni, että isä tässä päivää, jossakin vaiheessa tavataan.
Menikö kuitenkin omaisuudenjako ok?
Olemme edelleen naimisissa, juuri tuli 25 vuotta. Jos eroaisimme, olemme suojanneet omaisuutemme avioehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin että olen raskaana ja teen abortin. Puoliso kysyi "voitaisko me pitää se", mutta ymmärsi kyllä itsekin nopeasti että emme voi.
Välillä kauhistellaan toisillemme tyyliin "ajattele jos se lapsi olisi nytkin tuossa kiukuttelemassa".
Taitaa olla molempien ja varsinkin sun ymmärryksessä vikaa jos vielä 20 v jälkeen kauhistelet että lapsi kotona kiukuttelisi. Sitä paitsi huostaanhan se olisi tuollaisilta hulluilta otettu.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin lapsena tarkoituksella kiukutella kun huomasin emien kiehnäävän ja tiesin kohta kovaäänisen parittelun seuraavan. Ajattelin kiukuttelun vähentävän sikiämishaluja. Lapsikin ymmärsi, ettei heillä lisäsikiämiseen ollut mitään taloudellisia tai henkisiä resursseja kuten ei edellisiinkään, mutta kiukuttelu ei toiminut vaan sikisivät loputtomiin lisää.
Heidän mielestään kyllä yhteiskunta aina huolen pitää lisääntyjistä. Ovat pienipalkkaisia duunareita kuten afrikkalaisetkin. Nyt olen itse se "yhteiskunta" joka maksaa sikiäjien lapsille ilmaisen koulutuksen ja muun tuen ettei heidän tarvitse maksaa sitä itse kuten jossain muualla tehdään.
Mies ei saanut sanottua yhtään mitään, kaappasi halaukseensa.
🤣