Mitä puolisosi vastasi, kun kerroit että olet raskaana?
Kommentit (55)
Ekasta en suoraan sanottuna muista mitä sanoin. Sen muistan, että vaimo tuli herättämään positiivisen testin kanssa.
Toisesta muistan nimenomaan sanat "tämä on vähän haalea tämä toinen viiva"
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on herkkis ja liikuttunut ja halannut ensireaktiona. Kolme raskautta ja oon tehnyt testit sillälailla että mies odotellut olohuoneessa eli samaan aikaan saatu tietää tulos. On se itsellekin ollut jännä hetki kun on koittanut olla valmis pettymään ja hokenut päässä että neganeganeganega ja sit kun raskaus on totta niin pelkästään hyvältä se tuntuu
Lisäännytte siis saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti afrikkalaiseen elintasoon.
Lähti ostaan savukkeita kioskilta, eikä palannut.
Ei se muuta kuin että perkele ja lupasi potkia sekä minut että "sen". On nyt tasaantunut eikä potkinut.
Niin, eikä olla enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
" Sitä ei sitten pidetä". Onneksi hän ei asiaa pystynyt päättämään.
Tämä. Syntymä on kuolemantuomio.
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksytympää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, sen ei tarvitse mietyiä elämän merkitystä ja kärsiä, mutta emä pääsee silti pukemaan sille vaatteita ja terhakkaasti tuuppaamaan vankkureissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähti ostaan savukkeita kioskilta, eikä palannut.
Kaverin ukko teki saman 40v sitten, lupasi maitoakin tuoda. Kerran tuossa puoli vuotta sitten meni maitotölkin kanssa ja kehui kuinka oli kasvattanut hienot lapset!
Eikä ollut siis puussa eikä maassa nähnyt näitä "lapsiaan".
Vierailija kirjoitti:
Hän ei saanut sanaa suustaan, kun oli niin liikuttunut ja halasi minua. Lopulta hän kävi muodollisesti esittäytymässä mahalleni, että isä tässä päivää, jossakin vaiheessa tavataan.
Menikö kuitenkin omaisuudenjako ok?
Maapallo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on herkkis ja liikuttunut ja halannut ensireaktiona. Kolme raskautta ja oon tehnyt testit sillälailla että mies odotellut olohuoneessa eli samaan aikaan saatu tietää tulos. On se itsellekin ollut jännä hetki kun on koittanut olla valmis pettymään ja hokenut päässä että neganeganeganega ja sit kun raskaus on totta niin pelkästään hyvältä se tuntuu
Lisäännytte siis saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti afrikkalaiseen elintasoon.
Ok, me ei ihannoida alkukotia Afrikkaa niinkuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta, ja jotenkin tuollaista kertomista ei ollut. Yhdessä lapset yritettiin, laskettiin päiviä testiin, yhdessä ostettiin testi ja tehtiin.. eli en miehelle ole asiaa kertonut, kun luki itse testituloksen.
No niinhän mekin tehtiin testi yhdessä, mutta oikeastiko miehesi ei sanonut plussan edessä mitään?
"Ootko sä taas toheloinut pillereittes kanssa, mitä? Tunnusta!"
Vierailija kirjoitti:
Maapallo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko liikasikiää tai liikakuluttaa. Ihan apukoulun matikkaa.
Rupesi itkemään onnesta, kaappasi halaukseen ja suuteli.
Vierailija kirjoitti:
Halasi, antoi pusun ensi suulle, sitten masulle ja kysyi Täälläkö se on? :-D
Taitaa tarvita biologiantunnin jos ei ole varma missä se vauva on naisen sisällä.
Maapallo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko liikasikiää tai liikakuluttaa. Ihan apukoulun matikkaa.
Koska palstatrolli sanoo. Ottaako paljon päähän kun ei ole mitään vaikutusvaltaa muiden tekemisiin?
Kun asia varmistui, soitettiin heti puhelinkierros ystäville, tuttaville, naapureille ja suvulle. Illalla oli kaikille kakkukahvit kotona ja saatiin paljon lämpimiä onnitteluja ja kukkasia. Aivan ikimuistettava päivä. Paras päivä elämässäni lapsen syntymän jälkeen. 💗
Sanoi, että hänet on steriloitu 😖
Mies oli yrittänyt eksänsä kanssa lasta vuosikaudet onnistumatta. Minulla oli jo lapsi ennestään ja tiesin, että tulen helposti raskaaksi. Miehen mielestä olisi pitänyt ruveta yrittämään jo aikaisemmin, mutta minä halusin lopettaa pillerit vasta häiden jälkeen. Sitten tärppäsikin ihan saman tien, ja kun kerroin olevani raskaana, miehen reaktio oli silmät ymmyrkäisinä suusta päästetty superhämmästynyt "Etkä oo!"
Vierailija kirjoitti:
Rupesi itkemään onnesta, kaappasi halaukseen ja suuteli.
Itkisitkö onnesta jos raskautuisin kunnolla?
Miksi sotket englantia jokapaikkaan! Junttia.