Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###SYYSkuisten tiistai###

20.11.2006 |

Pinonavaus pikkuisen etuajassa :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt minäkin muutman sanasen kirjoittaisin piiiitkästä aikaa. Täällä meillä asuu oikea uhmaikäinen niin että meinasi äsken hermot mennä, tyttö ei millään olisi käynyt nukkumaan, aikaisemmin on riittänyt kun olen lukenut iltasatuja, mutta ei enään. Potalla käydään silloin kun neidistä tuntuu, tutista ei varmaan päästä ikinä eroon ja jalkaa poljetaan lattiaan ja viimeisksi käydään makaamaan ja huutmaan. Menisipä tuo vaihe äkkiä ohi.

Mä oon niin väsynyt kanssa siihen, että itte saa tehdä ihan kaiken, ruoka, siivous, lapsen hoidot jne. Ei sen puoleen tytölle ei kelpaa isi mihinkään. Tyttö ilmoittaa " äiti vaihtaa vaipan" " äiti syöttää" " äiti lukee sadun" . No onneksi huomenna pääsen pariksi tunniksi kotoa pois kun menen permanentiin( viime kampaamoreissusta taitaakin jo olla pari kolme vuotta) Meillä sovittiin aikoinaan, että niin kauan kun olen kotona, hoidan nää kotihommelit, mutta miten musta tuntuu et kun JOSKUS pääsee töihin sama homma jatkuu. Mä niin haluaisin jo töihin!!!!

Mies lähtee ensi viikon lopuksi reissuun, pikkujouluristeily ja tämän viikon se onkin iltavuorossa töissä, eipä paljoo lapsia kerkee näkemään, kun isommat ovat päivät koulussa...

Tästähän tuli oikein valitusvirsi, ei kyllä ollut tarkoitus.

Äitikuulle, tomeralle ynnä muille raskautetuille jaksuja loppuraskauteen!

Täytyy lähteä saunaan lisäämääm puita, mieskin saapuu kohtapuoleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla