Käykö kukaan aikuinen (yli 30v) jossain Goomilla?
Kommentit (90)
Hyviä paikkoja varakkaille, hyvin säilyneille nelikymppisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli tuolla tänä vuonna. En tiedä mitä ajattelen asiasta. Onhan toi outoa aikuiselta mieheltä haluta bilettää lastemme ikäisten kanssa. Itse en tonne menisi mistään hinnasta.
Ymmärrän ton aiemman kommentin noloudesta. En mäkään tosta halua muille mainita.
Vonkasi siellä minulta vaikka olen yli 10v nuorempi.
Nuorten tyttöjen perässä juoksevat setämiehet taitaa käydä. Naapurini kaljupää ramppaa tuolla vuosittain, vaikka tyttöystäväkin näköjään on. On kyllä muutenkin säälittävällä tavalla juuttunut nuoruuteensa.
Mt-ongelmaisia vanhempia äijiä tuolla riittää.
t. N26
Taidan tunnistaa noi brossit. Ite oon käynyt viimeksi ennen koronaa, mut jo silloin noi oli vakkareita GOOMilla.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia tuolla on ollut samoja vanhempia äijiä. Niin tänäkin vuonna. Yhdet nelikybäset veljekset joka rissellä kovassa jurrissa.
Olen ollut töissä Goom-risteilyillä ja käyhän siellä aikuisiakin miehiä. Tarkoituksena mitä ilmeisemmin juuri löytää nuorta naisseuraa.
Miksi juuri naiset fiksoituvat ikäkausijuttuihin, mutta miehet voivat pitää pappasamettihousuja lukioiässä tai käydä nelikymppisinä opiskelijarissellä.
Oltiin isolla opiskelijaporukalla supergoomilla ja vonkaajia riitti, yllättävän paljon just noita neli kymppisiä ukkoja. Kuka niitä haluaa tuolla?
Tää 24 vuotias mies ihmetteli kans vanhojen miesten määrää Goomilla. Tyttöystävääni koitti joku pokailla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naiset fiksoituvat ikäkausijuttuihin, mutta miehet voivat pitää pappasamettihousuja lukioiässä tai käydä nelikymppisinä opiskelijarissellä.
Niko on käynyt useasti GOOMilla sekä SuperGoomilla.
Yrittävät näyttää niin nuorilta ja valehtelevat ikänsä usein. Eihän me huomata sitä, eihän?
N20
Kasvaisi aikuiseksi tääkin.
Vierailija kirjoitti:
Niko on käynyt useasti GOOMilla sekä SuperGoomilla.
Nuorten opiskelijoiden risse. Pysykää papparaiset poissa. Oksennus.
Veikkaan, että monen palstaajan puoliso käy salaa GOOMissa vonkaamassa nuorta lihaa.
Tuskin tuolla kukaan aikuinen haluaa käydä edes.
M37
Aina on ollut olemassa miehiä, joita viehättää nuori kokematon tyttö. Ei kaikki pärjää ikäisessään seurassa jossa aikuinen nainen on uhka.
Nuorena naisena voin kertoa, että kuvottaa vanhempien miesten kiinnostus.
Ei siellä käy kun kakarat