Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kukaan aikuinen (yli 30v) jossain Goomilla?

Vierailija
16.02.2023 |

Oikeesti??

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Goom?

Jokavuotinen suuri opiskelijoiden bileristeily. Sitä en tiedä miksi nimi on GOOM tai mistä se tulee.

Vierailija
22/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö vaan panee nuoria tyttöjä? Tuolla niitä riittää. Juovat liikaa ja sekaantuvat setämiehiin. Myöhemmin hirvee morkkis ja ahdistus.

Kokemusta on.

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuolla tänä vuonna. En tiedä mitä ajattelen asiasta. Onhan toi outoa aikuiselta mieheltä haluta bilettää lastemme ikäisten kanssa. Itse en tonne menisi mistään hinnasta.

Ymmärrän ton aiemman kommentin noloudesta. En mäkään tosta halua muille mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuolla tänä vuonna. En tiedä mitä ajattelen asiasta. Onhan toi outoa aikuiselta mieheltä haluta bilettää lastemme ikäisten kanssa. Itse en tonne menisi mistään hinnasta.

Ymmärrän ton aiemman kommentin noloudesta. En mäkään tosta halua muille mainita.

Käykö siis joka vuosi tuolla? JSS

Vierailija
24/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla setämiehen vieressä herätessä tulee paniikki monelle tuolla.

Vierailija
25/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miehet on helmiä

Vierailija
26/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja nuoret opiskelijanaiset mukavaa seksiseuraa. Joten käyn.

Vierailija
27/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tuolla on ollut samoja vanhempia äijiä. Niin tänäkin vuonna. Yhdet nelikybäset veljekset joka rissellä kovassa jurrissa.

Vierailija
28/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suhteessa?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
29/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa lähteä metsästämään nuorta pillua.

Vierailija
30/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suhteessa?

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tyttöystävä ei kyllä pidä siitä kun tuolla käyn. Ei tosin tiedä mitä siellä puuhaan.

Vierailija
31/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet ettei tiedä. Ehkä sillä on omaa kivaa muiden kanssa, kun olet risteilemässä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko suhteessa?

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tyttöystävä ei kyllä pidä siitä kun tuolla käyn. Ei tosin tiedä mitä siellä puuhaan.

Vierailija
32/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Mulla oli upeaa täällä kun mies goomaili.

Vierailija
33/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallutko jakaa meille?

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mulla oli upeaa täällä kun mies goomaili.

Vierailija
34/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko jakaa meille?

Vierailija
35/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muualta saa seuraa?

Vierailija
36/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermatsin kaa syömässä ja romanttisella kävelyllä. Ehkä nähdään uudestaankin.

Vierailija kirjoitti:

Haluutko jakaa meille?

Vierailija
37/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mitä ajattelisit? Olette kuitenkin sen verran vanhempia jo, että lapsenne ikäiset käy noissa? Ottaisin eron tuollaisesta miehestä. Jos nyt ihan yrität ajatella, niin mitä luulet, että hän tuolta hakee? Ekana tuleva ajatus on todennäköisin, mutta ihan yhtä paha olisi mun mielestä, että puolisoni hakisi jotain "kadotettua nuoruutta" tuolla tavoin, lastensa ikäisten seurassa. Ostaisi moottoripyörän, kasvattaisi parran, alkaisi matkustaa muuten, tai ihan mitä vaan muuta normaaliin ikäkriiseilyyn liittyvää, mutta ei ole ihan normaalia, että yrittää palata noin kirjaimellisesti nuoruuteen.

Vierailija
38/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!! Herää nainen!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mitä ajattelisit? Olette kuitenkin sen verran vanhempia jo, että lapsenne ikäiset käy noissa? Ottaisin eron tuollaisesta miehestä. Jos nyt ihan yrität ajatella, niin mitä luulet, että hän tuolta hakee? Ekana tuleva ajatus on todennäköisin, mutta ihan yhtä paha olisi mun mielestä, että puolisoni hakisi jotain "kadotettua nuoruutta" tuolla tavoin, lastensa ikäisten seurassa. Ostaisi moottoripyörän, kasvattaisi parran, alkaisi matkustaa muuten, tai ihan mitä vaan muuta normaaliin ikäkriiseilyyn liittyvää, mutta ei ole ihan normaalia, että yrittää palata noin kirjaimellisesti nuoruuteen.

Vierailija
39/90 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käydä. Paljo kaunis Suomalainen nainen siellä <3<3 Minä tykkää Suomalaisista blonds, kuuma ;D

Vierailija
40/90 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme