Monet miehet luulee että painamalla vehkeensä naisen peppuun kiinni
Että se on jonkinlainen ilmoitus, että nyt on aika harrastaa seksiä. Aika lapsellista ja osaamatonta.
Kommentit (40)
Kaikki on aina väärin ja siksi jätänkin aloitteet ja esileikin naisen harteille.
Mikä vika tuossakin nyt muka on? Olettaen, että tilanteeseen liittyy muutakin kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika tuossakin nyt muka on? Olettaen, että tilanteeseen liittyy muutakin kosketusta.
Moukat tekee noin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten nainen tunkee peppunsa miehen etureiteen kiinni?
Tällä tavalla nainen osoittaa että hänellä on peppu. Sen jälkeen mies saa syytteen kun etumus painaa peppua vasten.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkämpi tapa on aloittaa vaikka hartiahieronnalla.
En mä ainakaan halua mitään hartiahierontaa.
Ja jos haluaisin, niin ihan erillään kyllä seksistä.
Ei hartiahieronta ala kiihottaa mua, toisin kuin vasten painautuva kovettuva penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukat tekee noin.
Mikä sitten ei ole moukkaa? Suklaarasia ja kukkia ensin ja sitten vaahtokylpy yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukat tekee noin.
Ehkä sä et kuitenkaan mitenkään voi toisten ihmisten seksuaalisten tapojen ja preferenssien perusteella päätellä yhtään mitään mistään moukkamaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua mitään hartiahierontaa.
Ja jos haluaisin, niin ihan erillään kyllä seksistä.
Ei hartiahieronta ala kiihottaa mua, toisin kuin vasten painautuva kovettuva penis.
Selvä. Aika moni kyllä tykkää esileikistä ja viettelystä eikä niin että tungetaan suoraan kovaakyrpää iholle.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen seksuaalisuudella ei ole mitään väliä.
Semmonen, se on sitä kun mä fiilistelen pyrstöä, ei mikään 'tun ilmoitus, onneks sullon pyrstö kun aivot pelaa vähän miten sattuu!
Tyhmempiki kana ymmärtää mistä on kyse.