Silikonirinnat
Mitä mieltä? Itsestä kauniit rinnat ovat kauniit riippumatta siitä, ovatko ne "aidot" vai "muoviset"
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni silikonirintoja vastustavat ovat joko naisia tai miehiä, joilla ei ole kokemusta asiasta. Itse olen sinkku ja laitoin silikonirinnat. Miehet käyttäytyvät sängyssä nyt 100 kertaa innokkaammin ja kehuvat rinnat maasta taivaisiin.
Koko muuttui aa rinnoista, reilu dJoo, mulla oli negatiivinen käsitys aiheesta, mutta nyt uudella naisystävällä on tosi nätisti laitetut silkkarit. Ei mitään kumipalloja, vaan pehmeän laskeutuvat kroppaan sopivan kokoiset. Ainoastaan leikkausarvista huomaa, kun tutkii läheltä. Pidän kyllä. Näin se kokemus muuttaa ennakkokäsityksiä :-)
Munkin mies oli ensin täysin vastaan ajatusta. Oli kaikki ennakkoluuloja. Mutta mun tissit oli niin pienet ja viel tyhjät lasten jälkeen ja se vaikutti todellakin itsetuntoon ja siinä ei mitään pahaa oo vaikka toiset sitä haukkuu. Seksiinki vaikutti ku ei saanut nähdä. Mutta lupasin että otan maltilliset ja luonnolliset, näin kävi. Ei näe edes arpia kun tosi läheltä kyttäämällä. Itsetunto parani, seksi parani. Mies saa katsoa ja koskea koska haluaa. Mies tykkää. Itse tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidän pienistä sporttisista rinnoista, joten en ymmärrä halua täyttää niitä.
Sama täällä. Semmoiset pikkuiset kiinteät on ihanat. Urheilijanaisilla on parhaat.
Mikä on sporttinen rinta? Suuririntaisetko eivät voi olla sporttisia urheilijoita? Monetkin olen nähnyt. Olen itsekin.
Voihan nekin toki olla. Nyt kuitenkin puhuin vain niistä pienistä. Oletan että ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti samaa sillä hän sanoo pieni ja sporttinen. Ei se tarkoita ettei ole olemassa isoja ja sporttisia.
Vaikka menisi vänkäämiseksi, niin kysyn, koska oikeasti termi tuntuu hauskalta :) Mikä on se sporttinen? Rinnathan ovat rintoja. T. suuririntainen urheilijanainen
Ikävä kyllä en voi ottaa kunniaa tämän termin keksimiestä. Tulkitsin sen sellaiseksi terhakaksi joka on sporttisessa naisessa kiinni.
Terhakas? Sporttinen? Kuvailehan. Tämä oikeasti kiinnostaa. En tarkoita seksimielessä vaan käsitteenä. Itsellä on aavistuksen roikkuvat päärynämäiset E kupin rinnat ja omalla rinnanympärykselläni ne ovat jo isot.
No ne eivät ole sporttiset. Auttoiko tämä yhtään?
Olet kuitenkin kypsyyden saavuttanut nainen koska olet ryhtynyt äidiksi sen sijaan että olisit instabinbo, ne on eri kategorioissa. Sinut tissit on varmasti upeat.