Silikonirinnat
Mitä mieltä? Itsestä kauniit rinnat ovat kauniit riippumatta siitä, ovatko ne "aidot" vai "muoviset"
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Muovitissit on vähän kuin Ladassa puuratti. Näyttää hyvältä, mutta ei kyyti siitä yhtään parane.
Mielestäni parempi näkymä lisää seksuaalista nautintoa. Olen itse myös visuaalinen nautiskelija ja treenatun miehen kanssa saan paremmat orgasmi jos vaan muuten kemiat kohtaa sillä kiihotun lisää siitä, kun katson miestä seksin aikana. Eli hyvä näkymä parantaa kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kertoo pinnallisuudesta ja vaikeudesta hybäksyä itsensä ja huonosta itsetunnosta. Ehdoton turn-off.
Täysin samaa mieltä. Tissien jälkeen sitten nenä, vähän naaman kiristystä ja perseen kohotusta. Näillä ihmisillä ongelmana on huono itsetunto.
Itsellä silikonit rinnoissa, mutta en yhtään operaatiota kasvoihin halua, kun ei sellaiset miellytä omaa silmää. Perseenkohotus on hoidettu kuntosalilla, se varmaan sallittakoon. Ei läheskään kaikki joilla implantit rinnoissa halua mitään naamankiristyksiä tms. Hassu mielikuva.
Itsellä ei ole edes rakennekynsiä, tekoripsiä eikä hiustenpidennyksiä. Hiuksiani en ole edes värjännyt.
Yleensä luonnolliset näyttävät paremmilta kuin silikonit, mutta tykkäänkin eniten isoista ja raskaista luomutisseistä. Silti joissain tilanteissa silikoni on kyllä oikein hyvä valinta.
Varmaan meitä on erilaisia, mutta ainakin itselle on luonto antanut sellaisen lahjan että oman ikäiset naiset tuntuvat vain kaikkein kiinnostavimmilta. Merkillinen juttu. Mutta siis, pelko pois arvon rouvat ja neidit, ei ikä tee teistä - ainakaan tämä miehen silmissä - vähemmän houkuttelevia. Älkää siis turhanpäiten muovittako itseänne 20-vuotiaiksi.
Kauniit isot rinnat ovat todellakin kauniita. Eikä niistä silikoneista tosiaan erota, ovatko ne aidot vai ei, jos ne on hyvin tehty. Kiitän teitä uhkeita naisia, jotka ette häpeä itseänne.
Itse taas pidän pienistä sporttisista rinnoista, joten en ymmärrä halua täyttää niitä.
Minusta kaikkein parhaat rinnat ovat mahdollisimmat pehmeät ja riippuvat luomut. Sellaiset, että rintaa hellästi puristaessa ei juurikaan tunnu kiinteyttä. Usein hieman pyöreämmillä/tukevammilla naisilla on tuollaiset runsaat ja pehmeät rinnat. En ole koskaan ymmärtänyt miksi ns. "riippareita" pidetään jotenkin huonoina. Olen aina haaveillut sellaisista.
Pääsin tunnustelemaan G-kuppeja. Ihan mahtavat ja luonnolliset päärynämäiset. Hieno seksiyö myös.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidän pienistä sporttisista rinnoista, joten en ymmärrä halua täyttää niitä.
Sama täällä. Semmoiset pikkuiset kiinteät on ihanat. Urheilijanaisilla on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Semmoiset pikkuiset kiinteät on ihanat. Urheilijanaisilla on parhaat.
Mikä on sporttinen rinta? Suuririntaisetko eivät voi olla sporttisia urheilijoita? Monetkin olen nähnyt. Olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sporttinen rinta? Suuririntaisetko eivät voi olla sporttisia urheilijoita? Monetkin olen nähnyt. Olen itsekin.
Voihan nekin toki olla. Nyt kuitenkin puhuin vain niistä pienistä. Oletan että ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti samaa sillä hän sanoo pieni ja sporttinen. Ei se tarkoita ettei ole olemassa isoja ja sporttisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nekin toki olla. Nyt kuitenkin puhuin vain niistä pienistä. Oletan että ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti samaa sillä hän sanoo pieni ja sporttinen. Ei se tarkoita ettei ole olemassa isoja ja sporttisia.
Vaikka menisi vänkäämiseksi, niin kysyn, koska oikeasti termi tuntuu hauskalta :) Mikä on se sporttinen? Rinnathan ovat rintoja. T. suuririntainen urheilijanainen
Ja itselleni vastaten. Käytän toki sporttiliivejä urheillessa. Moni voisi luulla hyvinkin pienirintaiseksi nuo päälläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka menisi vänkäämiseksi, niin kysyn, koska oikeasti termi tuntuu hauskalta :) Mikä on se sporttinen? Rinnathan ovat rintoja. T. suuririntainen urheilijanainen
Ikävä kyllä en voi ottaa kunniaa tämän termin keksimiestä. Tulkitsin sen sellaiseksi terhakaksi joka on sporttisessa naisessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä en voi ottaa kunniaa tämän termin keksimiestä. Tulkitsin sen sellaiseksi terhakaksi joka on sporttisessa naisessa kiinni.
Terhakas? Sporttinen? Kuvailehan. Tämä oikeasti kiinnostaa. En tarkoita seksimielessä vaan käsitteenä. Itsellä on aavistuksen roikkuvat päärynämäiset E kupin rinnat ja omalla rinnanympärykselläni ne ovat jo isot.
b -st tuli c, olen tyytyväinen ... samalla oon likinäköinen ja miinukset ovat melko vahvat. seksikumppanini pyytää nyt nimenomaan silmälaseja seksin aikana. hyvä combo, hän sanoo ... erityisesti kun olen märkä ....
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että naiset ajattelevat miehiä ja ottavat kunnon tissit. Kiinnostus seksiin lisääntyy ja laatu paranee.
Ai on hienoa ottaa aika iso riski vaan sen takia, että jotain äijää innostaa! Jos miehelle ei luomu kelpaa voi ihan hyvin olla ilman! Kenenkään ei tarvitse leikkiä terveydellään jotakuta muuta miellyttääkseen!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni silikonirintoja vastustavat ovat joko naisia tai miehiä, joilla ei ole kokemusta asiasta. Itse olen sinkku ja laitoin silikonirinnat. Miehet käyttäytyvät sängyssä nyt 100 kertaa innokkaammin ja kehuvat rinnat maasta taivaisiin.
Koko muuttui aa rinnoista, reilu d
Joo, mulla oli negatiivinen käsitys aiheesta, mutta nyt uudella naisystävällä on tosi nätisti laitetut silkkarit. Ei mitään kumipalloja, vaan pehmeän laskeutuvat kroppaan sopivan kokoiset. Ainoastaan leikkausarvista huomaa, kun tutkii läheltä. Pidän kyllä. Näin se kokemus muuttaa ennakkokäsityksiä :-)
Minusta on todella ikävää, että miehet katsovat päivittäin kuvia instasta yms vaikka mistä ja niissä kaikilla naisilla on pääosin silikonit. Mutta annas olla, jos suomalainen nainen laittaa silikonit, niin ne on heti muoviset kumipallot.
Itse olen rinnattomuudesta kärsinyt perheenäiti, joka laittoi maltilliset silikonit. Vain mieheni tietää näistä. Paita päällä niitä ei erota. Itsetuntoni palautui näillä ja ne ovat minulle tärkeät.
Eli kaksinaismoralismi pois, kiitos
Mitä väliä sillä on, millä sitä itsetuntoa saa kohotettua? Tuliko sulle mieleen, että esim. Pienirintaista on voitu kiusata todella rankasti asian takia? Jos minäkuva ja itsetunto paranee ottamalla silikonitinnat, niin vitunko sen on väliä ja mitä se on sulta pois? Jos sä olet täydellisen tyytyväinen itseesi, niin hyvä. Ei se silti oikeuta tuomitsemaan muita