Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
321/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin moneen junaan. Ymmärrän ap:n ketutuksen. Meillä ei syödä autossa, oppeja jo lapsuudesta. Samoin opetetaan kopistelemaan jalat ennen autoon menoa ja jalat nostetaan autoon vetämättä niitä listoja pitkin.

Mun ex potki lumiset jalat siihen auton peltiin/listaan. Kyllä otti päähän. Ei millään oppinut kopistelee niitä toisiinsa vaan potki autoa.

Vierailija
322/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se että toisille auto on vain kulkuneuvo missä voi myös sotkea ja syödä. Toiset ovat tosi tarkkoja autostaan, siisteydestä sun muusta. Itse kuulun jälkimmäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se että toisille auto on vain kulkuneuvo missä voi myös sotkea ja syödä. Toiset ovat tosi tarkkoja autostaan, siisteydestä sun muusta. Itse kuulun jälkimmäisiin.

Niin. Se on sinänsä ihan ok. Mutta kun lainaat toisen omaisuutta, niin se on pidettävä täysin siistinä. Ja jos siinä mokaa, niin se on hoidettava, heti.

Vierailija
324/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auto on kulkine jonka pesenkin lähes joka vuosi ja saatan samalla imuroidakkin mutta ei tulisi mieleenkään syödä laskiaispullaa tai vastaavaa.

Vierailija
325/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut tärkeintä, että isällä ja lapsilla oli kivaa. Ymmärsikö ap. asettaa toisten mielialat auton siisteyden edelle. Totta kai mies teki ajattelemattomasti, mutta rakkaus ennen muuta. Auton voi hoitaa myöhemminkin.

Vierailija
326/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.

Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.

Pikemminkin olisi mielenkiintoista nähdä miten sinä syöt hamppariaterian juomineen ylipäätään? 🤔 Itse voin vetää tuollaisen juomineen vaikka kesken ajamisen, enkä sotke yhtään. Ajatella.

Vierailija
327/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaljapullon takia on tapettu.

Vierailija
328/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut tärkeintä, että isällä ja lapsilla oli kivaa. Ymmärsikö ap. asettaa toisten mielialat auton siisteyden edelle. Totta kai mies teki ajattelemattomasti, mutta rakkaus ennen muuta. Auton voi hoitaa myöhemminkin.

Rakkaudella sotkisin miehen auton penkit ketsupilla ja sinapilla. Pääasia, että minulla on kivaa!

Vierailija
329/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsytyksen, mutta jos sen siitä mies puhtaaksi hoitaa, niin ongelma ratkaistu? Ollut varmaan innoissaan kun nähnyt lapset ja halunnut vähän hemmotella. Ei nuo kuitenkaan mitään pikkulapsia ole, tuskin olisi kaksivuotiaalle lykännyt pullan kouraan.

Jotenkin aika julmaa heti diagnosoida miehelle joku "rajattomuus". Kai ihmiset voi joskus tehdä tyhmiä juttuja ihan vaan siksi, kun ei tule ajatelleeksi. Kaikki tekemiset ei ole kannanottoja, toisen uhmaamista tai kapinaa.

Vierailija
330/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin moneen junaan. Ymmärrän ap:n ketutuksen. Meillä ei syödä autossa, oppeja jo lapsuudesta. Samoin opetetaan kopistelemaan jalat ennen autoon menoa ja jalat nostetaan autoon vetämättä niitä listoja pitkin.

Mun ex potki lumiset jalat siihen auton peltiin/listaan. Kyllä otti päähän. Ei millään oppinut kopistelee niitä toisiinsa vaan potki autoa.

Jokaisella on omat tavat. Sä et kouluta sitä toista ihmistä tekemään sun omaan normaaliin mukaan vaan kunnioittavasti sopeuduttu toistenne normaaleihin.

Vierailija
331/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on selkeästi kysymys, että nainen ei koe että häntä arvostetetaan. Tai että hänen tarpeensa tulevat nähdyksi. Hän ei osaa kommunikoida tätä ja sen sijaan raivoaa välillisestä objektista eli siitä autosta. Hän ei osaa aikuisen tavoin ilmaista tarpeitaan ja miettiä mitä omien reaktioiden takana on. Sen sijaan hän pelkää torjuntaa ja purkaa asiaa passiivis-aggressiivisesti vauvapalstalla. Näin hän ei tule torjutuksi miehen puolesta mutta samalla kasvattaa pahaa oloaan. Ei hyvä ennuste suhteen kestosta.

Vierailija
332/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on selkeästi kysymys, että nainen ei koe että häntä arvostetetaan. Tai että hänen tarpeensa tulevat nähdyksi. Hän ei osaa kommunikoida tätä ja sen sijaan raivoaa välillisestä objektista eli siitä autosta. Hän ei osaa aikuisen tavoin ilmaista tarpeitaan ja miettiä mitä omien reaktioiden takana on. Sen sijaan hän pelkää torjuntaa ja purkaa asiaa passiivis-aggressiivisesti vauvapalstalla. Näin hän ei tule torjutuksi miehen puolesta mutta samalla kasvattaa pahaa oloaan. Ei hyvä ennuste suhteen kestosta.

Ok, saako sinun autoasi lainaan?

Vierailija
333/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin puhutaan muusta kuin laskiaspullan täytteestä! Mielenkiintoista. Jopa jäätelökakku Vendetta mainittu! :D

Vierailija
334/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt sattuu, että joskus tekee virheitä. Vaikka menee antamaan lapsille laskiaispullat autossa. Mutta se on toinen asia, ettei kunnioita toiselta lainaamaansa tavaraa. Ei mikään hyvä homma.

Vierailija
335/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos suhteessa olisi kaikki hyvin, ei muutama tahra autossa synnyttäisi näin isoa tunnereaktiota- etenkin kun mies on luvannut hoitaa sotkun.

Vierailija
336/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukahan tässä nyt oikein on tyhmä ja rajaton. Onko auto sinulle joku pyhälehmä? Heivaisin kyllä elämästäni moisen idiootin pois.

Vierailija
337/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, saako sinun autoasi lainaan?

Totta kai saa.

Vierailija
338/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaa ei ole koska mitään tahraa ei ole, ei ole autoa, ei miestä, ei lapsia, ei naista. On pelkästään pimeässä yksiössä istuva trolli.

Vierailija
339/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.

Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.

Joo ja nähnyt niissä autoissa myös ne kaikki roskat pitkin autoa

Vierailija
340/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle auto on kulkuneuvo ja joskus saatetaan syödäkin autossa jotain. Ei ole niin tarkkaa. Mutta laskiaispullan syönti autossa ja sitten vielä siivoamatta jättäminen on kyllä niin älytöntä porsastelua että ei tulis mieleenkään. Ei nyt sentään ihan tieten tahtoen tarvitse autoa sotkea. Ei varsinkaan toisen autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi