Upein viisikymppinen suomalainen kaunotar?
Kuka on mielestänne upein viisikymppinen suomalainen kaunotar?
Minun mielestäni Janina Fry. Hän on söpö, seksikäs ja tyylikäs.
Kommentit (66)
On ap. saanut “hienon” aloituksen keksittyä. Siihen on täytynyt uhrata aikaa ja vaivaa, että on saanut noin tasokkaan sepustuksen tuotettua.
Silloin aikojen alussa, kun tää vielä oli aihe vapaa ja täällä oli älyllistä keskustelua, muistan kun joku mode sanoi, että palkaksi sai vauva-lehden vuosikerran. Mitenköhän on nykyisin.
Viisikymppinen kaunotar on oksymoroni.
Se on vähän miten sen ottaa... monet kyllästyneet jo tällaisiin aikansa eläneisiin vertailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa?
Mun oma rakas puoliso tietysti. Tänään vuosipäivä, ollaan oltu 25 vuotta yhdessä. Onnea ja olet edelleen minulle se kaikkein kaunein ja seksikkäin nainen. 🌹💗
Vierailija kirjoitti:
Mun oma rakas puoliso tietysti. Tänään vuosipäivä, ollaan oltu 25 vuotta yhdessä. Onnea ja olet edelleen minulle se kaikkein kaunein ja seksikkäin nainen. 🌹💗
Olisit samalla jakanyt onnittelut muillekin avoliittolaisillesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa?
Ylä-ja alapäätä ei sovi vertailla
Riitta Väisänen on kuusikymppinen
Helena Ahti-Hallberg 55 v upea on
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnollinen mies. Tässä sen näkee, että kun kokee aidosti olevansa naimisissa Maailman Kauneimman Ihmisen Kanssa, niin se avioliittokin kestää. Toisin kuin suurimmalla osalla suomalaisista räkänokkamiehistä jotka fanittavat pimppareita netissä.
Erika Vikman, vaikka hän taitaa olla lähempänä 70 ikävuotta.
Katariina Kaitue 56 v kaunis nainen edelleen
Onko se vasta viiskymppinen? Punkun pöhöttämä naama viittais pikemminkin kutosella alkavaan ikään.