Mies: naisen ulkonäkö valokuvissa ja videoissa?
Piristän mieheni päivää aina silloin tällöin seksikkäällä kuvilla ja videoilla. Yleensä tyydytän niissä itseäni aika estottomasti. En ikinä uskaltaisi näyttää niitä kenellekään muulle, mutta mies on nähnyt minut vuosien mittaan niin uskon ettei hän välitä miltä näytän. Itse en kunnolla pysty katsomaan kuvia ja hävitän ne aina heti lähettämisen jälkeen. Ne eivät todella ole mitään instamateriaalia. Eli kehon virheitä on tässä iässä vaikka muille jakaa.
Mies tykkää kovasti kuvista ja varsinkin videoista ja kehuu vartaloani. Mutta ainahan sitä miettii että minkä verran miehet oikeasti katsovat niitä läskejä, ryttyjä ja muita virheitä naisessa vai onko nainen aina kaunis?
Olen ihan hoikka 170 cm 67 kg, ikä 49 v. Mutta en todellakaan ole enää kiinteä ja hyvävartaloinen niin kuin nuorena.
Kommentit (18)
Kyllä kuvat ja videot kiihottavat! Millaiset vulvat teillä keskustelun naisilla on?
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet vai viivapillu?
Kyllä tuollainen kiihottaisi ja olisi ilostuttavaa. Vielä kun mielikuvitusta käyttää, niin varmasti upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi oikeasti kiva saada rehellinen vastaus vaikken videoita tai kuvia itsestäni harrastakaan. Tuntuu että aina kun täällä kysyy kaikki sanoo että ei väliä miltä näyttää mutta jo viereisessä keskustelussa naisten ulkonäköä saatetaan kritisoidaan todella julmasti.
Miettii toinen melkein samankokoinen N40.
Riippuu mistä tykkää. Lihavat ei mua säväytä, joten sellaisia en haluakaan nähdä ilman vaatteita. Eikä mulla lihavaa naista koskaan ole ollutkaan. Jokaiselle jotakin.
Unohdetaan se lihavuus. Miksi se nousee näissä naisen ulkonäköasioissa aina ensimmäiseksi asiaksi? Ihan niin kuin olisi vain kahdenlaisia naisia; lihavat ja muut. En ole lihava, mutta en ole täydellinen vartaloltani. Tottakai iho roikkuu ja on ryttyjä ja en ole tiukka ja sileä. Mielestäni minulla on hyvin tavallinen keski-ikäisen naisen vartalo, josta on saatettu ulos kolme lasta ja johon ei ole tehty kiristysleikkauksia. .
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan se lihavuus. Miksi se nousee näissä naisen ulkonäköasioissa aina ensimmäiseksi asiaksi? Ihan niin kuin olisi vain kahdenlaisia naisia; lihavat ja muut. En ole lihava, mutta en ole täydellinen vartaloltani. Tottakai iho roikkuu ja on ryttyjä ja en ole tiukka ja sileä. Mielestäni minulla on hyvin tavallinen keski-ikäisen naisen vartalo, josta on saatettu ulos kolme lasta ja johon ei ole tehty kiristysleikkauksia. .
T. ap
Millainen se sinun vulvasi on? Lähetätkö miehellesi kuvia siitä?
..joku ehkä fetissi/seksiriippuvaisuus? Kyseessä sulla.
Ei se miltä näyttää ole mitään merkitystä, vaan sillä miltä tuntuu. Seksi monesti pettänyt pahasti. Ollut missin näköinen nainen, mutta kulli lerpahtanut kuin seinään kun ei ole tuntunut miltään. On ollut isokokoinen ja ei millään tavalla haluttava nainen, on tuntunut sairaan hyvältä ja seksi ollut mieletöntä. M37v
Vierailija kirjoitti:
T. ap
Lihavuus nousee esiin ulkonäköasioissa siksi kun niin suuri osa on ylipainoisia. Jos teet vaikka haun treffit.suomi24.fi niin siroja, hoikkia ja sporttisia on aika pieni osa. 'Normaaleja' kun on päässyt livenä näkemään niin aika väljästi moni on käsittäneet 'normaalin'. : (
Painoindeksin mukaan olet normaalipainoinen. Vaikka mielestäsi ihosi roikkuu, on ryttyjä eikä ole tiukka ja sileä olet UPEA vartaloltasi! Miehesi on taatusti tyytyväinen kertomasi perusteella. Moni muukin mies olisi joten pois turha marttyyrius. : )
Vierailija kirjoitti:
Ei se miltä näyttää ole mitään merkitystä, vaan sillä miltä tuntuu. Seksi monesti pettänyt pahasti. Ollut missin näköinen nainen, mutta kulli lerpahtanut kuin seinään kun ei ole tuntunut miltään. On ollut isokokoinen ja ei millään tavalla haluttava nainen, on tuntunut sairaan hyvältä ja seksi ollut mieletöntä. M37v
Taitaa olla sulla=VÄHÄNväärää! tietoa? - Tai elätkö jossain ihme kuplassa.. paha sanoo. Mutta, fakta:
" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/denise-loisti-kehonrakentajana-leht… " Eli ks.itse tota:
" FITNESS -hulluudella nuoruutensa pilanneen Naisen = HIENONhienoa - Loppu(elämänsä) tulosta?
..Tykkäätkö? Tai haluisitko OLLA tuo "nainen* ITSE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. apLihavuus nousee esiin ulkonäköasioissa siksi kun niin suuri osa on ylipainoisia. Jos teet vaikka haun treffit.suomi24.fi niin siroja, hoikkia ja sporttisia on aika pieni osa. 'Normaaleja' kun on päässyt livenä näkemään niin aika väljästi moni on käsittäneet 'normaalin'. : (
Painoindeksin mukaan olet normaalipainoinen. Vaikka mielestäsi ihosi roikkuu, on ryttyjä eikä ole tiukka ja sileä olet UPEA vartaloltasi! Miehesi on taatusti tyytyväinen kertomasi perusteella. Moni muukin mies olisi joten pois turha marttyyrius. : )
Siis pelkkä normaalipaino tekee naisesta kauniin? Vaikka painoindeksini onkin 22 en minä silti mikään siro, hoikka tai sporttinen ole.
N40, ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. apLihavuus nousee esiin ulkonäköasioissa siksi kun niin suuri osa on ylipainoisia. Jos teet vaikka haun treffit.suomi24.fi niin siroja, hoikkia ja sporttisia on aika pieni osa. 'Normaaleja' kun on päässyt livenä näkemään niin aika väljästi moni on käsittäneet 'normaalin'. : (
Siis pelkkä normaalipaino tekee naisesta kauniin? Vaikka painoindeksini onkin 22 en minä silti mikään siro, hoikka tai sporttinen ole.
N40, ei ap
> Siis pelkkä normaalipaino tekee naisesta kauniin?
Kyllä, normaalipainoinen on vartaloltaan upea.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Sillä on merkitystä mitä nainen osaa ja miltä pillu tuntuu. Onko pillu aktiivinen vaiko ei.
Ap:n kysymykseen. Totta kai oma mies kiihoittuu vaimon pillusta ja eroottisista kuvista. Ei häntä kiinnosta vaimon makkarat yms ulkoiset seikat. Kuuluu elettyyn elämään. Mies tietää kuvia katsoessaan, että kotona odottaa kiimainen vaimo. Muuta ei tarvita, päivä on heti pelastettu. Tietää, että on saamassa pillua.
Joskus omakin vaimo sanonut edellisenä iltana kassejani puristellessa, että huomenna on seksiä. Koko seuraavan päivän on kassit puoliturvoksissa pillua odottaessa. Pieni juttu mutta iso vaikutus.
Millaista pillua ap tyydyttää videoissaan estottomasti? Runsashuulista vai viivapilluaan?
Ei kai tämän kertomisessa ap törmää estoihin?!?
Vastaan näin naisena, että tärkein asia on se, kuka kuvat ja videot lähettää. Joskus saanut kikkeliluvia ihan hyvännäköisiltä miehiltä, mutta lähinnä kuvat ovat oksettaneet.
Sitten taas vanhempi, hieman vatsakaskin tavallinen mies on saanut alapään likomäräksi, koska olin saanut häneltä erinomaista seksiä.
Kirjoitat: Yleensä tyydytän niissä itseäni aika estottomasti.
Millaista pillua miehesi saa tuolloin ihailla?!
Teki mieli ottaa vaimosta pari kuvaa mutta olisi tullut kyllä huutia . Oli nimittäin niin sexy pyllistys sextailun jälkeen kun oli ottamassa sukkiaan lattialta lyhyehkö paita päällä . Sitten toinen kuva olisi tullut kun kääntyi seisaaltaan kävelemään minuun päin samassa paitulissa karvakolmio näkyvillä ja karvojen läpi näkyi pimpin vakoa ja muutakin . Aah kun oli ihana näky ,eikä siinä paino haittaa ,pituutta 163 ja painoa 72 kg ikää 63v . Ihan kelpoista hairy mature/ granny genreä netissä
Sama tyyli itselläkin. Hävitän aina katsottuani ne kaikki heti. Käy kuinnaisilleaina elämässäkin niin: helpostirupsahduskäy ja tulee. En tiedä miksi näin?
Tähän olisi oikeasti kiva saada rehellinen vastaus vaikken videoita tai kuvia itsestäni harrastakaan. Tuntuu että aina kun täällä kysyy kaikki sanoo että ei väliä miltä näyttää mutta jo viereisessä keskustelussa naisten ulkonäköä saatetaan kritisoidaan todella julmasti.
Miettii toinen melkein samankokoinen N40.