acon 10 ja väärä plussa?
Tein kyseisen liuskatestin virtsasuihkusta ja tuloksena oli selvä plussa. Onko antanut väärän olussan, kun en kastanut tikkua pissaan vaan pidin testiä virtsasuihkussa?
Kommentit (3)
Plussaahan ei tule, jos pissassa ei ole tuota raskaushormonia. Ja ei sitä siihen tikun testiviivan tule muualta kuin sun pissistä.
Joten onnittelut plussasta! :)
Tarkoitus ei ole peloitella/latistaa, mutta oliko kyse siis sellaisesta kapeasta, " pahvisen muovisesta" :) liuskatestistä, joka ei siis ole minkäänlaisessa kotelossa? Jos oli, niin noissa testeissähän on kai tärkeää tehdä se kastamalla purkissa olevaan pissaan, koska siinä ei ole minkäänlaista suojusta... Eli virtsasuihkusta saattaa pissaa mennä myös muillekin alueille kuin tarkoitetulle. Siinähän on se max-viiva, jota syvemmälle ei tikkua saa kastaa. Näin olen minä siis ymmärtänyt...
Toivotaan tosissaan, että plussa oli oikea, ei muuta kuin varmistustestiä tekemään ja toivottavasti nauttimaan raskaudesta! Anteeksi jos masensi tämä minun vastaus, ei ollut tarkoitus...
Eli useissa testeissä annetaan nuo kaksi vaihtoehtoa. Pissasuihkussa on vain se ongelma, ettei se välttämättä osu just oikeaan kohtaan tikkua jolloin tikkuun ei tule " ajallisesti" niin paljon pissaa kuin lasissa uittamalla, joten mä en ole saanut ainakaan yhtään testiä edes onnistumaan pissasuihkun alla.
Eli aivan varmasti näyttää oikeaa plussaa sulle noin! Onnea!! :)