Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marc Anthony, 54, neljännen kerran naimisiin 23-vuotiaan Miss Universe -kilpailijan kanssa

Vierailija
15.02.2023 |

Niin kai se sitten menee, että toiset pojat saa ja toiset sitten...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3d23c536-1ad9-4c44-97b0-43f9de…

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin miehenä rehellisesti sanoa, että en ole yhtään katkera enkä kateellinen. Kun itse olen viisikymppinen eikä seksi enää onnistu vaikka haluttaisikin, niin en kaipaa mitään seksipomminaista. 

Vierailija
42/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin että vaimo syntynyt v. 1999 ja mies 1968, jotenkin oudot vibat tällaisista miehistä tulee. *Puistatus* Ja miten tuo ukkeli edes saa näitä miss Universumeja jne....???

Johan se on puitu läpi tässä ketjussa että miksi. Marc on supertähti Latinalaisessa Amerikassa, se jo yksistään riittää. Mitä olen youtubesta nähnyt miehen haastatteluja niin hän vaikuttaa hyvin rennolta, miellyttävältä ja maanläheiseltä tyypiltä kuuluisuudestaan huolimatta. JLo ei olisi nainut Marcia jos tämä olisi täysi k*sipää, hänen ei tarvitse koska on superjulkkis itsekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten unelma on 23-vuotoas missi? Ja kaikki muu on tyytymistä?

Miksi vingutte ja valitaate, että byyy naiset on kranttuja, ei niille kelpaa kuin top10 chad. Miksi naisten pitäisi tyytyä muuhun, kuin top10,jos kerta miehet eivät tyytyisi, jos saisivat valita? Miksi naisten pitäisi tyytyä siihen, että heidän tyydytään? Senkö takia, että vaikka en saa missiä, niin livepillua pitää ilmaiseksi saada.

Miehet tuntuvat painottavan ulkonäköä vähän liikaakin.

Salli mun nauraa. Naiset ovat paljon krantumpia ulkonäön suhteen.

Mitä ilmeisimmin eivät ole :D Tuokin nainen saisi vaikka minkälaisen kalsarimallin, mutta haluaa olla tuollaisen lyhyen ja tuhritun kurtun kanssa.

Haloo, muija pyöräyttää monimiljonääri marcille pennun, eroaa ja korjaa mojovat elarit. Sitten voikin etsiä ukon, joka ei ole oman isän ikäinen.

Eli ei ole kranttu ulkonäön suhteen. Siitähän tässä puhuttiin. Harva parikymppinen miesmalli ottaa kuusikymppistä naista vaikka nainen olisi upporikas..

Madonnalla on ollut juuri tuollaisia (Madonnan ja Jesuksen ikäero oli 29 vuotta, Marc Anthonyn ja tuon mallin ikäero 31 vuotta) 

Vierailija
44/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin että vaimo syntynyt v. 1999 ja mies 1968, jotenkin oudot vibat tällaisista miehistä tulee. *Puistatus* Ja miten tuo ukkeli edes saa näitä miss Universumeja jne....???

Johan se on puitu läpi tässä ketjussa että miksi. Marc on supertähti Latinalaisessa Amerikassa, se jo yksistään riittää. Mitä olen youtubesta nähnyt miehen haastatteluja niin hän vaikuttaa hyvin rennolta, miellyttävältä ja maanläheiseltä tyypiltä kuuluisuudestaan huolimatta. JLo ei olisi nainut Marcia jos tämä olisi täysi k*sipää, hänen ei tarvitse koska on superjulkkis itsekin. 

Jotenkin tulee meidän Hjallis mieleen.

Vierailija
45/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kuuluisuus ja rikkaudet vaikuttaa, eli status. Justiinsa se mistä tällä palstalla on paljon puhuttukkin. Hienoa nähdä että sitä on ollut oikeassa kaiken aikaa.

Vierailija
46/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se kuuluisuus ja rikkaudet vaikuttaa, eli status. Justiinsa se mistä tällä palstalla on paljon puhuttukkin. Hienoa nähdä että sitä on ollut oikeassa kaiken aikaa.

Tietysti se vaikuttaa joihinkin, ei kai kukaan ole koskaan väittänyt etteikö olisi olemassa ihmisiä joita viehättäisi kuuluisuus ja rikkaudet? 

Vierailija
47/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vingutte ja valitaate, että byyy naiset on kranttuja, ei niille kelpaa kuin top10 chad. Miksi naisten pitäisi tyytyä muuhun, kuin top10,jos kerta miehet eivät tyytyisi, jos saisivat valita? Miksi naisten pitäisi tyytyä siihen, että heidän tyydytään? Senkö takia, että vaikka en saa missiä, niin livepillua pitää ilmaiseksi saada.

Mitä ilmeisimmin eivät ole :D Tuokin nainen saisi vaikka minkälaisen kalsarimallin, mutta haluaa olla tuollaisen lyhyen ja tuhritun kurtun kanssa.

Haloo, muija pyöräyttää monimiljonääri marcille pennun, eroaa ja korjaa mojovat elarit. Sitten voikin etsiä ukon, joka ei ole oman isän ikäinen.

Eli ei ole kranttu ulkonäön suhteen. Siitähän tässä puhuttiin. Harva parikymppinen miesmalli ottaa kuusikymppistä naista vaikka nainen olisi upporikas..

Niin nojoo. Onko tuokaan nyt niin mairittelevaa, että vain kuuluisuus ja raha kelpaavat.

Vierailija
48/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marc Anthony on monimiljonääri ja Latinalaisessa-Amerikassa puolijumalan asemassa. Sillä on niin paljon liitua, että se piirtää ihan mitä haluaa.

Eli uskot Jumaliin.

Kuitenkin jo 54v eli elänyt jo puolet elämästään

Kumman puolen itse valitsisit, sen ekan 50vee vai jälkimmäisen 50vee?

Miesten keskimääräinen elinikä noin 75 /80 eli jäljellä vain 30 vee?

Mukaan ei saa vaikka omistaisi mitä

Vastuu on myös suuri kun omistaa paljon

Raha ratksisee joillekkin, mutta elämä on niin lyhyt, liian nopeasti ohi. Ikä on myös progressiivinen , mitä vanhempi aika kuluu aina vaan nopeammin.

Mitä kommentillasi oikein tarkoitat? Edellinen käsittääkseni vain totesi, että rahalla saa. Jos tuo ukko ois velkainen bussikuski, niin Miss Universum -tasoinen typykkä ois ihan muualla kuin sen kainalossa.

Mä en ymmärrä vieläkään mitä Jennifer Lopez siinä aikoinaan oikein näki. Pieni, eikä minkään näköinen. Mustat silmänaluset ja lapsillekin periytynyt ne. Jokaisen hameen helman perässäkin vielä. -sivusta

Sitä tarkoitan että turha olla kade-elämä on lyhyt vaikka rahaa olisikin, rahan perässä moni akka juoksee. Mikäli rahaa, ei pakko tarvii olla ulkonäköäkään. Koko ketjuhan on kirjoitettu voi jestas tyyliin, päivitellään et miten toi on noin tehnyt. Ikäerohan ei ole ihmettelynä kummoinen asia. On tapauksia joissa on rakastettuna, eikä rahaa vaikka ikäeroa. Harvemmin kuitenkin.Täällä jo puhutaan puolijumalasta jne ei tietenkään ole mitään tekemistä Jumalan kanssa. Kommenttini uskot Jumaliin oli siis ennemminkin piikittelyä.

Mitä sitten kun ovat yhdessä jos tykkäävät toisistaan? Tai rahasta, silläkun saa monenlaista.

Vierailija
49/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kuuskymppisen naismiljonäärin kanssa ei voi tehdä penskaa jolla rahastaa 😂

Vierailija
50/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon nadian naamas näkee jo että helppoa elämää ja rahaa saa helposti kauniina ja välillä imetään siemenet suuhun niin se on siinä.

Vierailija
51/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin miehenä rehellisesti sanoa, että en ole yhtään katkera enkä kateellinen. Kun itse olen viisikymppinen eikä seksi enää onnistu vaikka haluttaisikin, niin en kaipaa mitään seksipomminaista. 

Toisilla onnistuu, toisilla ei...

Vierailija
52/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on. Pyöräytät sen pennun ja loppuelämä turvattu ylellisyydessä. Se että jotkut naiset on valmiita panemaan seksuaalisesti vähemmän viehättävän miehen kanssa saavuttaakseen tämän ei tarkoita sitä että kaikki tai edes suurin osa olisi.

Vierailija
53/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumaa että ikäero on noin päin taas, yhtä hyvin voisi olla 85-vuotian morsian Marcilla.

Vierailija
54/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa, mutta ei pysty pitämään

Lapsia jo 3 naisen kanssa

Niitä lapsia on 6, ei 3 😝

Vierailija
55/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLon lisäksi Anthony on ollut naimisissa vuoden 1993 Miss Universumin Dayanara Torresin kanssa, joka on Puerto Ricosta niin kuin Anthonykin. Dayanaran kanssa heillä on kaksi lasta. Nyt hän on siis naimisissa vuoden 2021 Miss Universumin ensimmäisen perintöprinsessan, parguaylaisen Nadia Ferreiran kanssa. Ja siinä välissä malleja ja vastaavia. Tasokas naismaku. 

Vierailija
56/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa, mutta ei pysty pitämään

Lapsia jo 3 naisen kanssa

Jospa se onkin ukko itse joka on laittanut naiset vaihtoon.

Vierailija
57/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rahaa ja mainetta ei tuokaan pikku latinoluikku missejä saisi.

Vierailija
58/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marc kuitenkin nai JLo:n vaikka tämä on väitetysti k*sipää diivailija. Sanomista tuli kuulemma Marcin hövelistä tippaamisesta jne.

Vierailija
59/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma tuo mies ei vietä oikeastaan lainkaan aikaa niiden edellisten lapsien kanssa.

Sääliksi käy lapsia. 

Vierailija
60/62 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo perus suomimiehet voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi