Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten haluttomuus

Vierailija
15.02.2023 |

Mitä siinä on, mitä miehet ei siinä ymmärrä?

Naiset ovat haluttomia, koska joutuvat käyttämään EHKÄISYÄ!! Ainakin mulla hormooni pillerit ja kierukka aiheuttanut haluttomuutta ja alakerta ihan kuiva aina :( kiva siinä selitellä sitte, että suurinosa siitä johtuu tuosta ehkäisystä, ei siitä ettei tekis mieli.

Heti kun lopetin pillerit nii rupes heti tekee hirveästi mieli ja alakerta toimii normaalisti ja on märkä! Nyt pakko taas käyttää ehkäisyä, kun ei halua lapsia lisää saada :/

Kyllä miehilläkin esiintyisi enemmän haluttomuutta, jos joutuisivat hormonaalista ehkäisyä käyttämään, joka päivä..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiasta ratkaisu ?

Vierailija
2/18 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap koskaan kuullut kondomista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomiasta ratkaisu ?

No sellainen on tehty. Vaimo ei halua edelleenkään. Hormonaalisesta ehkäisystä on yli 6 vuotta.

Vierailija
4/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin vähemmän haluja. Mies on kovilla yhä ja aina vaan..sanoi just äsken, etten ole kyllä normaali, mutta kuulemmahyvällä tavalla.

Vierailija
5/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin vähemmän haluja. Mies on kovilla yhä ja aina vaan..sanoi just äsken, etten ole kyllä normaali, mutta kuulemmahyvällä tavalla.

Sitten se mies sanoisi että olet normaali huonolla tavalla. Miksi haluat sellaista?

Vierailija
6/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se mies sanoisi että olet normaali huonolla tavalla. Miksi haluat sellaista?

Oletko ihan tosissasi?  Kumpiko on miehelle parempi vaihtoehto, saada liikaa seksiä vai liian vähän. Itse valitsin kyllä ensimmäisen vaihtoehton ja "kärsisin" jatkuvasta pillun saannista. 

Vierailija
7/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa yleistetään taas. Naiset eivät ole haluttomia, mutta osa naisista on haluttomia syystä tai toisesta.  Olen ollut vaimoni kanssa yli 45v ja aina vain on halunnut kaluani ja suuseksiä. Vaimo käytti erinäisiä hormonivalmisteita yli 60v asti. Piti vain valita sopivat. 

Vierailija
8/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se oikein kelpaa, ei taida mikään. Jos haluaa paljon on huono, jos ei , on silloinkin huono.

Vierailija
9/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se oikein kelpaa, ei taida mikään. Jos haluaa paljon on huono, jos ei , on silloinkin huono.

Pitää haluta aina kun mies haluaa ja saada orgasmi samaa aikaa? Sitten on hyvä?

10/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kondomin käyttö aiheuttaa haluttomuutta 🤔

Vierailija
11/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää haluta aina kun mies haluaa ja saada orgasmi samaa aikaa? Sitten on hyvä?

Kieltämättä tuo olisi ihan hyvä juttu.

Vierailija
12/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset voi ikinä olla haluttomia: kun ne ei oo saanut vainmunaa? Luulen siitä vain on kyse.

Vierailija
13/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa yleistetään taas. Naiset eivät ole haluttomia, mutta osa naisista on haluttomia syystä tai toisesta.  Olen ollut vaimoni kanssa yli 45v ja aina vain on halunnut kaluani ja suuseksiä. Vaimo käytti erinäisiä hormonivalmisteita yli 60v asti. Piti vain valita sopivat. 

Just niin.

Vierailija
14/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin just.

Vierailija
15/18 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kondomia???

Vierailija
16/18 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomiasta ratkaisu ?

No sellainen on tehty. Vaimo ei halua edelleenkään. Hormonaalisesta ehkäisystä on yli 6 vuotta.

Aikalailla sama juttu, mutta taitaa hormonaalisesta ehkäisystä olla 7 tai 8 vuotta. Oikeastaan silloin kyllä useammin.

Vierailija
17/18 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tapauskohtaista. Minulla ei ole vaikuttanut mitenkään haluihin vaikka kovasti pelkäsin alkuun sitä.

Vierailija
18/18 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut täysin haluton missään vaiheessa.

Jos joku on ehkäisyn vuoksi haluton niin on siitä nyt ainakin se etu ettei halua myöskään muita miehiä?

Mut joka tapauksessa itse käyttänyt minipillereitä, e-pillereitä, jälkiehkäisyä (kondomin rikkoutuessa) ja hormonikapselia. Hormonikapselin kanssa itselle isoin haitta eli runsaammat ja epäsäännölliset menkat. Ei kuitenkaan poistaneet haluja.

Ilman ehkäisyä on enemmänkin haluja. Eivät tosiaan ole koskaan silleen mihinkään kadonneet jos ei nyt muutamaa viikkoa synnytyksestä lasketa, jolloin tahdoin ottaa varovasti ja jos on muuten sairaana tai muuta. Hyvä seksi kelpaa aina.

Seksihaluni ovat laskeneet vain jos mies ei ole tarpeeksi hellä seksissä, ei esimerkiksi suutele tai silittele seksin jälkeen tai jollain muulla tavalla osoita tunteita. Tai mies torjuu minut. Silloin en heti uudestaan lämpenekään, siis juuri hänelle, saatan kyllä alkaa haaveilla muista jos oikein loukkaamalla loukkaa. Tunteet toista kohtaan ovat tärkeimmät.

Tähän mennessä on onneksi löytynyt miehiä, joihin on muodostunut positiivisia ja seksuaalisia tunteita ja jos sellaista ei ole ollut näköpiirissä niin olen ainakin voinut haaveilla ja haluta sellaista. Pillereillä tms. ei ollut isompaa vaikutusta. Tietysti ovis ja on ovis ja niin, mutta haluan seksiä kyllä enemmänkin kuin kiima-aikana.