Onko 180/60kg nainen alipainoinen jos on aina ollut tuota painoluokkaa?
Kommentit (26)
Miettisin enemmänkin sitä, miksi kyselen täällä, että olenko hyvänkokoinen ja enhän varmasti ole oikeanlainen ja kyllä jossakin täytyy olla vikaa. Kun ei elämässä ole tarpeeksi muuta hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin enemmänkin sitä, miksi kyselen täällä, että olenko hyvänkokoinen ja enhän varmasti ole oikeanlainen ja kyllä jossakin täytyy olla vikaa. Kun ei elämässä ole tarpeeksi muuta hommaa.
Ymmärsin, että ap kyselee jostain muusta ihmisestä kyylämielessä.
Mun käsittääkseni 180 cm alipainon raja on alempi, yllättävän alhainen. Et tuo 60 kg taitaa olla just vielä normaalipainon alarajalla tai korkeintaan lievä alipaino. Mun mies nimittäin on 180 cm ja sairaana painanut vaan ton 60 tai itse asiassa jopa 55 ja sillon oli aika skeleton kyllä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm nainen on liian pitkä. Korkeintaan 170 cm ja mieluusti lähempänä 160 cm. Silloin mittausuhteet ovat vielä naisellisia tai siis voi olla jos on normaalipaino ja ok geenit.
liian pitkä mihin? työppaikka, urheiluharrastukset, aviomies löytyy.
Liian pitkä menestyväksi balettitanssijaksi, taitoluistelijaksi, akrobaatiksi tai voimistelijaksi, mutta liian lyhyt cat walk malliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm nainen on liian pitkä. Korkeintaan 170 cm ja mieluusti lähempänä 160 cm. Silloin mittausuhteet ovat vielä naisellisia tai siis voi olla jos on normaalipaino ja ok geenit.
liian pitkä mihin? työppaikka, urheiluharrastukset, aviomies löytyy.
Liian pitkä menestyväksi balettitanssijaksi, taitoluistelijaksi, akrobaatiksi tai voimistelijaksi, mutta liian lyhyt cat walk malliksi
Lentopallossakin 180 cm on vähän siinä ja siinä tietyille pelipaikoille.
BMI ei sano juuri mitään yksilö tasolla. Se on tarkoitettu väestön mittaamiseen. Lihaskimppu ja kuoleman rajalla oleva rasvapallo voi saada ihan saman lukeman.