Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän ketjuun kommentoidaan historian parhaimmat musiikki kappaleet, minä aloitan

Vierailija
15.02.2023 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolitin itsekkin, olen aloituksen kirjoittaja. Minulla on alanuolittamiseen motiivi, mutta minä en paljasta sitä, sitä te kerjäätte alanuolittamalla, mutta minä tiedän mitä te alanuolitatte, te ette tiedä mitä minä alanuolitan ja tiedän miksi te alanuoliratte koska minä en tiennyt mutta minua kiinosti, te ette tiedä, eikä teitä kiinnosta, jotenggas ette voi ikinä tietää motiiviani alanuolitukseen koska ette ymmärrä suomenkieltä, te ymmärrätte vain blaa...blaa...blaa... ja blaa..blaa...blaa... ymmärryksen päälle, alusta loppuun

Vierailija
2/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuolitin itsekkin, olen aloituksen kirjoittaja. Minulla on alanuolittamiseen motiivi, mutta minä en paljasta sitä, sitä te kerjäätte alanuolittamalla, mutta minä tiedän mitä te alanuolitatte, te ette tiedä mitä minä alanuolitan ja tiedän miksi te alanuoliratte koska minä en tiennyt mutta minua kiinosti, te ette tiedä, eikä teitä kiinnosta, jotenggas ette voi ikinä tietää motiiviani alanuolitukseen koska ette ymmärrä suomenkieltä, te ymmärrätte vain blaa...blaa...blaa... ja blaa..blaa...blaa... ymmärryksen päälle, alusta loppuun

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
5/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä Ruusua - Hunningolla

Vierailija
6/6 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoida.