Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilytä jätteesi toistaiseksi kotona

Vierailija
15.02.2023 |

On toivottavaa ettei nyt vietäisi jätteitä roskiksiin ennen kuin AKT:n lakko on loppunut. Jätteet on parasta säilyttää kotona, parvekkeella tai varastossa.

Lakko koskettaa eniten seka- ja biojätteiden sekä kartonki- ja muovipakkausten astiatyhjennyksiä. Ainoastaan lasipakkausten ja pienmetallin kuljetukset jatkuvat kohtuullisen normaaleina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas aika tyhjätä äkkiä ennen kuin alkaa haisemaan eikä mahdu katokseen.

Vierailija
2/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti en säilytä. Roskapussin heitän normaalisti jätekatokseen on sitten roskikset täynnä tai ei. Kerätköön kuljettajat sitten roskat kun m tulevat töihin takaisin. Ovat saaneet ainakin sitten levätä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan hajuhaitat tulee kerostalossa minun parvekeeleni: teen ilmoituksen heti isänöitsiä toimistoon.Mietikää miltä ne haisee kun ovat parvekeilla jossa lasitukset kinni 24 tuntia/ 12 kukautta aina?Varsinkin niiden ihmisten parvekeilla joilla Kissa. Kissan kuset ja paskat siellä lemuaa sitten muihin parvekeisin. Kun omistajalla ei nytkään hajuaistia.

Vierailija
4/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa. Heitän roskat parvekkeen kaiteen yli. Sen jälkeen en näe enkä haista niitä.

Vierailija
5/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kadulle pussin. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvii. Jäteauto kävi eilen ja tulee seuraavan kerran ihan normaalisti aikataulun mukaan 2 viikon päästä tyhjentämään biojätteen. Ei me kaikki siellä Hellsingissä asuta... 

Vierailija
7/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon sun varastoon meidän roskat. Itselleni en halua rottia kellaritiloihin.

Vierailija
8/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä porukaa taas kerran. Minä minä minä. Tehkää nyt kerrankin mitä pyydetään.

Vierailija
9/9 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä porukaa taas kerran. Minä minä minä. Tehkää nyt kerrankin mitä pyydetään.

Hyppää järveen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi