Säilytä jätteesi toistaiseksi kotona
On toivottavaa ettei nyt vietäisi jätteitä roskiksiin ennen kuin AKT:n lakko on loppunut. Jätteet on parasta säilyttää kotona, parvekkeella tai varastossa.
Lakko koskettaa eniten seka- ja biojätteiden sekä kartonki- ja muovipakkausten astiatyhjennyksiä. Ainoastaan lasipakkausten ja pienmetallin kuljetukset jatkuvat kohtuullisen normaaleina.
Kommentit (9)
Ihan varmasti en säilytä. Roskapussin heitän normaalisti jätekatokseen on sitten roskikset täynnä tai ei. Kerätköön kuljettajat sitten roskat kun m tulevat töihin takaisin. Ovat saaneet ainakin sitten levätä tarpeeksi.
Jos vaan hajuhaitat tulee kerostalossa minun parvekeeleni: teen ilmoituksen heti isänöitsiä toimistoon.Mietikää miltä ne haisee kun ovat parvekeilla jossa lasitukset kinni 24 tuntia/ 12 kukautta aina?Varsinkin niiden ihmisten parvekeilla joilla Kissa. Kissan kuset ja paskat siellä lemuaa sitten muihin parvekeisin. Kun omistajalla ei nytkään hajuaistia.
Asun ylimmässä kerroksessa. Heitän roskat parvekkeen kaiteen yli. Sen jälkeen en näe enkä haista niitä.
Heitän kadulle pussin. Ei vaan kiinnosta.
Ei mun tarvii. Jäteauto kävi eilen ja tulee seuraavan kerran ihan normaalisti aikataulun mukaan 2 viikon päästä tyhjentämään biojätteen. Ei me kaikki siellä Hellsingissä asuta...
Mä tuon sun varastoon meidän roskat. Itselleni en halua rottia kellaritiloihin.
Itsekästä porukaa taas kerran. Minä minä minä. Tehkää nyt kerrankin mitä pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä porukaa taas kerran. Minä minä minä. Tehkää nyt kerrankin mitä pyydetään.
Hyppää järveen
Jahas aika tyhjätä äkkiä ennen kuin alkaa haisemaan eikä mahdu katokseen.