Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverilla selkeästi alkoholiongelma jota tämä yrittää piilotella

Vierailija
15.02.2023 |

Kasvot punoittaneet viimeiset viisi vuotta. Ei ole koskaan jäänyt kiinni juomisesta töissä ja hoitaa kyllä työnsä. Ollaan työyhteisönä vaan huolissaan kun tiedetään, että tällä naisella on huollettavanaan alaikäinen lapsi. Miten saada ihminen hoitoon?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisit ihan isän kädestä oppia.Lopeta jonninjoutavaa paskan puhuminen ja arvailu mikä kenelläkin on.sinä olet varmasti se työpaikan ongelma.

Hyvin vahvasti tämä.

Vierailija
22/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on törkeetä ensinnäkin arvostella toisen ulkonäköä ja ennenkaikkea on todella ala-arvoista tehdä jonkun ulkoisen ominaisuuden perusteella noin vakavia päätelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäsh nää, mitäsh mää..

Vierailija
24/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täys alkkis, mutta pomot tykkään, kun teen työni hyvin ja multa tulee pienessä hiprakassa hyviä kehityssuunnitelmia. Nyt olin kehityskeskustelussa pomon kanssa ja menin sinne maski naamalla ettei näe täysin turvonneita kasvojani. Sanoin, että on ollut vähän flunssaa, niin pitää suojata teitä muita. No pomo sanoi, että työni on todella hyvää ja eiköhän se palkankorotus ole paikallaan. 

Olen kyllä miettinyt, että ehkä joku päivä tämä tissuttelu pitää lopettaa. 

Vierailija
25/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen töissä näyttäisi siis olevan ok.

Vierailija
26/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täys alkkis, mutta pomot tykkään, kun teen työni hyvin ja multa tulee pienessä hiprakassa hyviä kehityssuunnitelmia. Nyt olin kehityskeskustelussa pomon kanssa ja menin sinne maski naamalla ettei näe täysin turvonneita kasvojani. Sanoin, että on ollut vähän flunssaa, niin pitää suojata teitä muita. No pomo sanoi, että työni on todella hyvää ja eiköhän se palkankorotus ole paikallaan. 

Olen kyllä miettinyt, että ehkä joku päivä tämä tissuttelu pitää lopettaa. 

Minä pääsin työterveyden kautta hoitoon. Olen julkisella töissä, ja potkujen sijaan pääsin kalliiseen hoitoon ja siitä sitten takaisin töihin neljän kuukauden sairausloman jälkeen. 

Vierailija
27/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkevät omia piirteitään muissa....

Vierailija
28/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt näitä samoja aloituksia ennenkin, varmaan joku meikäläisen työ"kaveri" siellä kirjottelee. Joo on punainen naama = couperosa, googlaa jos et tiedä. Ja kyllä käyn välillä kesken työpäivän "jossain" = käytän sitä lasta esim. hammaslääkärissä (oikomishoito menossa) tai itse lääkärissä, labrassa tms perussairauksien takia. Onneksi omiin perussairauksiin ei kuulu kuspäisyys toisin kuin eräillä.

Vierailija
29/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni ei ole mikään teinien tauti. Sellainen on 52-vuotiaalla miehelläni. Ja vyöruusu on sitten eri asia.

Oma naamani punoittaa helposti. On kai sitten sopeuduttava siihen, että esimerkiksi liikunnan jälkeen heloittava pärstä on merkki siitä, että olen alkkis. Tulen nimittäin usein töihin pyörällä.

Vierailija
30/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös korkea verenpaine aiheuttaa kasvojen punoitusta.

Alkoholisti haisee kyllä viinalle, sitä ei saa peiteltyä. Oletko aivan varma hänen alkoholismistaan, vai onko kyseessä vain ei pidetyn työkaverin mustamaalaus?

Vierailija
31/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko trolli? Oletko suomenvenäläinen? Oletko ikävä ihminen?

Vierailija
32/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kajahtanut. Ei ole mitään syytä epäillä. Nostaisin kyllä metakan jos saisin selville asian. Kuinka tyhmä sä ap olet?

Vierailija
33/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun koko kouluaika kiusattiin naaman punoituksesta. Ja nyt joku näistä kuspäistä on näköjään työpaikallakin kiusaamassa.

Vierailija
34/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punoittanut naama 12-vuotiaasta asti enemmän tai vähemmän ja kolmenkympin jälkeen tuli ruusufinni, joka on nyt muutamaa vuotta myöhemmin aika törkeän näköinen. En tiennytkään, että olen ollut kännissä melkein 30 vuotta!

Vierailija
35/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetas ap nyt jo se satujen keksiminen työkaveristas.

Tahallista mustamaalaamista ...

Naaman punoitukseen on monia syitä, jotka eivät liity mitenkään alkoholismiin tmv.

Kysy siltä asiallisesti ja suoraan, jos noin pakkomielteisesti vaivaa että tarvitsee tehtailla aloituksia yhdestä ja samasta asiasta moneen kertaan.

Voit saada vastauksen joka ei välttämättä ole manaamasi alkoholismi vaan jokin muu syy.

Vierailija
36/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on punoittanut naama 12-vuotiaasta asti enemmän tai vähemmän ja kolmenkympin jälkeen tuli ruusufinni, joka on nyt muutamaa vuotta myöhemmin aika törkeän näköinen. En tiennytkään, että olen ollut kännissä melkein 30 vuotta!

Mäkin olin kuulemma krapulassa, kun tuoksuin lievästi valkosipulille.

En todellakaan tiennyt, että valkosipulin syömisestä tulee känniin ja krapulaan.

Nyt "tiedän"!

Vierailija
37/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen punoitukseen on muitakin syitä, kuin alkoholismi. Couperosa, esimerkiksi verenpainelääkitys saattaa aiheuttaa kasvojen punoitusta, mausteiset ruuat.

Vierailija
38/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta jaskaa jauhat. Ei hyvänen aika.

Ihmisellä jokin ulospäin näkyvä sairaus, varmaan ahdistaa häntä itseäänkin. Silti hoitaa työnsä ja elämänsä tuommosten takana puhuvien käärmeakkojen keskellä.

Kaikki sympatia täältä Ap:n työkaverille. Toivottavasti löytää perille intuitiivisesti.

Ja sinä omaa elämää vailla oleva ketjun aloittaja, sinä voit vetää itsesi vessasta. Kukaan ei jää kaipaamaan.

Terveisin usein punainen atoopikko ja täysin absolutisti

Vierailija
39/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjalasu.

Mikä se on?

Vierailija
40/43 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen töissä näyttäisi siis olevan ok.

Meillä ei ole töissä selvää päivää nähtyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän