Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sinimustaliike valehtelee vaalikonneessa?

Vierailija
15.02.2023 |

Miksi Sinimustaliike valehtelee vaalikonneessa?
Väittää kannattavansa Naton tukikohtia Suomeen ja Natoa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Oikeita naisten ja heikompien hakkaajia.

Vierailija
22/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

PERSUT OVAT RASISTEJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

Persut ei edes uskalla olla rasisteja. Aina pyytelemässä sanojaan anteeksi ja mielistelemässä jokaista puoluetta päästääkseen eduskuntapuolueeksi. Sinimustat sentään rohkeita, vaikka miten heitä vihattaisiin.

Vierailija
24/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sama mitä lupaavat, kun saavat korkeintaan muutamia ehdokkaita läpi.

Heh heh, vai saavat korkeintaan muutamia ehdokkaita läpi.

Jopas vitsin murjasit.

Sinimusta liike ei saa ainoatakaan ehdokastaan läpi, ei yhtään kansanedustajaa.

Ja kommentoijan pösilö kertoilee täällä, että saa vain muutamia läpi.

Montako se muuta,a olisi?

Se perussuomalaisista eronnut ja Vapauden liitto- puolueen perustanut porukka, voi ehkä saada ehdokkaita / ehdokkaan läpi.

Koska perussuimalainen on liittynyt tuohon puolueeseen.

Mutta noidenkin läpimenoja epäilen.

Kristilliset on jo vanha puolue, ja silläkin on vain viisi kansanedustajaa

Vasemmisto liitolla on 16.

Kuka hullu luulee, että joku Sinimusta puolue, muka tuosta noin vaan

ponkaisee eduskuntaan.

Taatusti ei ponkaise.

Paskasesti nauran tommoselle puolueelle kuin Sinimusta-puolue.

Se ei aja kenenkään etuja, vain räksyttää ja vinoilee, huutaa ja pilaisi koko suomalaisen eduskunnan työskentelyn ja maineen.

"Se ei aja kenenkään etuja, vain räksyttää ja vinoilee, huutaa ja pilaisi koko suomalaisen eduskunnan työskentelyn ja maineen."

 

Eihän nykyisetkään puolueet muuta tee?

Somessa kilvan haukkuvat ja kiusaavat toisiaan. Etsimällä etsivät toisistaan virheitä jotta pääsevät ivallisesti iskemään.

Eduskunta on Suomen sairain työpaikka. En yhtään ihmettele että ollaan konkurssissa.

Vierailija
25/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap päättelee että Sinimustat huijaavat?

Vierailija
26/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

Persut ei edes uskalla olla rasisteja. Aina pyytelemässä sanojaan anteeksi ja mielistelemässä jokaista puoluetta päästääkseen eduskuntapuolueeksi. Sinimustat sentään rohkeita, vaikka miten heitä vihattaisiin.

Eihän kyse ole uskalluksesta. Eivät ole rasisteja. Jopa eduskunnassa on useita edustajia, joilla on ulkomaalainen puoliso. Eivät ikinä ojle vastustaneet ulkomaalaisia. Ainoastaan haittatulijoita vastustavat ja kehitysapua ym ulkomaalaisten etusijalle asettamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

Persut ei edes uskalla olla rasisteja. Aina pyytelemässä sanojaan anteeksi ja mielistelemässä jokaista puoluetta päästääkseen eduskuntapuolueeksi. Sinimustat sentään rohkeita, vaikka miten heitä vihattaisiin.

Eihän kyse ole uskalluksesta. Eivät ole rasisteja. Jopa eduskunnassa on useita edustajia, joilla on ulkomaalainen puoliso. Eivät ikinä ojle vastustaneet ulkomaalaisia. Ainoastaan haittatulijoita vastustavat ja kehitysapua ym ulkomaalaisten etusijalle asettamista. 

Jos väität, etteivät vastusta, niin vahvista tässä ja nyt, että perussuomalaisille sopii, että jokainen suomalainen ottaa itselleen mustaihoisen puolison, kunhan tämä on kunnollinen ja työssäkäyvä? Sopiiko se myös väestönvaihtoa huutelevalle Keskisarjalle?

Vierailija
28/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

Persut ei edes uskalla olla rasisteja. Aina pyytelemässä sanojaan anteeksi ja mielistelemässä jokaista puoluetta päästääkseen eduskuntapuolueeksi. Sinimustat sentään rohkeita, vaikka miten heitä vihattaisiin.

Eihän kyse ole uskalluksesta. Eivät ole rasisteja. Jopa eduskunnassa on useita edustajia, joilla on ulkomaalainen puoliso. Eivät ikinä ojle vastustaneet ulkomaalaisia. Ainoastaan haittatulijoita vastustavat ja kehitysapua ym ulkomaalaisten etusijalle asettamista. 

Persuthan potkii etnonationalistiset edustajat pois. Sen sijaan siellä joku Oula Lintula saa pysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei valehtelisi ei saisi ääniä. Sellasta se on.

Vierailija
30/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sama mitä lupaavat, kun saavat korkeintaan muutamia ehdokkaita läpi.

Heh heh, vai saavat korkeintaan muutamia ehdokkaita läpi.

Jopas vitsin murjasit.

Sinimusta liike ei saa ainoatakaan ehdokastaan läpi, ei yhtään kansanedustajaa.

Ja kommentoijan pösilö kertoilee täällä, että saa vain muutamia läpi.

Montako se muuta,a olisi?

Se perussuomalaisista eronnut ja Vapauden liitto- puolueen perustanut porukka, voi ehkä saada ehdokkaita / ehdokkaan läpi.

Koska perussuimalainen on liittynyt tuohon puolueeseen.

Mutta noidenkin läpimenoja epäilen.

Kristilliset on jo vanha puolue, ja silläkin on vain viisi kansanedustajaa

Vasemmisto liitolla on 16.

Kuka hullu luulee, että joku Sinimusta puolue, muka tuosta noin vaan

ponkaisee eduskuntaan.

Taatusti ei ponkaise.

Paskasesti nauran tommoselle puolueelle kuin Sinimusta-puolue.

Se ei aja kenenkään etuja, vain räksyttää ja vinoilee, huutaa ja pilaisi koko suomalaisen eduskunnan työskentelyn ja maineen.

Vetoaa nuoriin miehiin. Jos saa nämä liikkeelle voi saada edustajan.

Eipä tuota kannata vannoa varmaksi mitä tässä vielä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottaja vois tyypillisenä persuna mennä imeään mustaagullia niin kuin on tapana ja pitämään huolen omista asioistaan!!

Sinimustissa on sentään oikeita miehiä, eikä mitään mustaa kullia imeviä tai tuontivaimoja roudanneita juoppoja. Persut pelkkiä rotupettureita.

Mitä rotupettutmreita. Eihän Persut ole mitään rasisteja ikinä olleet. 

Persut ei edes uskalla olla rasisteja. Aina pyytelemässä sanojaan anteeksi ja mielistelemässä jokaista puoluetta päästääkseen eduskuntapuolueeksi. Sinimustat sentään rohkeita, vaikka miten heitä vihattaisiin.

Eihän kyse ole uskalluksesta. Eivät ole rasisteja. Jopa eduskunnassa on useita edustajia, joilla on ulkomaalainen puoliso. Eivät ikinä ojle vastustaneet ulkomaalaisia. Ainoastaan haittatulijoita vastustavat ja kehitysapua ym ulkomaalaisten etusijalle asettamista. 

Persuthan potkii etnonationalistiset edustajat pois. Sen sijaan siellä joku Oula Lintula saa pysyä.

Keskisarja töräytti haastattelussa että voisi olla vas.liiton ehdokkaana ennemmin kuin kokkarien.

Eli tämmöinen kuminauha tämä. Kyllä tuo jotain arvostuksista kertoo, samalla korostaa kristillisyyttään. En oikein arvosta näitä hybridejä, mikä ero tällä on liberaaliteologiaporukkaan? 

En usko enää ps:ään muutosvoimana, siitä johtuu että symppaan kansallismielisten pienpuolueiden kasvua lämpimästi.

Vierailija
32/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko puolue perustuu valheille ja harhoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinimusta on paras puolue. 👍

Kannattaa venäjää

Venäjällä sinimusta liike on kielletty fasistisena liikkeenä. Vaswmmistolaiset ja kommunistit sen sijaan otetaan avosylin vastaan.

Joten lopetappa Putinin puppeli tuo öyhötys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme