Heidin kk vuotoon mieshoitaja ehdotti tulppaa
Kommentit (19)
Törkeä tyyppi. Vitsaileeko myös potenssiongelmaisille? Miehet ei tajua menkoista mitään.
Taitaa olla väärällä alalla vitsailija.
Sen vaivan nimi on tutkittu ja turvallinen sivuoire.
Tää on niitä hetkiä kun ymmärtää arvostaa jotain itsestään selvänä pitämäänsä asiaa :D. Kuten esim sitä että kun huolissaan ja/tai kipeänä soittaa terveyskeskukseen, saa asiallista palvelua. Ainakin tähän asti on saanut.
Aika epäempaattista mieheltä, tuollainen tilanne voi olla oikeasti pelottava kun vuoto ei lakkaa. Mutta osaavat ne naishoitajatkin. Jotkuteivätvain kuuluisi alalle.
Lääkärihän oli samaa mieltä, ettei hätiä mitiä.
Tulppaamista jotkut naiset käyttävät pitääkseen siemennesteen sisällään. Pysyvät paikat siistinä.
Minä kävin labrassa vatsavaivojen takia, niin jotenkin simppelin oloinen hoitaja lörpötteli koko näytteenoton ajan: "joo näitä tutkimuksia me tehdään koko ajan kun suolistosyövät on yleistyneet niin hirveesti, voi kauheeta sentään joo-o, on se kyllä niin hirveetä..." Minulla ei siis epäilty syöpää, ainakaan vielä tai tietääkseni, mutta oli hieman halju olo tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin labrassa vatsavaivojen takia, niin jotenkin simppelin oloinen hoitaja lörpötteli koko näytteenoton ajan: "joo näitä tutkimuksia me tehdään koko ajan kun suolistosyövät on yleistyneet niin hirveesti, voi kauheeta sentään joo-o, on se kyllä niin hirveetä..." Minulla ei siis epäilty syöpää, ainakaan vielä tai tietääkseni, mutta oli hieman halju olo tuon jälkeen.
No kääk, olipa todella empatiakyvytön tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Tulppaamista jotkut naiset käyttävät pitääkseen siemennesteen sisällään. Pysyvät paikat siistinä.
Mitä sä sekoilet? Tulehdushan siitä tulisi ennen pitkää.
Ajanvarauksessa iloinen henkilö vastasi puhelimeen. Kerroin hänelle tilanteen ja hän totesi naurahtaen, että pitäisikö kenties sinne tulppa laittaa, Aitta-Aho kuvailee.
Ajanvarauksessa työskennellyt hoitaja konsultoi sitten lääkäriä ja Aitta-Aho jäi odottamaan. Lopulta hoitaja palasi asiaan ja sanoi, ettei lääkärinkään mukaan asiassa ole hätää.
Sanoin siihen, että alkaa huumori loppua. Nauraen hän totesi, että niin se häneltäkin huumori loppuisi, jos olisin hänen rouvansa, Aitta-Aho kertoo.
Niin sanottu taksimiehen tulppa tiedetään, miten olisi sihteerintulppa?
Mua ainakin huvittaa noi kommentit, mutta ymmärrän kyllä että kun asiasta huoli ei kaipaa vitsailua vaan asiallista keskustelua.
Itse kävin ensiavussa kaatumisen vuoksi (käsi murtunut). Sain jalkaani verkkarit (käsi kipeä). Törppö naislääkäri luuli minua lähipubin kanta-asiakkaaksi.
Todella törkeää - jakkupuvullako sinne ensiapuun olisi pitänyt mennä?
N47
Tyrkyn tarjoamaa faktaa.
Uskotteko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin ensiavussa kaatumisen vuoksi (käsi murtunut). Sain jalkaani verkkarit (käsi kipeä). Törppö naislääkäri luuli minua lähipubin kanta-asiakkaaksi.
Todella törkeää - jakkupuvullako sinne ensiapuun olisi pitänyt mennä?
N47
Ilman housujako menit sinne päivystykseen? Ei ihme, että kassi-Alman diagnoosikriteerit täyttyi 😁
Itsellä oli joskus vastaava vaiva kun jutun naisella. Soitin suoraan yksityiselle puolelle, sain ajan seuraavaksi päiväksi gynelle. Kukaan ei nauranut. Sain hormonihoidon ja siitä vuoto pikkuhiljaa tyrehtyi. Ihan oikeasti ei kyllä hirveesti naurattanut sillä hetkellä, onneksi itse sain asiallista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanottu taksimiehen tulppa tiedetään, miten olisi sihteerintulppa?
Sihteerintulppa lienee toimitusjohtaja??
Sen tulpan nimi on tamponi.