Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini outo tapa lopettaa puhelu.

Vierailija
15.02.2023 |

Jos soitan kaverille tai hän minulle niin puhelun lopussa hän sanoo "Joo, ei mitää" ja sulkee puhelun.
Soitin uudelleen ekan kerran kun luulin että katkesi, mutta hän sanoi vain että se on sama asia kuin sanoa moikka.

Tuntuu vaan oudolta, vaikka nykyään olen aika tottunut ja usein sanon itse aina moikka ennen tuon "joo, ei mitään, tuut tuut tuut " jälkeen. Pistää miettimään hoitaako hän virallisetkin puhelut noin ja miten siihen esim kelassa suhtaudutaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ulkomailla.

Vierailija
2/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ulkomailla.

Siellä sanotaan bye bye.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta yks joka soitti ihan itse ja puhuttiin pitkään jotain puolen tunnin puheluita ja yhtäkkiä " no heippa " ja sulki puhelimen , siis mitä ihmettä jostain tuolta kainuusta tai ainakin pohojesseen halus aina

Vierailija
4/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on asperger

Vierailija
5/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asperger tai kehitysvamma

Vierailija
6/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Asperger ystävä tekee noin! "Noni, eipä mitään jeesbox" ja puhelu katkeaa :D

Vierailija
7/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**ttaa puhua puhelimessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä lopettaa puhumista. Vaikka olisi suoritettu jo 2 tunnin maraton puhelu ja itse yritän hienovaraisesti ilmoittaa että nyt alkaisi jo riittämään, pitäisi saada jotain muutakin tehtyä vielä tämän päivän aikana niin ei, toinen alkaa kovalla hädällä selittämään jotain uutta asiaa! Ja tottakai uudesta aiheesta pitäisi kuunnella toiset 2 tuntia jotain niin stanan mielenkiintoista selostusta! Ja tämä jatkuu uudestaan ja uudestaan. Jos toinen ei tajua ettei kaikilla ole aikaa seisoa puhelimen ääressä koko päivää, niin ilmoitan vain äänekkäästi "juu nyt ei ehdi puhua moro" ja lyön luurin kiinni.

Vierailija
8/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. Siinä vaiheessa kun olen kuunnellut tuttavan sairaudet ja hän alkaa kertoa miehensä sairaudet-keksin syyn lopettaa: hei ovella on joku, perunat kypsiä, teams alkaa...

Vierailija
9/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden samankaltaisen.

Vierailija
10/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..ei.

Vierailija
11/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V**ttaa puhua puhelimessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä lopettaa puhumista. Vaikka olisi suoritettu jo 2 tunnin maraton puhelu ja itse yritän hienovaraisesti ilmoittaa että nyt alkaisi jo riittämään, pitäisi saada jotain muutakin tehtyä vielä tämän päivän aikana niin ei, toinen alkaa kovalla hädällä selittämään jotain uutta asiaa! Ja tottakai uudesta aiheesta pitäisi kuunnella toiset 2 tuntia jotain niin stanan mielenkiintoista selostusta! Ja tämä jatkuu uudestaan ja uudestaan. Jos toinen ei tajua ettei kaikilla ole aikaa seisoa puhelimen ääressä koko päivää, niin ilmoitan vain äänekkäästi "juu nyt ei ehdi puhua moro" ja lyön luurin kiinni.

Minulla on yksi tällainen kaveri, tai no nykyään kai enemmän tuttava. Tykkään hänestä kyllä, mutta puhelut hänen kanssaan raskaita tästä syystä. Muutenkin puhuu hyvin paljon eli en meinaa saada suunvuoroa, mutta jos alan lopetella ei hän ota kuuleviin korviinsa vaan just noin että muuta siihen äkkiä. Muutaman kerran olen tehnyt just tuolla tavalla kuin kuvailit, ei tuollaisista muuten eroon pääse.

Vierailija
12/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaankaan osaa kuvitella sitä tilannetta toisen perspektiivistä. Hän kuvittelee sen olevan hyvä tapa lopettaa puhelu, mutta toinen ei olekaan samalla aaltopituudella.

Myös osalle puhelin soitot ovat vaikeita tilanteita, kuten minullakin on niin. Aika moni näyttää käyttävän kommunikoimisessa elekieltä ja sehän ei välity puhelimitse.

Vierailija
13/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä naiset soittaa asiakkaille ja kaikki ne lopettaa puhelun Hyyvä, kiiva, moi 😆

Vierailija
14/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kelaan SOITA kuin mummot.

Vierailija
15/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä naiset soittaa asiakkaille ja kaikki ne lopettaa puhelun Hyyvä, kiiva, moi 😆

Hyvä kiva moi oli jo 80-luvulla!

Vierailija
16/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
17/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle asialle annettu merkitys osoittaa, että ihminen ei ole kovin kehittynyt ihmisapinalaji.

Vierailija
18/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän alunperin Suomesta?

Vierailija
19/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kiva moi oli jo 80-luvulla!

Klassikko jo syntyessään! Joskus tulee myös sanottua "Hyvä, kiva kiitti moooi!" 🤣

Vierailija
20/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha outoa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän