Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini outo tapa lopettaa puhelu.

Vierailija
15.02.2023 |

Jos soitan kaverille tai hän minulle niin puhelun lopussa hän sanoo "Joo, ei mitää" ja sulkee puhelun.
Soitin uudelleen ekan kerran kun luulin että katkesi, mutta hän sanoi vain että se on sama asia kuin sanoa moikka.

Tuntuu vaan oudolta, vaikka nykyään olen aika tottunut ja usein sanon itse aina moikka ennen tuon "joo, ei mitään, tuut tuut tuut " jälkeen. Pistää miettimään hoitaako hän virallisetkin puhelut noin ja miten siihen esim kelassa suhtaudutaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jää lause kesken kun koko rimpsuhan olisi että "juu ei mitään palaillaan, moikku!"

Vierailija
22/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä naiset soittaa asiakkaille ja kaikki ne lopettaa puhelun Hyyvä, kiiva, moi 😆

Tää kuulostaa siltä, että voi myös olla niin, että jokaisen lopetusyrityksen jälkeen se luurin toinen pää vielä sanoo jotain ja siksi tulee monta lopetusta /yritystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelun lopettaminen on monelle vaikeaa, kaikenlaista tulee vastaan aspan työssä. Monesti täytyy itse jotenkin viedä se lopetus maaliin. Asiakas on ikään kuin jähmettynyt, mutta silti linjan päästä pystyy aistimaan sen tuskan että jotenkin pitäisi saada lopetettua tämä nyt.

Vierailija
24/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetan puhelun aina sanomalla "terkkuja". Myös silloin jos soitan Kelaan, verottajalle, lääkärille ym.

Vierailija
25/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kelaan SOITA kuin mummot.

Miksi mummot soittaisivat kelaan? Onhan sähköinen asiointi.

Vierailija
26/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks kun ne haluu.

Vierailija
27/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks kun ne haluu.

Olet siis mummo joka haluaa soittaa kelaan 🤔

Vierailija
28/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetan puhelun aina sanomalla "terkkuja". Myös silloin jos soitan Kelaan, verottajalle, lääkärille ym.

Meillä yksi asiakas sanoo usein pois lähtiessäni että "hei hei, kerro terveisiä". Tähän päivään mennessä en ole saanut selviyyttä kenelle niitä oikein pitäisi kertoa.

Vierailija
29/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks kun ne haluu.

Olet siis mummo joka haluaa soittaa kelaan 🤔

Väärin, en ole mummo enkä soitttele Kelaan. 😁

Vierailija
30/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani mummoista ei edes ymmärrä mitä tarkoittaa sähköinen asiointi. Osa ei myöskään osaa enää edes puhelinta.

t. kotihoidon hoitaja

Vierailija
31/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa käytetään ilmaisua "ei mittää". Se on nimenomaan sama kuin 'no mä tästä lähden, hei sitten'.

Mullakin on assikaveri, joka lopettaa töksäyttämällä puhelun. Ihan yllättäen, vaikka kesken jotain omaa laveaa selostustaan! 😄 Olen tähän tottunut, joten ei yllätä, enkä ota herneitä nessuun.

Vierailija
32/32 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V**ttaa puhua puhelimessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä lopettaa puhumista. Vaikka olisi suoritettu jo 2 tunnin maraton puhelu ja itse yritän hienovaraisesti ilmoittaa että nyt alkaisi jo riittämään, pitäisi saada jotain muutakin tehtyä vielä tämän päivän aikana niin ei, toinen alkaa kovalla hädällä selittämään jotain uutta asiaa! Ja tottakai uudesta aiheesta pitäisi kuunnella toiset 2 tuntia jotain niin stanan mielenkiintoista selostusta! Ja tämä jatkuu uudestaan ja uudestaan. Jos toinen ei tajua ettei kaikilla ole aikaa seisoa puhelimen ääressä koko päivää, niin ilmoitan vain äänekkäästi "juu nyt ei ehdi puhua moro" ja lyön luurin kiinni.

Pari tuntia puhelimessa? Johan siinä puutuu takamuskin. Ehei, vartin päästä sanon, että oli kiva jutella mutta nyt on tärkeetä tekemistä/menemistä. Soitellaan toiste ja morjens vaa. Veljeni sanoo kaikille jotka puhuvat kaksi minuuttia kauemmin, että nyt tuli lähtö paskalle että soronmoo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi